Top Gear seizoen 16 pas in 2011

Dit is ons algemene autoforum.
Plaats reactie
Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Re: Top Gear seizoen 16 pas in 2011

Bericht door Robin » 27 mar 2015, 16:15

Bram schreef:Dan nog, je hebt met je tengels van anderen af te blijven.
Heb jij niet in 't leger gediend Bram? Met 'n bajonet blijf je letterlijk met je tengels van 'n ander af. :D

Robin

Bericht door Robin » 27 mar 2015, 16:22

De man maakt al jaaaren politieke en maatschappelijke statements waar ie hele bevolkingsgroepen mee in 't harnas jaagt, met als reactie van diegenen bedreigingen aan toe zelfs.(Ik dacht dat er ook eens fysiek wat tegen hem was gebeurd? Taart in gezicht ofzo?)

En dat is nog maar geblèèr van hemzelf(hij heeft ook genoeg zelfspot)
Nu gebeurt er dit en zijn 'we' in alle staten, lol.

Die man kan ook niks goed doen bij velen. Hoe irri zou de producent zijn geweest. Net zo irri als hij met z'n statements dat mensen hem wel wat kunnen aandoen?

Moeilijk.

ErikS

Bericht door ErikS » 27 mar 2015, 16:54

tomgtr schreef:Van mij Mogen ce Cris Harris neerzetten en gewoon lekker alleen over auto's praten. Maar ben bang dat dan die wekelijkse andere 3,999,999 kijkers afhaken. :tooth:
CH zou wel een toevoeging zijn. Met twee andere auto-lijpe-idioten ernaast.
Moet goed komen. Ik zag net al een 'sollicitatie' van Russel Brand langs komen... Ik zie 't wel gebeuren hoor!

Ze zullen alleen wel flink de porto moeten pakken, voor dat soort figuren.

Bram
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer

Bericht door Bram » 27 mar 2015, 17:03

Robin schreef:
Heb jij niet in 't leger gediend Bram? Met 'n bajonet blijf je letterlijk met je tengels van 'n ander af. :D
Waar wil je heen met deze opmerking?

Robin

Bericht door Robin » 27 mar 2015, 17:13

Bram schreef:
Robin schreef:
In ieder geval niet 't leger in:)

Ik vroeg mij af hoe iemand(dus niet alleen jij) in het leger in bepaalde (oorlogs)situaties moet reageren, en dat zou netjes gezegd lijnrecht staan op jouw statement toch? En ga me niet vertellen dat iemand in 't leger het altijd neutraal en politiek correct op kan lossen. Hij/zij wil wel, maar de situatie laat dat niet altijd toe. Maar deze zal je ook wel weer anders interpreteren dan mijn bedoeling is.
:D

Luco

Bericht door Luco » 27 mar 2015, 17:14

Wouter81 schreef:
Luco schreef:En nog vinden we het gek dat de wereld naar de klote gaat :sealed:

De mensen houden van rebellen, ja natuurlijk, leedvermaak, ben benieuwd hoe die meerderheid erover zou denken als die hun vrouw had geslagen.
Nu is het politieke correctheid :dood:
Zo erg was het ook weer niet, het 'slachtoffer' heeft niet eens aangifte bij de politie gedaan.

Daar gaat het niet om Wouter (of er aangifte wordt gedaan of niet), het gaat erom dat dit gedrag dus "normaal" gevonden wordt.

tomgtr

Bericht door tomgtr » 27 mar 2015, 17:30

Ik heb echt wel eens iemand op de werkvloer iemand anders voor z'n bek zien slaan. Maandag elkaar de hand schudden, niet meer doen en back to work!

dvh

Bericht door dvh » 27 mar 2015, 17:34

Al dat politiek correct geneuzel. Onenigheidje.. Fysiek worden.. Ok.. Niet goed.. Maar maak er niet zo'n probleem van.. Zand erover en klaar..

En dan niet om het goed te praten, maar wel omdat ik het kan begrijpen. Hun 'baan' is geen standaard 9 - 5 kantoorbaantje. Die mannen zijn soms dagen lang van 's ochtend tot 's avonds laat in de weer. Inmiddels zijn het de jongste niet meer. Oudjes worden wat sneller chagrijnig ( kijk hier op DF maar .. ) en dan kan de vlam wellicht wat sneller in de pan slaan.

Los het op. Shake hands en maak er allemaal niet zo'n probleem van..

Als je in een of andere officiële formele tent werkt lijkt het me een totaal andere situatie dan op de set bij Top Gear.. Of niet ?! Mannenprogramma.. Niet zo zeiken dus. Gewoon doorgaan.

matthyssie
Auto: F11 520d & E86 3.0si

Bericht door matthyssie » 27 mar 2015, 17:38

Indd, ze zitten dagenlang dag in, dag uit bij elkaar op de lip. Logisch dat er dan irritaties ontstaan.

Peric

Bericht door Peric » 27 mar 2015, 18:48

Er circuleert een filmpje op het net waar Clarkson wordt geïnterviewd waar 'ie op de fiets langsrijdt. Daar vraagt 'ie de pers of ze asjeblieft de producer met rust willen laten. Dus zo'n eikel is het nou ook weer niet..

Tom V

Bericht door Tom V » 27 mar 2015, 20:17

Klopt ja, en terecht ook wel.

Robin

Bericht door Robin » 28 mar 2015, 09:26

Jeremy zit teveel op DF, hij gaat ook al op de fiets:)

Bram
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer

Bericht door Bram » 28 mar 2015, 10:27

Robin schreef:
Bram schreef:
Robin schreef:
In ieder geval niet 't leger in:)

Ik vroeg mij af hoe iemand(dus niet alleen jij) in het leger in bepaalde (oorlogs)situaties moet reageren, en dat zou netjes gezegd lijnrecht staan op jouw statement toch? En ga me niet vertellen dat iemand in 't leger het altijd neutraal en politiek correct op kan lossen. Hij/zij wil wel, maar de situatie laat dat niet altijd toe. Maar deze zal je ook wel weer anders interpreteren dan mijn bedoeling is.
:D
Ik vraag me af in hoeverre geweld wat toegepast wordt in het kader van een missie in bijv. het M-O relevant is in deze discussie. Volgens mij zijn dat echt appels en peren. Maar goed, ik ben niet voor niets het leger uitgegaan, het moeten toepassen van (dodelijk) geweld is niet echt mijn ding zeg maar.

Robin

Bericht door Robin » 28 mar 2015, 10:55

Bram schreef:Ik vraag me af in hoeverre geweld wat toegepast wordt in het kader van een missie in bijv. het M-O relevant is in deze discussie. Volgens mij zijn dat echt appels en peren. Maar goed, ik ben niet voor niets het leger uitgegaan, het moeten toepassen van (dodelijk) geweld is niet echt mijn ding zeg maar.
Inderdaad. Wat Jeremy deed stelt 100% geen zak voor tov M.O. militaire missies. Waar hebben we 't over.
Herboven wordt ook al gemeld door 'n paar dat door op mekaars lip zitten dit wel eens voorkomt. So be it.
Ik was er niet bij, maar ik kan me er terdege wel wat bij voorstellen.

Het gezegde 'zachte heelmeesters maken stinkende wonden' komt bij mij op. Die kun je in deze maatschappij /wereld steeds vaker gaan toepassen dunkt mij...

En wanneer is iets geweld?

Edit: Sommige woorden kunnen op momenten/situaties harder raken dan 'n mep voor de bek:)

RVV

Bericht door RVV » 28 mar 2015, 11:31

Ik vind die hele formule al jaren over de houdbaarheidsdatum heen met JC voorop. Maak niet uit welke aflevering je kijkt, elke aflevering is al tig keer in een of andere vorm herhaald. Af en toe probeer ik te kijken om de auto's maar daar draait het helemaal niet om. Grote JC ego show maar die 2 hulpjes die de derde viool spelen. Zap ook snel weer door. Het is ook een grote ego klucht die nu afspeelt.. Met pensioen die bejaarde club.

Knot

Bericht door Knot » 28 mar 2015, 15:14

Je zapt snel weer door... maar wat ga je dan ipv kijken? Het enige wat er m.i. op tv nog te zien is is TopGear, verder is het ECHT allemaal onzin.

JP

Bericht door JP » 28 mar 2015, 15:20

TopGear als programma heeft gewoon geweldige kwaliteit cameramensen, editors, en oog voor settings. Zo zie je ze niet bij RTL autowereld

WJ

Bericht door WJ » 28 mar 2015, 15:26

En mensen die het kunnen brengen zodat ook je vriendin die helemaal niks met auto's heeft het nog leuk vind om te kijken. Je kan zeggen wat je wil van JC, maar hij weet het te brengen, en hij heeft gewoon een auto entertainment programma neergezet dat het meerendeel van de mensen (auto liefhebber of niet) leuk vind.

Metchu

Bericht door Metchu » 28 mar 2015, 19:47

As you'll have heard, the BBC Director-General Tony Hall has delivered his Clarkson verdict. As you'll also have heard, the Beeb won't renew JC's contract when it expires in a few days.

First up, we at TopGear.com would like to thank all of you for your comments and feedback through this difficult period. Believe us, we have been taking it all on board - even the really shouty bits - and we're sorry that the nature of the investigation meant we couldn't engage in the discussion before now.

None of us has found the past month easy, and we know some of you suspect this spells the end for Top Gear.

It doesn't. The DG's statement confirmed that the BBC will work to renew Top Gear TV for 2016, and of course we'll bring you any news on that front as soon as we have it. Hall also stated that the BBC will look into how it can put out the remaining programmes from the current series.

In the meantime, TopGear.com will continue to bring you the sharpest, funniest automotive coverage, the biggest exclusives and the oddest road trips. Right now, there's more astonishing stuff going on in the world of cars than ever before, and we reckon you deserve to know about it.

That isn't to underestimate the incalculable contribution of JC to making Top Gear what it is. He's a big, big hole to fill, and the team you've trusted to make the world's greatest motoring show will be figuring out over the coming months exactly how to do that.

And, while we're here, we'd also like to take this chance to give a shout out to our colleagues in Top Gear TV's brilliant production team, who are unquestionably the most talented in the business.

So go for it. The comments are open and we're listening.
http://www.topgear.com/uk/car-news/a-me ... 2015-03-27" onclick="window.open(this.href);return false;

zie dikgedrukte stuk, dat zou echt wel leuk zijn als dat nog het daglicht gaat zien!

Macboy

Bericht door Macboy » 04 apr 2015, 06:52

Waar is het condoleanceregister ? Of is de hele TopGear crew niet uitgemoord ?

Lekker belangrijk allemaal ...

Dat 5 miljoen huisvrouwen dit programma bekijken zegt volgens mij genoeg: als je je als DF en autoliefhebber met dit programma moet identificeren dan val je in precies diezelfde doelgroep.

Graag snel Chris Harris op tv !

dvh

Bericht door dvh » 04 apr 2015, 07:18

Wie?

smiley
Auto: Opel Speedster Supercharged

Bericht door smiley » 28 jun 2015, 17:33

Vanavond BBC2 S22E8 om 21:00 :TV kijken:

Knot

Bericht door Knot » 29 jun 2015, 14:38

Heb de laatste aflevering net bekeken (ik kijk nooit TV meestal dus ff gedownload en een ruim uurtje tijd voor gemaakt) en heb toch wel dubbel gelegen hoor, Hammond die m niet in 4WD kreeg, die schokdemper teststrook, May met zn bakkes in de blubber.... blijft geniaal en komt nooit meer, het trio als top-gear.

smiley
Auto: Opel Speedster Supercharged

Bericht door smiley » 29 jun 2015, 16:58

Knot schreef:blijft geniaal en komt nooit meer, het trio als top-gear.
Jij hebt nog geen netflix accountje begrijp ik?

tomgtr

Bericht door tomgtr » 29 jun 2015, 17:08

Knot schreef:Heb de laatste aflevering net bekeken (ik kijk nooit TV meestal dus ff gedownload en een ruim uurtje tijd voor gemaakt) en heb toch wel dubbel gelegen hoor, Hammond die m niet in 4WD kreeg, die schokdemper teststrook, May met zn bakkes in de blubber.... blijft geniaal en komt nooit meer, het trio als top-gear.

Had de laaste tijd niet zoveel met die duffe voorspelbare races maar heb gister echt dubbel gelegen. Die race met die caravans, geniaal!

Plaats reactie