gelukkig weet jezelf wat jij beter vind passen, das het belangrijkste.
+1GTRene schreef:zoals op die 2 foto's vind ik persoonlijk veel mooier![]()
gelukkig weet jezelf wat jij beter vind passen, das het belangrijkste.
En aan de foto's te zien niets doen aan het dak. Ziet er goed uit.ThomasNürburgring schreef:Ik zie zojuist dat ik vogelpoep op het stoffen dak heb... Heeft iemand tips om dit te verwijderen?
Al heb ik nog niet veel ervaring met mijne, maar ik kan hem zeker aanraden!MartijnGizmo schreef:Gaaf ding hoor, ik vind zo'n NC toch wel een toffe kar, zelf ook al eens naar zitten gluren...
die korte antenne is wel mooi.ThomasNürburgring schreef:Wie weet laat ik een setje folie komen om het eens uit te proberen.
In de bovenste foto is trouwens de antenne te zien die ik (als het goed is) deze week ontvang. Foto's zullen volgen als ik hem binnen krijg.
Hier trouwens een foto waarin beide te zien zijn.
Dit weekend bestel ik een cover voor over de het dak. Lijkt me handig voor in de winter als ik de auto minder gebruik. Ook bestel ik dan meteen een setje om het dak te onderhouden. Kan nooit kwaad denk ik en blijft het dak hopelijk mooi.Arthur schreef:Om (alleen) vogelpoep weg te halen? Gewoon een natte doek en klaar.En aan de foto's te zien niets doen aan het dak. Ziet er goed uit.ThomasNürburgring schreef:Ik zie zojuist dat ik vogelpoep op het stoffen dak heb... Heeft iemand tips om dit te verwijderen?
Komende tijd hou ik het standaard. Ik heb mezelf namelijk beloofd de auto zo standaard mogelijk te laten (en de beurs is leegGTRene schreef:die korte antenne is wel mooi.ThomasNürburgring schreef:Wie weet laat ik een setje folie komen om het eens uit te proberen.
In de bovenste foto is trouwens de antenne te zien die ik (als het goed is) deze week ontvang. Foto's zullen volgen als ik hem binnen krijg.
Hier trouwens een foto waarin beide te zien zijn.
van de achterlichten lijkt bv de LA (originele) op iets uit de tunings/Assen sfeer zeg maar![]()
zoiets als RA staat beter, denk helemaal bij de zwarte uitvoering, lijkt strakker/rustiger?/stoerder
Ook als het regent is een MX-5 erg genieten weet ik uit ervaringThomasNürburgring schreef:Als het weer een beetje meewerkt komt het genieten wel goed.
Dat geloof ik graag, maar ik ben geen driftkoning, dus dan gaat het mis.matthyssie schreef:Ook als het regent is een MX-5 erg genieten weet ik uit ervaringThomasNürburgring schreef:Als het weer een beetje meewerkt komt het genieten wel goed.![]()
Dat doe ik nooit, ik ben nog een beginnend bestuurder.Arthur schreef:Je hoeft niet altijd als een idioot te rijden natuurlijk...
Nope, achteruit rij licht wordt gewoon rood hoorGTRene schreef:wellicht dat het nog voldoende wit blijft met het achteruitrij licht aan en zeg de rode folie, magoed dat zou ik dan idd wel eerst ff uitzoeken en hoe de wet er tegenover staat, voorlopig kan je in elk geval zo ook genieten.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], EricT, Fabian, Mark 320iS, mark123, maurizio en 6 gasten