Te koop van een goede maat van me:
Bmw 316 black & silver op lpi van vialle.(=G3).Veel goedkoper rijden dan op bezine! Al bij een tankbeurt per maand ga je flink besparen. Auto rijdt prima en is motorisch ook helemaal in orde.
km-stand: 263.000
Met zeer mooie 18"lichtmetalen velgen en zeer goede banden. Tevens set zeer goede Michelin winterbanden op 16"stalen velgen met wieldoppen origineel bmw. Voorzien van trekhaak. Stoelen in hoogte verstelbaar. Originele bmw business radio cd met aux aansluiting voor i-pod, telefoon ed. Telefoonsteun. Instapverlichting in voorportieren met bmw logo. Angel eyes koplampen origineel bmw. Niet rokers auto.
Zeer goed onderhouden auto. Is veel aan vervangen: koelvloeistof-expansievat radiator Lpg bougies met nieuwe bobines. Nieuwe remblokken en remschijven voor en achter. Nieuwe katalysator en uitlaat. Slangen en pakkingen van lpi installatie zijn recent vervangen. Vorige zomer airco opnieuw gevuld. Multiriem vervangen, kleine beurt, luxe kentekenplaten (opgelegde letters). Met extra gasnippels voor tanken in het buitenland. Interieur in nette staat.
Bellen na 19.00 uur, mailen mag ook!
Ik ruil geen auto's in. Ik verkoop mijn auto in verband met aanschaf nieuwe grotere auto.
Vraagrijs is 3750 euro
http://link.marktplaats.nl/m905903553" onclick="window.open(this.href);return false;
BMW 316 1.8i 2002 G3 Black&Silver
- Hitz
- Auto: KIA
Re: BMW 316 1.8i 2002 G3 Black&Silver
De E46 is toch nooit met Angel Eyes geleverd?TimTim schreef:Angel eyes koplampen origineel bmw
- dvh