Wereldzaken, oorlogen, politiek, waarvan je denkt...

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Bram
Berichten: 16628
Lid geworden op: 03 nov 2006, 15:04
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Locatie: Breda

Re: Wereldzaken, oorlogen, politiek e.d. waarvan je denkt...

Bericht door Bram » 26 mar 2015, 18:39

Gelukkig zijn ze niet thuis. Maar inderdaad, dit verhaal kent alleen maar verliezers, bizar.

Gebruikersavatar
JoostSchouten
Berichten: 1392
Lid geworden op: 16 mar 2009, 13:56
Locatie: Waalwijk

Re: Wereldzaken, oorlogen, politiek e.d. waarvan je denkt...

Bericht door JoostSchouten » 26 mar 2015, 19:10

JP schreef:Ik vind het raar dat ze dan nu al zonder de 2e band te hebben kunnen onderzoeken al conclusies getrokken worden. Vermoedens is een, maar waarom deze meteen al wereldkundig maken, dat begrijp ik niet.
Denk dat ze sowieso snel resultaat naar buiten wilde brengen omdat als het een technisch mankement was geweest het een heel groot probleem was. Er vliegen duizenden Airbussen A320 de wereld rond welke dan tijdens een cruise-stukje in een keer uit de lucht kunnen gaan vallen.
Die onrust is nu dus weggenomen.
Als daar een co-piloot inderdaad staat te bonken, dan zullen medepassagiers wel meehelpen.......of heeft er iemand in die 8 minuten nog een filmpje van de situatie naar zijn/haar Facebook geupload?
De piloot zelf stond te bonken, co-piloot zat in de cabine.
Maar sinds 9/11 zijn de deuren gepantserd en extra beveiligd, dus juist gemaakt dat je er niet even doorheen bonkt. Was een pure wanhoopspoging van de piloot.

Gebruikersavatar
Maus
Berichten: 565
Lid geworden op: 27 dec 2007, 23:44
Locatie: Onder de rook van R'dam

Re: Wereldzaken, oorlogen, politiek e.d. waarvan je denkt...

Bericht door Maus » 28 mar 2015, 12:42

Nu weet ik dat berichten afkomstig van Niburu hier met enige scepsis ontvangen worden, maar ik wil toch nog een poging wagen. :mrgreen:
Wat er in onderstaand artikel gesteld wordt, klinkt toch plausibel, of niet?
Vrijdag, 27 maart 2015 18:21

Sinds de aanslagen van 9/11 in New York is er hard gewerkt aan systemen in de luchtvaart waarbij, indien nodig, controle over een vliegtuig op afstand kan worden overgenomen.

Zonder dat dat publiek bekendgemaakt is, is dit geïnstalleerd in alle commerciële fly by wire vliegtuigen waarvan de Airbus A320 er één is. Hetzelfde type als het afgelopen dinsdag neergestortte Germanwings toestel.


Er wordt steeds meer nadruk gelegd op de geestesgesteldheid van Andreas Lubitz.

Dat is vergelijkbaar met hoe men de publieke opinie manipuleerde ten tijde van de massamoorden van James Holmes en Adam Lanza.

Wanneer we de situatie van de Germanwings Airbus nog eens kritisch bekijken dan is het goed mogelijk dat co-piloot Andreas Lubitz simpelweg buiten bewustzijn was tijdens het laatste en fatale deel van de vlucht.

Een aanwijzing daarvoor is dat de openbaar aanklager publiek bekend heeft gemaakt, naar aanleiding van opnamen uit de cockpit, dat zijn ademhaling tot het allerlaatste moment rustig was en dat er geen noemenswaardige spanning waar te nemen was. Bij monde van specialisten is ook uitgelegd dat dit onlogisch is in het geval iemand een zelfmoordactie onderneemt waarbij dan altijd de hartslag significant versnelt. Ook als het vliegtuig onverwacht een gevaarlijke daling inzet, wat dus gebeurde, dan zal de hartslag van deze co-piloot dramatsich hebben moeten versnellen, wat dus niet gebeurde.

Het is bekend dat de captain de cockpit niet binnen kon komen (als die informatie klopt). Iedereen gaat er vanuit dat de toegangsdeur bewust geblokkeerd is door co-piloot Andreas, maar dat hoeft dus niet het geval te zijn geweest. sterker nog, alles wijst erop dat hij niet langer in staat was de deur te openen.

Volgens luchtvaartdeskundige Benno Baksteen zijn er twee opties:

,,Of de piloot is onwel geworden of de deur werd bewust dichtgehouden.'' De deur van de cockpit kan namelijk alleen van binnenuit geopend worden.

Als de deur van de cockpit dichtgedaan wordt, valt hij automatisch weer in het slot. ,,Sinds de aanslagen op 11 september 2001 zijn die deuren allemaal gepantserd en vergrendeld. De deur kan alleen vanuit de cockpit geopend worden,'' aldus Baksteen. ,,Als er op de deur geklopt wordt, kan degene die in de cockpit op een schermpje zien wie er voor de deur staat. Dan besluit de piloot of hij de deur opent of niet.''

,,De persoon buiten de cockpit kan met een code toegang vragen. Dan gaat er een signaal af in de cockpit. Maar ook in dat geval moet de persoon die in de cockpit is toegang geven.

Stel nu dat Andreas niet bij bewustzijn was en dus niet kon reageren op de pogingen van de captain om de cockpit binnen te komen.

Eén manier waarop hij bewusteloos geraakt zou kunnen zijn is het door het zenuwgif TCP:

In de A320 worden keer op keer hoge concentraties van het zenuwgif TCP (Tricresylfosfaat) gemeten.

In januari 2015 drongen zwaar giftige dampen de cockpit van een Germanwings vlucht van Lissabon naar Keulen binnen. Waarom schrijven de media hier niet over? Waarom nemen ze zonder enig commentaar de verzekeringen van experts over dat er geen veiligheidsproblemen met de A320 zijn?

Enkele maanden geleden berichtte de Deutsche Welle ook al over het zenuwgif in deze toestellen. In februari 2015 moest een Germanwings Airbus een noodlanding in Lyon maken, mogelijk vanwege dit probleem.

Daarmee komen we wellicht uit op een ander en sinister scenario:

Begin deze maand schreven wij ook al een artikel over de mogelijkheid om vanaf de grond de besturing over te nemen van fly by wire vliegtuigen. We schreven dit artikel dat ging over de verdwijning van vlucht MH370, naar aanleiding van informatie die ons bereikte via een lezer.

Vanwege de importantie ervan hierbij nogmaals een stukje daaruit:

Naar aanleiding van alle waardeloze nieuws verslaggeving vanuit de msm en de altijd groeiende vraag waarom en hoe dan in het hoofd ben ik gaan zoeken en een kennis van mij, een ex-piloot, wees mij op het override systeem dat alle fly-by-wire toestellen sinds 9-11 aan boord hebben.

Dit betekent dat overheden m.a.w. de verzamelaars van informatie etc etc ten alle tijden ieder passagiers toestel kunnen besturen en met de Satcom link aan boord weten ze tot op 25 meter nauwkeurig waar ieder toestel zich bevind/ bevonden heeft.

Het Honeywell patent nummer is US7475851 B2.

Naar het schijnt leased Rolls Roys zijn motoren zodat zij ten alle tijden eigendom blijven van de fabriek dit om hun motoren altijd, 24/7, te kunnen volgen en monitoren op brandstof verbruik, oliedruk etc.

Als we dan wat gaan zoeken dan blijkt de Boeing 777 inderdaad ook te beschikken over fly-by-wire technologie:

Fly-by-wire wordt sinds de F-16 toegepast in gevechtsvliegtuigen en is voor het eerst in lijnvliegtuigen toegepast bij de Concorde. Airbus gebruikt het in de A320, de A330, de A340, de A350 en de A380. Boeing gebruikt het systeem in de B777 en de B787.

Dan blijkt ook inderdaad dat Honeywell een patent onder dat nummer heeft ingediend in 2003. Een systeem dat ze noemen “de automatische piloot die niet uitgezet kan worden.”

Het is zodanig ontworpen dat mochten er gekke dingen gebeuren met een vliegtuig of dingen die erg afwijken/verdacht gedrag dan bestaat de mogelijk op afstand in te grijpen en de besturing volledig over te nemen en het zelfs dus ergens te laten landen.

Volgens de lezer beschikken alle fly-by-wire toestellen over deze niet te onderbreken automatische piloot en in dat geval lijkt het duidelijk dat men via dat systeem de besturing van de Malaysia Boeing heeft overgenomen en het toestel ergens heeft laten landen, zoals op Diego Garcia.

Stel dat er wel, in dit geval dan duidelijk bewust, zenuwgas is verspreid in de cockpit net toen de captain (waarschijnlijk toevallig) naar buiten ging. Andreas Lubitz raakt bewusteloos en is daardoor niet meer in staat om nog te reageren ergens op.

Met de mogelijkheden om dit vliegtuig op afstand te besturen, moet het een koud kunstje geweest zijn voor de dader om de daling, die ook door het control center in Düsseldorf is opgemerkt, in te zetten. Zodanig bovendien dat het lijkt alsof dat vanuit de cockpit is gedaan.

De grote vraag die dan overblijft is: Was het Lufthansa zelf die dat op afstand deed of een onbekende derde partij?

Ook in het manifest van Lufthansa zelf staat beschreven hoe en met welke technologie ze het vliegtuig tot in detail kunnen volgen. Een stukje daaruit luidt:

“Constant monitoring of all aircraft in the Maintenance Control Center Lufthansa Technik's Maintenance Control Center monitors the technical status of the serviced aircraft worldwide, both on the ground and in the air, and controls necessary procedures. The structural statuses of the aircraft and the due dates for required and planned modifications and tasks are constantly tracked and monitored.
Everything that is part of fleet management is controlled here around the clock and around the world. At the Lufthansa Traffic Control Center in Frankfurt, staff compile all required data on the Lufthansa fleet operating worldwide using what is known as the ACARS system (Aircraft Communications Addressing and Reporting System), a data network using HF radio and satellites, and analyze it. Potential faults are immediately detected.”
Co-piloot Andreas Lubitz wordt al bij voorbaat schuldig verklaard en de praktijk bewijst dat dat een grote rode vlag is als er direct en zonder enig onderzoek een schuldige wordt aangewezen. Misschien liggen de kaarten wel heel anders en is hij slachtoffer van een sinister complot, net als de rest van de 149 passagiers.
Link; http://www.niburu.co/index.php?option=c ... &Itemid=33

Ons is inmiddels bekend dat de Groten der Aarde niet schromen voor een bloedoffer van tientallen, honderden, duizenden en meer untermenschen.
De vraag blijft natuurlijk wat hun doel van deze actie is. Welke nieuwe maatregelen achtten ze (vooraf) nodig, welke ze nu met deze crash aan kunnen reiken en door kunnen voeren?

Online
Gebruikersavatar
smiley
Berichten: 9628
Lid geworden op: 06 dec 2009, 01:07
Auto: Opel Speedster Supercharged
Locatie: Etten-Leur

Re: Wereldzaken, oorlogen, politiek e.d. waarvan je denkt...

Bericht door smiley » 28 mar 2015, 13:14

Dat zullen die hackers van putin wel gedaan hebben :coffee:

Gebruikersavatar
Joy
Berichten: 10874
Lid geworden op: 03 feb 2006, 00:24

Re: Wereldzaken, oorlogen, politiek e.d. waarvan je denkt...

Bericht door Joy » 28 mar 2015, 13:19

Met je laatste zin ga je er al vanuit dat er kwaadwillende machten buitenom de piloot zelf aan het werk zijn geweest. Berichtgeving toetsen, ok. Alleen andere berichtgeving voor waar aannemen, dan is de discussie eigenlijk al gesloten.

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: Wereldzaken, oorlogen, politiek e.d. waarvan je denkt...

Bericht door GTRene » 28 mar 2015, 13:22

dacht dat ze zeiden dat het toestel bewust uit de automatische piloot werd gehaald? als in handmatig en dat je verschillende procedures moest uitvoeren om het zo te kunnen doen?

als het van buitenaf zou zijn gekomen (op afstand bestuurd) dan zouden ze dat wellicht toch uit de black boxen kunnen lezen/halen?

magoed, ik sta niet snel meer versteld te kijken van hoe iets (werkelijk zover mogelijk) is gegaan en bv belanghebbende groepen/regeringen/touwtjes-trekkers e.d.

Robin
Berichten: 55409
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Auto: Fun Damn Mentally
Locatie: Where the neons turn to wood

Re: Wereldzaken, oorlogen, politiek e.d. waarvan je denkt...

Bericht door Robin » 28 mar 2015, 13:48

De geest van Manfred von Richthofen (Rode Baron WW1) had bezit genomen van het lichaam van Andreas Lubitz....

Het personeel van V & D wilde meedoen met een nieuwe afleveringenreeks van Te Land Ter Zee en in de Lucht; Vlieg er eens uit, maar zien daar van af na dit voorval. :bag:

Fiets 'm erin met 'n aantal DFers gaat wel gewoon door. :tooth:

Kortom: Deze conspiracy toestanden hangen me langzamerhand de keel uit dat ik met 'humor' de 'confrontatie' aanga. :
Hoe moe moet je van jezelf worden om overal wat achter te zoeken, en de schuld ligt altijd weer bij 'het westen' bij die gasten :lol:

Gebruikersavatar
Bram
Berichten: 16628
Lid geworden op: 03 nov 2006, 15:04
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Locatie: Breda

Re: Wereldzaken, oorlogen, politiek e.d. waarvan je denkt...

Bericht door Bram » 28 mar 2015, 13:50

Ik vind jouw hier gebruikte humor ook beter te verteren dan dit nieuwe conspiracy geneuzel artikel. Gimme break zeg Afbeelding

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 43259
Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
Auto: Nr.51
Locatie: Boven Barcelona

Re: Wereldzaken, oorlogen, politiek e.d. waarvan je denkt...

Bericht door Arthur » 28 mar 2015, 14:03

Het was natuurlijk ook volstrekt logisch dat er een vliegtuig uitgekozen werd wat van Barcelona naar Düsseldorf vloog en om hem onderweg in de Alpen te laten crashen... Veel minder leuk was natuurlijk het centrum van Marseille geweest :)
:ongeveer als:

Robin
Berichten: 55409
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Auto: Fun Damn Mentally
Locatie: Where the neons turn to wood

Re: Wereldzaken, oorlogen, politiek e.d. waarvan je denkt...

Bericht door Robin » 28 mar 2015, 14:12

Al dat CT gedoe moet gewoon de grond in geboord worden, maar da's een open deur intrappen.

:tooth:


Tweede Kamer telt 150 leden. Tjongejonge.Die Andreas is gewoon 'n kansloze knuppel geweest....

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 43259
Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
Auto: Nr.51
Locatie: Boven Barcelona

Re: Wereldzaken, oorlogen, politiek e.d. waarvan je denkt...

Bericht door Arthur » 28 mar 2015, 14:15

Knuppel-loos iig wel :tooth:

Gebruikersavatar
Luco
Berichten: 29405
Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16

Re: Wereldzaken, oorlogen, politiek e.d. waarvan je denkt...

Bericht door Luco » 28 mar 2015, 15:27

Nou Robin, ik vind jouw opmerkingen en zogenaamde humor ook behoorlijk kansloos op dit moment. :sealed:

Robin
Berichten: 55409
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Auto: Fun Damn Mentally
Locatie: Where the neons turn to wood

Re: Wereldzaken, oorlogen, politiek e.d. waarvan je denkt...

Bericht door Robin » 28 mar 2015, 15:47

Ik kan 't niet iedereen naar de zin maken Luco.
:D

Gebruikersavatar
350 Z
Berichten: 2186
Lid geworden op: 04 jan 2012, 12:53

Re: Wereldzaken, oorlogen, politiek e.d. waarvan je denkt...

Bericht door 350 Z » 28 mar 2015, 16:03

Ach schei toch uit allemaal het waren gewoon de schutters :mrgreen:
Afbeelding
Die haalden het vliegtuig neer.

Gebruikersavatar
Maus
Berichten: 565
Lid geworden op: 27 dec 2007, 23:44
Locatie: Onder de rook van R'dam

Re: Wereldzaken, oorlogen, politiek e.d. waarvan je denkt...

Bericht door Maus » 28 mar 2015, 16:24

Joy schreef:Met je laatste zin ga je er al vanuit dat er kwaadwillende machten buitenom de piloot zelf aan het werk zijn geweest. Berichtgeving toetsen, ok. Alleen andere berichtgeving voor waar aannemen, dan is de discussie eigenlijk al gesloten.
Dat is mijn mening van hoe ik er op dit moment over denk, maar daarmee sluit ik niet de discussie.
De discussie ís door de media zélf al gesloten, daar zij op voorhand de copiloot aan de schandpaal hebben genageld en hem verantwoordelijk houden voor deze crash. Het feit, zoals ook in het artikel wordt aangehaald, dat dit type Airbus de laatste maanden problemen hebben met hoge concentraties zenuwgas, wordt nu voor het gemak maar "even" buiten beschouwing gelaten?!

@ de overigen; niemand die iets inhoudelijks te zeggen heeft over het artikel, in plaats van gelijk de Carnavals Toeter ter hand te nemen?

Gebruikersavatar
JP
Berichten: 34455
Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
Locatie: Boomer Life Matters

Re: Wereldzaken, oorlogen, politiek e.d. waarvan je denkt...

Bericht door JP » 28 mar 2015, 16:31

Maus schreef:Het feit, zoals ook in het artikel wordt aangehaald, dat dit type Airbus de laatste maanden problemen hebben met hoge concentraties zenuwgas, wordt nu voor het gemak maar "even" buiten beschouwing gelaten?!
Wat ik al eerder aangaf, het blijft een frans toestel, met franse onderzoekers, en dan met halve onderzoeksgegevens (want de inhoud van de 2e zwarte doos is nog niet bekend gemaakt) meteen roepen "het is allemaal de schuld van die duitser !", dat riekt naar dat de fransen snel wat onder de pet willen houden....

Afbeelding

Robin
Berichten: 55409
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Auto: Fun Damn Mentally
Locatie: Where the neons turn to wood

Re: Wereldzaken, oorlogen, politiek e.d. waarvan je denkt...

Bericht door Robin » 28 mar 2015, 16:36

Belachelijkheid pareer ik met belachelijkheid, Maurice....

Gebruikersavatar
Bram
Berichten: 16628
Lid geworden op: 03 nov 2006, 15:04
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Locatie: Breda

Re: Wereldzaken, oorlogen, politiek e.d. waarvan je denkt...

Bericht door Bram » 28 mar 2015, 16:38

Ik ben het niet altijd met Robin eens ( :) ), maar nu toch zeker wel. Waarom moet er overal iets achter gezocht worden?

Online
ErikS
Berichten: 18943
Lid geworden op: 18 aug 2008, 13:19
Locatie: Boedelbak

Re: Wereldzaken, oorlogen, politiek e.d. waarvan je denkt...

Bericht door ErikS » 28 mar 2015, 16:40

Maus schreef:
Joy schreef:Met je laatste zin ga je er al vanuit dat er kwaadwillende machten buitenom de piloot zelf aan het werk zijn geweest. Berichtgeving toetsen, ok. Alleen andere berichtgeving voor waar aannemen, dan is de discussie eigenlijk al gesloten.
Dat is mijn mening van hoe ik er op dit moment over denk, maar daarmee sluit ik niet de discussie.
De discussie ís door de media zélf al gesloten, daar zij op voorhand de copiloot aan de schandpaal hebben genageld en hem verantwoordelijk houden voor deze crash. Het feit, zoals ook in het artikel wordt aangehaald, dat dit type Airbus de laatste maanden problemen hebben met hoge concentraties zenuwgas, wordt nu voor het gemak maar "even" buiten beschouwing gelaten?!

@ de overigen; niemand die iets inhoudelijks te zeggen heeft over het artikel, in plaats van gelijk de Carnavals Toeter ter hand te nemen?
Dus je haalt 'm van de auto piloot af, want dat is lache, en dan komt er ineens gas.

Ja, echt wel. ----> :bag: :goodnight:

Gebruikersavatar
JP
Berichten: 34455
Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
Locatie: Boomer Life Matters

Re: Wereldzaken, oorlogen, politiek e.d. waarvan je denkt...

Bericht door JP » 28 mar 2015, 18:50

(...)
Franse onderzoekers houden er nog altijd rekening mee dat het toestel van Germanwings door een technisch mankement in de Franse Alpen is neergestort. Jean-Pierre Michel, de leider van het onderzoeksteam, zei zaterdag tegen de Franse zender BFMTV dat die mogelijkheid niet kan worden uitgesloten, zolang er nog technische details over het verloop van de vlucht ontbreken(...)
http://www.telegraaf.nl/buitenland/2385 ... og___.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
Maus
Berichten: 565
Lid geworden op: 27 dec 2007, 23:44
Locatie: Onder de rook van R'dam

Re: Wereldzaken, oorlogen, politiek e.d. waarvan je denkt...

Bericht door Maus » 28 mar 2015, 20:07

@ JP; waarom plaats je dit nou? Je hebt vanmiddag toch ook kunnen lezen dat rekening houden met een mogelijkheid als deze, beschouwd wordt als een grote belachelijkheid?! :? :wink:

Gebruikersavatar
JP
Berichten: 34455
Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
Locatie: Boomer Life Matters

Re: Wereldzaken, oorlogen, politiek e.d. waarvan je denkt...

Bericht door JP » 28 mar 2015, 20:37

Geloven in een wat de overheid je vertelt, is zo passé.....ik geloof er niet in. Ik vind dat er te snel conclusies worden getrokken. Zwarte doos vinden, openen en binnen 48uur even (een vermoeden van) de oorzaak al weten.

Als ik de link ff leg met MH17, die zwarte doos was door het oorlogsgebied minder snel gevonden, maar toen ze gevonden werd, was en bleef het stil......

Gebruikersavatar
JP
Berichten: 34455
Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
Locatie: Boomer Life Matters

Re: Wereldzaken, oorlogen, politiek e.d. waarvan je denkt...

Bericht door JP » 28 mar 2015, 20:53

The European Cockpit Association (ECA), which represents over 38,000 pilots across Europe, has struck out over Germanwings flight 9525 cockpit voice recorder (CVR) data being made public.

“The leaking of the CVR data is a serious breach of fundamental and globally accepted international accident investigation rules. The motivation for and consequences of this will need to be addressed,” ECA said.

On Thursday, French prosecutor Brice Robin said the cockpit voice recorder (CVR) analysis revealed that co-pilot Andreas Lubitz was alone in the cockpit at the time of the crash; the flight’s captain was apparently locked out. “While he is alone, the co-pilot presses the buttons of the flight monitoring system to put into action the descent of the airplane,” Robin said, adding, “This action on the altitude controls can only be deliberate.”

The body acknowledged that questions remain unanswered, even though many facts point to one particular theory for the cause of this event. However, it stressed that thorough analysis of technical data from the flight data recorder as part of an unbiased, independent investigation will be “crucial” in verifying what happened.

“Given the level of pressure this leak has undoubtedly created, the investigation team faces a serious distraction. The required lead of safety investigators appears to have been displaced by prosecutorial considerations. This is highly prejudicial, and an impediment to making aviation safer with lessons from the tragedy,” the union said.
http://m.atwonline.com/labor/pilots-uni ... each-rules" onclick="window.open(this.href);return false;



Trouwens;

Hoe kan het dat in de 2e zwarte doos, de Flight Data Recorder, GEEN geheugenkaart zat ?
Tweede zwarte doos

De tweede zwarte doos van het verongelukte toestel van Germanwings zou woensdag gevonden zijn. De belangrijke inhoud van de Flight Data Recorder (FDR) ontbreekt echter. De geheugenkaart is niet aanwezig.

Op de Flight Data Recorder staan alle technische gegevens van de vlucht, waaronder de gegevens over de motoren.
http://www.nu.nl/vliegramp-germanwings/ ... haald.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
Maus
Berichten: 565
Lid geworden op: 27 dec 2007, 23:44
Locatie: Onder de rook van R'dam

Re: Wereldzaken, oorlogen, politiek e.d. waarvan je denkt...

Bericht door Maus » 28 mar 2015, 21:50

JP schreef:Geloven in een wat de overheid je vertelt, is zo passé.....ik geloof er niet in. Ik vind dat er te snel conclusies worden getrokken. Zwarte doos vinden, openen en binnen 48uur even (een vermoeden van) de oorzaak al weten.

Als ik de link ff leg met MH17, die zwarte doos was door het oorlogsgebied minder snel gevonden, maar toen ze gevonden werd, was en bleef het stil......
Het duurt nu wel lang voordat er met de Carnavals Toeter geroeptoeterd wordt.. :roll:

Maar wat jij zegt, dacht ik precies eender.
Nu we weten dat het mogelijk is zo'n kist op afstand te besturen is, maakt de link tussen MH370 en MH17 des interessanter. :wink: En alleen daarom al zal men die gegevens niet zo snel vrij (kunnen) geven.

Gebruikersavatar
JoostSchouten
Berichten: 1392
Lid geworden op: 16 mar 2009, 13:56
Locatie: Waalwijk

Re: Wereldzaken, oorlogen, politiek e.d. waarvan je denkt...

Bericht door JoostSchouten » 29 mar 2015, 01:13

Maus schreef:Nu weet ik dat berichten afkomstig van Niburu hier met enige scepsis ontvangen worden, maar ik wil toch nog een poging wagen. :mrgreen:
Wat er in onderstaand artikel gesteld wordt, klinkt toch plausibel, of niet?
Als de deur van de cockpit dichtgedaan wordt, valt hij automatisch weer in het slot. ,,Sinds de aanslagen op 11 september 2001 zijn die deuren allemaal gepantserd en vergrendeld. De deur kan alleen vanuit de cockpit geopend worden,'' aldus Baksteen. ,,Als er op de deur geklopt wordt, kan degene die in de cockpit op een schermpje zien wie er voor de deur staat. Dan besluit de piloot of hij de deur opent of niet.''

,,De persoon buiten de cockpit kan met een code toegang vragen. Dan gaat er een signaal af in de cockpit. Maar ook in dat geval moet de persoon die in de cockpit is toegang geven..

Stel nu dat Andreas niet bij bewustzijn was en dus niet kon reageren op de pogingen van de captain om de cockpit binnen te komen.
En dat klopt dus niet. Als degene die buitengesloten is de code van de deur in tikt gaat er eerst 30 seconde een alarm/buzzer af in de cabine. In die tijd kan degene in de cabine de toegang weigeren. Wordt er niet op gereageerd (door bijv. bewusteloosheid) dan gaat de deur vanzelf open.
Dat de deur niet open ging wil dus zeggen dat hij van binnen af actief geblokkeerd is.

Zijn ze goed in bij Nuburu, heel veel informatie neerzetten als feiten, maar dan net even kleine dingetjes veranderen of weg laten. Een luchtvaartexpert als Menno Baksteen (geniale naam!) legt het zo eenvoudig en helder uit en dan gaan ze zelf een heel lang artikel schrijven met patentnummers en weet ik t allemaal wat om te laten lijken dat ze 3 werken research hebben gedaan.

En over die geheugenkaart: als je zag hoe gehavend de eerste zwarte doos er uit zag dan kan het goed zijn dat van de tweede ook weinig over was, grote kans dat het binnenwerk met de geheugenkaart op een hele andere plek ligt of verpulverd is zoals bijna alles van het vliegtuig nadat het met een kilometer of 800/uur tegen de bergwand is geklapt.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], EvdP, Fabian, jessedehaan, smiley, tomgtr en 5 gasten