
http://link.marktplaats.nl/m884548411" onclick="window.open(this.href);return false;
Op die site staan auto's die allang verkocht zijn. Grote kans dus dat ook de M5 al verkocht is (maar misschien ook niet natuurlijk...). De markt voor dat soort bijzondere auto's is zeer klein lijkt me. Het is volgens mij ook een beetje wat de gek er voor geeft. Het kan dus ook wel een tijdje duren eer je een gek met geld en zonder inruil hebt gevonden als je hem weer kwijt wil. Het is wel een erg gaaf ding!Walter schreef:Ik zie dat de E28 M5 van Offenga er nog staat.
http://www.raceautotekoop.nl/overzicht/ ... hp?id=1599
Niet zo gek dat 'ie nog niet verkocht is gezien de prijs (26k). Maar dat bedrag is niet zo raar als je kijkt hoeveel werk en onderdelen er in zitten. Is die prijs wel reeel dan? Of is het zo dat je al het geld en moeite dat je in zo'n ombouw stopt nooit meer terug ziet? Dan is een ombouw eigenlijk kapitaalvernietiging want als je een mooie E30 netjes houdt wordt 'ie meer waard, gooi een V8 erin en het wordt minder (denk ik). Zou deze E28 zijn waarde houden?
kost idd veel geld alles bij elkaar en veel tijd om het netjes te maken.Walter schreef:Ik zie dat de E28 M5 van Offenga er nog staat.
http://www.raceautotekoop.nl/overzicht/ ... hp?id=1599
Niet zo gek dat 'ie nog niet verkocht is gezien de prijs (26k). Maar dat bedrag is niet zo raar als je kijkt hoeveel werk en onderdelen er in zitten. Is die prijs wel reeel dan? Of is het zo dat je al het geld en moeite dat je in zo'n ombouw stopt nooit meer terug ziet? Dan is een ombouw eigenlijk kapitaalvernietiging want als je een mooie E30 netjes houdt wordt 'ie meer waard, gooi een V8 erin en het wordt minder (denk ik). Zou deze E28 zijn waarde houden?
Nee is gewoon kapitaalvernietiging al die motorswaps etc. Vooral omdat dit een circuitauto is.Walter schreef:Ik zie dat de E28 M5 van Offenga er nog staat.
http://www.raceautotekoop.nl/overzicht/ ... hp?id=1599
Niet zo gek dat 'ie nog niet verkocht is gezien de prijs (26k). Maar dat bedrag is niet zo raar als je kijkt hoeveel werk en onderdelen er in zitten. Is die prijs wel reeel dan? Of is het zo dat je al het geld en moeite dat je in zo'n ombouw stopt nooit meer terug ziet? Dan is een ombouw eigenlijk kapitaalvernietiging want als je een mooie E30 netjes houdt wordt 'ie meer waard, gooi een V8 erin en het wordt minder (denk ik). Zou deze E28 zijn waarde houden?
juist gaaf (meer apart) dat het een touring is, mooi zo'n kar, alles op papier ookWalter schreef:Jammer dat het een touring is (en die velgen...)
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bm ... 36808.html
Walter schreef:Jammer dat het een touring is (en die velgen...)
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bm ... 36808.html
17.000 EUR
Unfallfrei
Limousine, Gebrauchtfahrzeug
EZ 06/1988
160.000 km
Benzin
236 kW (321 PS)
Schaltgetriebe
BMW M3 E-30 with S50B32 engine 321PS for sale.
This is a org.M3 Body.
Engine.
-S50B32 engine from M3 E-36.
-6-seed gearbox from M3 E-36.
-3.25 differensial.
-Custom designed and welded exhaust from stainless steel.
Brakes.
-Brake calipers from M3 E-36
-Brake Discs BMW M3 E-36 drilled Brembo.
-Brake pads Brembo.
-Coils K&W springs.
Body & Interior.
-AC.
-Recaro seat in original upholstery.
-AC Schintzer mirrors.
-E-30 M3 EVO Lip.
-E-30 M3 EVO Rear spoiler in Carbon.
-BBS R17 Wheels.
The car is in Norway. We can arrange for transport and export doc. to most of Europe. Please
contact me on e mail : aasbil@outlook.com
Meer op http://www.caferoadster.com/2015/03/mon ... ustoms-uk/" onclick="window.open(this.href);return false; en wat build-pics op http://www.survivorcustoms.com/2014/11/ ... 0type.html" onclick="window.open(this.href);return false;When Richard Fairbairn acquired this Jaguar E-type it was nothing more than a decoration in someone’s field; with no doors, no windows, no bonnet and no identity it had been left to dissolve and was well on its way. But Richard, no stranger to custom bikes and hotrods, saw his one chance to create a Frankenstein’s monster from a national treasure and seized it.
Er hoeft geen e36 M3 onderstel onder te zitten die schijven kunnen ook pas gemaakt zijn op de e30 M3 naaf.Bert ///M3 schreef:Dat ding is juist geen cent meer waard en word het ook niet meer.
Voor 17.000 koop je een complete E36 M3 racewagen met alle juiste goodies er al op of iets anders wat nog sneller gaat.
Hier is nog maar een klein deel E30 M3 van over. De juiste motor zit er niet meer in, dat is al een gemis. Verder is waarschijnlijk de voorophanging naar E36 M3 veranderd (E36 M3 schijven en klauwen) welke de stuurgeometrie van een E30 M3 verprutst.
Enige wat haast nog interessant is, is de kale koets met een E30 M3 vin, maar dan zou je hem al moeten gebruiken voor een restauratieproject oid.
Zelfs in onderdelen levert zoiets nog niet eens 17.000 euro op. Je moet weten dat prijzen voor auto's in Noorwegen behoorlijk hoog zijn, nog 2 keer zo duur als hier. Vandaar dus dat ze zo veel vragen.
Wil je geld verdienen aan een E30 M3 dan moet het al een originele zijn, of terug te bouwen naar origineel. Zo'n auto als die van Tristan bijvoorbeeld, die gaat geld opleveren na verloop van tijd maar zoiets niet.
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 15 gasten