ook even voorstellen.

Hier kun je jezelf voorstellen.
Plaats reactie
frank de jonge

Re: ook even voorstellen.

Bericht door frank de jonge » 11 dec 2009, 16:01

Dr zitten hier wel meer dames, alleen posten zelden

Ashley

Bericht door Ashley » 11 dec 2009, 17:51

@youp Hmm, heb ik toen niet zo op gelet... De auto zou inhouden en er is wat aan vervangen toen. Daarna werd mij gevraagd of ik eens goed wilde gaan proefrijden om te kijken of alles in orde was. Leuk, dat soort eindcontroles... :mrgreen:

hmm ik heb al argwaan in autogarages.. maar jij bevestigd dit nu wel.. even lekker door knorren in een m3.. als ik me auto naar een garage breng schrijf ik altijd me kmstand op bv 90.125km het zou raar zijn als deze op 90.180km staat dan mag je als klant daar toch wel even een opmerking van maken niet ? en daarbij breng ik me auto naar een niet Nederlandse bmw dealer daar word ik gewoon normaal en netjes behandeld. en daar is hij tot nu toe altijd geweest

en als ik een Nederlandse dealer binnen stap in Brabant.. dan krijg ik het gevoel van ow daar heb je dat blondje weer die we even een poot uit gaan draaien.. :fy:

Marco R.

Bericht door Marco R. » 11 dec 2009, 18:01

Ik denk dat als je gewoon aangeeft wat je wil en dat je laat merken niet 13 in een dozijn blonde te zijn dat wel meevalt. Niet elke autogarage (of dealer) is slecht in Nederland/ in jou regio :)

Ashley

Bericht door Ashley » 11 dec 2009, 18:06

nee dat klopt ook.. maar die bmw dealer in eindhoven.. die op de kruising zit.. die slaan echt alle stoppen bij me door daar heb ik geen goed woord voor over.. maar in tegenstelling die dealer in veldhoven.. petje af :clap:

of heb ik nu reclame gemaakt? :angel:

Youp
Locatie: GT86, Saxo VTS 16v, Husky 510SMR, Husky FS450, TM SMX450, Peug Boxer 2.8HDi

Bericht door Youp » 11 dec 2009, 18:11

Ik wou zeggen.

En als een klant de auto brengt met een inhoudende motor dan wil je wel zeker weten dat het goed is. Ik ben geen plezierrondje gaan maken, ik weet wel waar ik mee bezig ben en ik weet hoe een M zich hoort te gedragen. ;) Ook als ik een beurt aan een auto doe ga ik proefrijden. Of het nu een M is of een 116i. Dit omdat veel klanten 0 autokennis hebben en echt niet merken wanneer een auto wegtrekt, slecht shakelt, onbalans in de wielen heeft, noem maar op.

Er wordt ook heel discreet mee gedaan, het is echt niet zo dat als er een dikke auto binnen komt, iedereen er een rondje mee gaat rijden. In tegendeel, dat kun je gewoon niet maken.

Neemt niet weg dat het gewoon leuk werk is. :wink:

Argwaan in garagebedrijven is zoooo 1990... :P Als ze je niet netjes behandelen, dan ga je naar de volgende. Ik durf te wedden dat als je bij ons langs komt dit niet het geval is. Helaas alleen een stukje uit de richting voor jou. ;)

Erik K.

Bericht door Erik K. » 11 dec 2009, 18:24

Welkom Ashley!

Ashley

Bericht door Ashley » 11 dec 2009, 19:03

idd youpe, maar over dat proefrijden wist ik niet.. vertellen ze ook nooit meestal zie ik het aan de kmst dat er bv 1 of 1.5km mee gereden is maar tot nu toe gaat het altijd netjes en gewassen en al.. en ik vraag me toch soms af hoe ze die zwarte pikkels wegkrijgen op de velgen het moet iig goed sopje zijn :hmmm:

maaaaar! de volgende missie is toch een gekleurd stuurtje zoeken op ebay/marktplaats :forum: en stel dat ik er 1 heb kan ik je wel mailen he :lol: :mrgreen:

Bert ///M3

Bericht door Bert ///M3 » 11 dec 2009, 19:13

Als je je onderhoudsboekje doorleest, dan staat er volgens mij gewoon letterlijk in dat de servicemonteur een proefrit ter nacontrole moet doen? :?:

@iko

Bericht door @iko » 11 dec 2009, 20:02

welkom
we zien je wel op Zandvoort 20 feb
http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... =4&t=17139

Youp
Locatie: GT86, Saxo VTS 16v, Husky 510SMR, Husky FS450, TM SMX450, Peug Boxer 2.8HDi

Bericht door Youp » 12 dec 2009, 01:24

Ashley schreef:idd youpe, maar over dat proefrijden wist ik niet.. vertellen ze ook nooit meestal zie ik het aan de kmst dat er bv 1 of 1.5km mee gereden is maar tot nu toe gaat het altijd netjes en gewassen en al.. en ik vraag me toch soms af hoe ze die zwarte pikkels wegkrijgen op de velgen het moet iig goed sopje zijn :hmmm:

maaaaar! de volgende missie is toch een gekleurd stuurtje zoeken op ebay/marktplaats :forum: en stel dat ik er 1 heb kan ik je wel mailen he :lol: :mrgreen:
Daar hebben we inderdaad mooie reiniger voor, lekker agressief ook voor je handen... :mrgreen: Maar als het echt te ver ingevreten is, dan helpt ook dat niet meer, dan kom je aan het polijsten.... Maar als autoliefhebber laat je het natuurlijk niet zo ver komen... Toch...? ;)

En mailen kan altijd. :)

RJay

Bericht door RJay » 13 dec 2009, 18:10

Welkom op DF :thumbup:
Mijn kapper vind auto's helaas helemaal niets :bag:

Ashley

ook even voorstellen. update!

Bericht door Ashley » 13 feb 2011, 15:47

na vele mod topics gelezen te hebben heb ik er zelf ook 1

na JWD zijn carpc topic gelezen te hebben leek me dat een leuke toevoeging maar ik was er echter niet zeker van hoe vaak ik dit ging gebruiken dus na een jaartje twijfelen heb ik er maar 1 gekocht.

zo wilde ik het klein en strak houden daarom heb ik een voompc-case gekozen (incl. inhoud) en dit word aangestuurd door een cis-ibus controller

dit alles laten inbouwen samen met passende software.
alleen echter heb ik een ruimte probleem in me touring waar zouden jullie die voompc case monteren?
Laatst gewijzigd door Ashley op 14 feb 2011, 21:27, 1 keer totaal gewijzigd.

Ashley

Bericht door Ashley » 14 feb 2011, 20:33

iemand? :hmmm:

GTRene

Bericht door GTRene » 14 feb 2011, 21:01

:nerd: I don't know what you talk about...ik heb maar een radio/cassette in men car :lol:
de rest is alleen maar gewicht :idea:

Ashley

Bericht door Ashley » 14 feb 2011, 21:30

radio/cassette... :shocking: en dat in een ding van 59k.. ? :hmmm:

GTRene

Bericht door GTRene » 14 feb 2011, 23:17

Ashley schreef:radio/cassette... :shocking: en dat in een ding van 59k.. ? :hmmm:
ding zit er al in vanaf dat ie toen gemaakt is :lol: en ik gebruik hem bijna nooit, echt heel af en toe en dan heel kort :lol: de boxen die er mooi in verwerkt zijn is wel goed spul, destijds een dure optie.

maja, ik heb wel eens echte autowrakken gezien en dan bedoel ik echt een wrak! total los zeg maar, die bv een bekende geschiedenis (voor sommigen) had meegemaakt, gewoon een Ford mustang afgeleide, anyway die ging zelfs nog voor vele malen meer weg :shocking:
eneuh, ik geniet meer van men auto dan van luxe, ik wil de auto horen/voelen en niet afgeleid worden door radio of boom boom boxen of video of wat ook wat afleid van het rijden :mrgreen:

als ik jou lijst zo hoor dan :shocking: wat een lijst :mrgreen: ieder zijn ding :df:
heb j de boel ook vaak hard aan staan dan?

Ashley

Bericht door Ashley » 15 feb 2011, 17:35

haast nooit. die ''dingen'' zaten al in de auto toen ik hem kocht en verder nooit bij stil gestaan.. net als die intravee nooit gebruikt. tot ineens iemand zei he, daar kan je een ipod op aansluiten dus hoop naar mediamarkt en zo'n vreselijke onding aangeschaft.. :'(

GTRene

Bericht door GTRene » 15 feb 2011, 18:09

:mrgreen:

Ashley

Bericht door Ashley » 29 mar 2015, 15:57

ahum.. even een update na zoveel jaar.. ja ik heb mijn e46 nog steeds sinds 2012 in de schuur en nu anno 2015 super dikke laag stof even hoes eraf en rijklaar gemaakt door de garage. en, wonderbaarlijk genoeg.. wat dat niet eens een probleem.

voor de rest zal ik er maar eens over nadenken wat ik hiermee ga doen.

GTRene

Bericht door GTRene » 29 mar 2015, 17:04

als je hem zo weinig gebruikt, wellicht eens verkopen?
en als je bv geen auto nodig hebt maar toch wat leuks wil, misschien een wegenbelastingvrije klassieker terug kopen?

Plaats reactie