stinger dsi --> 250€
-
stinger dsi --> 250€
Heb dit over gekocht van iemand die ik ken was er zeer tevreden van.
Maar heb zelf de tijd nog niet gehad om het allemaal te installeren dus zet ik deze stinger dsi te koop.
Stinger DSI complete set dus:
Display
Computer Center
Extention box + kabel
Display houder voor in de auto
DSI PC interface (voor updates ophalen via PC)
GPS antenne
Speaker
Deze set is voorzien van alle recente software
Kompleet en goed werkend Stinger DSI systeem.
Werk prima als rit registratie systeem (maar hij kan meer )
Is gelijk coyote maar eenmaal aangekocht heb je geen abonnement nodig.
gratis verzending belgie en nederland
Maar heb zelf de tijd nog niet gehad om het allemaal te installeren dus zet ik deze stinger dsi te koop.
Stinger DSI complete set dus:
Display
Computer Center
Extention box + kabel
Display houder voor in de auto
DSI PC interface (voor updates ophalen via PC)
GPS antenne
Speaker
Deze set is voorzien van alle recente software
Kompleet en goed werkend Stinger DSI systeem.
Werk prima als rit registratie systeem (maar hij kan meer )
Is gelijk coyote maar eenmaal aangekocht heb je geen abonnement nodig.
gratis verzending belgie en nederland
Laatst gewijzigd door Daam op 06 apr 2015, 23:11, 1 keer totaal gewijzigd.
- maarten22
- Auto: Porsche 911 964 C2
Re: stinger dsi --> 300€
Welke versie is het? Als je hem als radardetector gaat gebruiken heb je alleen iets aan de CC03 versie en dan moet je nog de nieuwe MPHD antenne kopen van rond de €1000.
-
de klassieke stinger dsimaarten22 schreef:Welke versie is het? Als je hem als radardetector gaat gebruiken heb je alleen iets aan de CC03 versie en dan moet je nog de nieuwe MPHD antenne kopen van rond de €1000.
echt niet hoor je krijgt er alles bij en als alles geinstalleerd is kun je hem zo gebruiken
je hoeft niks meer aan te kopen
heeft de vorige eigenaar altijd gebruikt zonder probleem zij hij was er zeer tevreden van!
http://www.geenbekeuring.nl/dsi.html" onclick="window.open(this.href);return false;
voor slechts 300€ ik heb er nog 450€ voor gegeven maar verkoop het omdat ik de tijd niet heb om deze te installeren spijtig genoeg
- maarten22
De KLPD is vorig jaar overgegaan op nieuwe camera's. Dit zijn de MRCD en MRCT camera's. Die zijn door de DSI zonder MPHD antenne niet te detecteren.
-
Sorry dit wist ik niet. Als het nu zo is en dan snap ik ook waarom hij het verkocht.maarten22 schreef:De KLPD is vorig jaar overgegaan op nieuwe camera's. Dit zijn de MRCD en MRCT camera's. Die zijn door de DSI zonder MPHD antenne niet te detecteren.
Dus je kunt er niet veel meer meedoen?
Maar wat ik er voor vraag is toch nog een prijsje?
- maarten22
Je kan hem nog gebruiken voor de ritregistratie en als waarschuwing voor vaste flitspalen door middel van de spotlist database.
-
OnlineMartijn_bmw
helaas wel idd... werden ze eindelijk lekker betaalbaar 2de hands heb je er niks meer aanmaarten22 schreef:De KLPD is vorig jaar overgegaan op nieuwe camera's. Dit zijn de MRCD en MRCT camera's. Die zijn door de DSI zonder MPHD antenne niet te detecteren.

- GTRene
MRCD en MRCT camera's?
wat zijn dat dan? zijn die weer beter en of ander soort signaal oid?
zit dat dan in vaste flitspalen of meer laser en verplaatsbare oid?
-
Ik zou het zelf ook niet wetenGTRene schreef:MRCD en MRCT camera's?
- Erik K.
De oude DSI is nog wel te gebruiken voor radardetectie, maar zoals Maarten schrijft pakt hij de nieuwe radar apparatuur niet. De KLPD gebruikt nog lang niet overal de nieuwe spullen, het blijft dus een gok.
Ik zou zelf niet meer voor een Stinger gaan, prijs/kwaliteit verhouding van Stinger is tegenwoordig matig.
Doe mij maar de BELTRONICS STI-R M + Anti Laser Priority Shield.
Ik zou zelf niet meer voor een Stinger gaan, prijs/kwaliteit verhouding van Stinger is tegenwoordig matig.
- GTRene
owja, zoiets als hier>
http://schutcarsystems.nl/Comfort/Radar-en-Laser" onclick="window.open(this.href);return false;
trouwens zo'n stinger card lijkt ook wel handig/simpel? maar die pakt dus die nwe dingen niet?
kost allemaal wel wat, maar kan me voorstellen als je veel rijd en op de weg zit, het wel meer ontspannen rijd
http://schutcarsystems.nl/Comfort/Radar-en-Laser" onclick="window.open(this.href);return false;
trouwens zo'n stinger card lijkt ook wel handig/simpel? maar die pakt dus die nwe dingen niet?
kost allemaal wel wat, maar kan me voorstellen als je veel rijd en op de weg zit, het wel meer ontspannen rijd

- Kasteel
Meerdere Stingers hier die meer dan een jaar geen mobiele hebben kunnen melden.... Beltronics importeur is failliet (geen doorstart voor dat deel), dus geen updates, ook niet voor de nieuwe mobieleErik K. schreef:De oude DSI is nog wel te gebruiken voor radardetectie, maar zoals Maarten schrijft pakt hij de nieuwe radar apparatuur niet. De KLPD gebruikt nog lang niet overal de nieuwe spullen, het blijft dus een gok.

- GTRene
dus de nwe geven heel andere signalen af of andere radar nummer of werkt dat nog weer heel anders oid?
zag laats toen ik naar mijn moeder in Nijverdal reed, dat ze net voorbij Wierden >> Nijverdal 2 rare soort kraan dingen hadden staan.
dacht huh? was dat dan (een paar honderd meter verderop is wel een kruising met vaste flitskasten)
een vierkante bak onder en dan een kraan arm waar bovenop 3 kamera's zaten gemonteerd, 20 meter verder ook een andere aan de andere kant.
schijnbaar mobiele dingen, nu waren ze daar ook wat aan de weg/berm bezig, maar niet eerder zoiets gezien, nu zit ik ook erg weinig op de weg, maar toch apart.
je kon ze gelukkig redelijk goed spotten en gelukkig was het wat drukker zodat je toch al min of meer gedwongen werd langzamer dan de toegestane snelheid te rijden.
zag laats toen ik naar mijn moeder in Nijverdal reed, dat ze net voorbij Wierden >> Nijverdal 2 rare soort kraan dingen hadden staan.
dacht huh? was dat dan (een paar honderd meter verderop is wel een kruising met vaste flitskasten)
een vierkante bak onder en dan een kraan arm waar bovenop 3 kamera's zaten gemonteerd, 20 meter verder ook een andere aan de andere kant.
schijnbaar mobiele dingen, nu waren ze daar ook wat aan de weg/berm bezig, maar niet eerder zoiets gezien, nu zit ik ook erg weinig op de weg, maar toch apart.
je kon ze gelukkig redelijk goed spotten en gelukkig was het wat drukker zodat je toch al min of meer gedwongen werd langzamer dan de toegestane snelheid te rijden.
- GTRene
kon er zo geen foto's van vinden van die aparte karretjes met schaarkraan en 3 kamera's per kar, maar vond wel dit>
WIERDEN - De 'mysterieuze' camera-installaties vlak na het kruispunt Nijverdalsestraat - N35 zijn geen flitspalen of bekeuringsfoefjes van de politie.
De apparaten zijn eigendom van Rijkswaterstaat. Het materiaal is geplaatst om te inventariseren hoeveel voertuigen met een 'gevaarlijke' lading passeren.
N35
Of het onderzoek te maken heeft met de aanpak van de N35 kon een woordvoerder van Rijkswaterstaat woensdagmiddag nog niet zeggen. "Dit soort inventarisaties doet Rijkswaterstaat wel vaker", meldde de woordvoerder. Wel is duidelijk dat de apparaten geen snelheidsovertredingen registreren.
- maarten22
Sinds afgelopen december zijn alle camera's van de KLPD aangepast naar het MRCT model. Beltronics heeft hiervoor geen update en geeft 0 alarm. Stinger heeft vrij snel een update uitgebracht voor de Vip en Card met MPHD antenne waardoor de MRCT goed te detecteren is.Erik K. schreef:De oude DSI is nog wel te gebruiken voor radardetectie, maar zoals Maarten schrijft pakt hij de nieuwe radar apparatuur niet. De KLPD gebruikt nog lang niet overal de nieuwe spullen, het blijft dus een gok.
- Downforce Hans
Werd ook wel tijd dat Stinger eens iets voor elkaar heeft wat betreft de radar detectoren.
Prijs prestatie verhouding was van die oude zooi ver onder de maat.....
Prijs prestatie verhouding was van die oude zooi ver onder de maat.....
- Arthur
- Auto: Nr.51
LOL@verloop
De flex kan erin 

- Johnny
Ik had de stinger DSI ook in mijn Scirocco zitten en werkte perfect op flitsers langs de weg en lasers.
Heb hem uitgebouwd en gaat binnenkort weer in mijn daily MK2 TDI
Heb hem uitgebouwd en gaat binnenkort weer in mijn daily MK2 TDI
- Downforce Hans
In Frankrijk werkt dat ding ook voor geen meter want hij piept 30 meter voor zo`n flitspaal.
Een probleem wat Stinger ook erkende en wat ze niet op konden lossen.
Stinger was goed gemonteerd want alles was gecontroleerd in lisse en ze konden niks vinden.
Bij de card werken ze met de zelfde software dus at kan niet veel beter zijn.
Sommige mensen denken volgens mij dat als dat ding piept hij je echt red voor een controle, zo van "als hij piept dan doet hij het" maar dat is echt niet zo.
Die valse meldingen opslaan liet ook heel veel te wensen over, ding bleef piepen.
Natuurlijk heeft hij mij ook wel gered, maar dat mag je voor dat geld ook wel verwachten......
Een probleem wat Stinger ook erkende en wat ze niet op konden lossen.
Stinger was goed gemonteerd want alles was gecontroleerd in lisse en ze konden niks vinden.
Bij de card werken ze met de zelfde software dus at kan niet veel beter zijn.
Sommige mensen denken volgens mij dat als dat ding piept hij je echt red voor een controle, zo van "als hij piept dan doet hij het" maar dat is echt niet zo.
Die valse meldingen opslaan liet ook heel veel te wensen over, ding bleef piepen.
Natuurlijk heeft hij mij ook wel gered, maar dat mag je voor dat geld ook wel verwachten......
-
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Is het sowieso niet een beetje een achterhaald systeem?
Ik heb een telefoonhouder in m'n auto en heb Flitsmeister er op staan, aangezien behoorlijk wat mensen dat gebruiken ben je op eigenlijk alle A en N wegen wel veilig.
Alleen even aanwennen om de app telkens even aan te zetten en als je de eerste bij een flitser bent kan het alsnog in de papieren lopen, maar in de basis een gratis app i.t.t. een best wel dure Stinger die dus ook niet feilloos is.
Ik heb een telefoonhouder in m'n auto en heb Flitsmeister er op staan, aangezien behoorlijk wat mensen dat gebruiken ben je op eigenlijk alle A en N wegen wel veilig.
Alleen even aanwennen om de app telkens even aan te zetten en als je de eerste bij een flitser bent kan het alsnog in de papieren lopen, maar in de basis een gratis app i.t.t. een best wel dure Stinger die dus ook niet feilloos is.
- GTRene
ik heb/doe geen Internet op mijn telefoon, maar je kan die wat ik heb voor vaste flitsers ook heel mooi gebruiken gewoon via de gps zeg maar.
Blitzer.de heb ik op de foon staan, werkt prettig vind ik en kan ook op de achtergrond mee draaien en heeft ook de NL taal, best lache.
Blitzer.de heb ik op de foon staan, werkt prettig vind ik en kan ook op de achtergrond mee draaien en heeft ook de NL taal, best lache.
- Erik K.
Dat is Target inderdaad, Bel bestaat gelukkig nog wel en wie weet komt er nog een update voor de NL-markt.Kasteel schreef:Meerdere Stingers hier die meer dan een jaar geen mobiele hebben kunnen melden.... Beltronics importeur is failliet (geen doorstart voor dat deel), dus geen updates, ook niet voor de nieuwe mobieleErik K. schreef:De oude DSI is nog wel te gebruiken voor radardetectie, maar zoals Maarten schrijft pakt hij de nieuwe radar apparatuur niet. De KLPD gebruikt nog lang niet overal de nieuwe spullen, het blijft dus een gok.
Doe mij maar de BELTRONICS STI-R M + Anti Laser Priority Shield....
Dat is ook balen als je net een STI-R aan hebt geschaft...maarten22 schreef:Sinds afgelopen december zijn alle camera's van de KLPD aangepast naar het MRCT model. Beltronics heeft hiervoor geen update en geeft 0 alarm. Stinger heeft vrij snel een update uitgebracht voor de Vip en Card met MPHD antenne waardoor de MRCT goed te detecteren is.Erik K. schreef:De oude DSI is nog wel te gebruiken voor radardetectie, maar zoals Maarten schrijft pakt hij de nieuwe radar apparatuur niet. De KLPD gebruikt nog lang niet overal de nieuwe spullen, het blijft dus een gok.
Neem aan dat dat een softwarematige update is? Begreep dat er voor de Bel ook wordt gewerkt aan een hardwarematige update voor de antenne in de vorm van een kelk die de signalen beter/eerder op zou moeten vangen. Wellicht ook te gebruiken voor de Stingers.
-
Re: stinger dsi --> 250€
Laatste prijs verlaging 250€