EVO VI RS
- Dennis van der Schoot
- Berichten: 1573
- Lid geworden op: 12 mei 2007, 11:51
- Locatie: Tilburg
-
- Berichten: 111
- Lid geworden op: 04 feb 2006, 07:41
- Locatie: Gelderland
@ Sjoerd, zeker een dagje ouder, maar niet minder speels.
Heb de Donkervoort 4 jaar gehad, ongeveer 30000 km mee gereden, vele vakanties geweest in Italie, Frankrijk enz, bergen op en af geraced, circuits gezien, driftdagen gedaan, rondje rond de kerk.
Alles wel zo'n beetje.
En ja dan ga je alles voor de 101ste keer doen, de lol was eraf, zeker in combinatie met de zeer beperkte inzetbaarheid. 's winters kwam hij niet buiten, boven de 25 graden ook niet, de laatste 2 jaar hoofdzakelijk driftdagen gedaan.
En zo'n EVO is weer iets nieuws, muv een Integrale in 1988 heb ik nooit iets gedaan met 4wd en een berg vermogen.
Dit is gewoon een pure auto met maximale beleving.
Tot op heden geweldig, geen sleutelding, gewoon starten en lopen en plezier hebben.
Gerhard
Heb de Donkervoort 4 jaar gehad, ongeveer 30000 km mee gereden, vele vakanties geweest in Italie, Frankrijk enz, bergen op en af geraced, circuits gezien, driftdagen gedaan, rondje rond de kerk.
Alles wel zo'n beetje.
En ja dan ga je alles voor de 101ste keer doen, de lol was eraf, zeker in combinatie met de zeer beperkte inzetbaarheid. 's winters kwam hij niet buiten, boven de 25 graden ook niet, de laatste 2 jaar hoofdzakelijk driftdagen gedaan.
En zo'n EVO is weer iets nieuws, muv een Integrale in 1988 heb ik nooit iets gedaan met 4wd en een berg vermogen.
Dit is gewoon een pure auto met maximale beleving.
Tot op heden geweldig, geen sleutelding, gewoon starten en lopen en plezier hebben.
Gerhard
- Michel P
- Berichten: 12572
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 13:37
Hier de plaatjes!
Ziet er top uit Bret!
[IMG:1024:768]http://i63.photobucket.com/albums/h129/ ... G_3938.jpg[/img]
[IMG:1024:768]http://i63.photobucket.com/albums/h129/ ... G_3936.jpg[/img]
[IMG:1024:768]http://i63.photobucket.com/albums/h129/ ... G_3935.jpg[/img]
[IMG:1024:768]http://i63.photobucket.com/albums/h129/ ... G_3915.jpg[/img]
[IMG:1024:768]http://i63.photobucket.com/albums/h129/ ... G_3913.jpg[/img]
Ziet er top uit Bret!
[IMG:1024:768]http://i63.photobucket.com/albums/h129/ ... G_3938.jpg[/img]
[IMG:1024:768]http://i63.photobucket.com/albums/h129/ ... G_3936.jpg[/img]
[IMG:1024:768]http://i63.photobucket.com/albums/h129/ ... G_3935.jpg[/img]
[IMG:1024:768]http://i63.photobucket.com/albums/h129/ ... G_3915.jpg[/img]
[IMG:1024:768]http://i63.photobucket.com/albums/h129/ ... G_3913.jpg[/img]
- Dennis Cavallino
- Berichten: 15827
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
- Locatie: Groene Hart
-
- Berichten: 111
- Lid geworden op: 04 feb 2006, 07:41
- Locatie: Gelderland
@ Tomaz,
In Lent bij Nijmegen begint een dijk, deze loopt helemaal door naar Tiel, zo ergens voor Opheusden heb je wat op en afritten naar de weilanden.
Hier kun je mits je goede foto's kunt maken (ik dus niet) leuke foto's maken.
Ideale dijk voor een dijktour, met de Donkervoort was het gaaf, de EVO is de overtreffende trap.
Gerhard
In Lent bij Nijmegen begint een dijk, deze loopt helemaal door naar Tiel, zo ergens voor Opheusden heb je wat op en afritten naar de weilanden.
Hier kun je mits je goede foto's kunt maken (ik dus niet) leuke foto's maken.
Ideale dijk voor een dijktour, met de Donkervoort was het gaaf, de EVO is de overtreffende trap.
Gerhard
-
- Berichten: 111
- Lid geworden op: 04 feb 2006, 07:41
- Locatie: Gelderland
@Mark,
Modificatie middels ralliartcomputer, andere uitlaat, vermogen 350/360 pk.
Setje Proflexen, volledig instelbaar ( je krijgt er zelf een koffertje bij).
Cobra stoelen, zithoogte aangepast (naar beneden ivm mijn lengte)
OMP stuur met verlengde naaf (totaal een cm of 10)
Voor de rest optisch standaard, en dat blijft ie wat mij betreft.
Modificatie middels ralliartcomputer, andere uitlaat, vermogen 350/360 pk.
Setje Proflexen, volledig instelbaar ( je krijgt er zelf een koffertje bij).
Cobra stoelen, zithoogte aangepast (naar beneden ivm mijn lengte)
OMP stuur met verlengde naaf (totaal een cm of 10)
Voor de rest optisch standaard, en dat blijft ie wat mij betreft.
- Dennis van der Schoot
- Berichten: 1573
- Lid geworden op: 12 mei 2007, 11:51
- Locatie: Tilburg
-
- Berichten: 5506
- Lid geworden op: 28 jan 2007, 23:39
- Locatie: Friesland www.130i.nl
- markk
- Berichten: 3894
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 20:23
Helemaal goed dus. Keertje vergelijk met 8 MR RS doen ? Die met:Modificatie middels ralliartcomputer, andere uitlaat, vermogen 350/360 pk.
Setje Proflexen, volledig instelbaar ( je krijgt er zelf een koffertje bij).
Cobra stoelen, zithoogte aangepast (naar beneden ivm mijn lengte)
OMP stuur met verlengde naaf (totaal een cm of 10)
Voor de rest optisch standaard, en dat blijft ie wat mij betreft.
- ecutek/milltek 3" -> 360pk
- MR bilstein onderstel
- 1x cobra bestuurders stoel
- standaard stuur met airbag
- standaard Enkei velgen

Mark.
- frank de jonge
- Berichten: 9950
- Lid geworden op: 04 aug 2006, 13:31
- Locatie: Erica
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Joël D. en 3 gasten