Zelf autorijden, verboden !

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Zelf autorijden, verboden !

Bericht door romo » 18 mar 2015, 15:27

http://www.telegraaf.nl/autovisie/autov ... en___.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Stel, dat bovenstaande over 10 jaar niet fictief, maar feit zou zijn............

Trapt de kar snel richting porkerdealer............. :tooth:

matthyssie
Auto: F11 520d & E86 3.0si

Re: Zelf autorijden, verboden !

Bericht door matthyssie » 18 mar 2015, 15:29

Ik hoop dat ik dat niet meer mee mag maken. :mrgreen:

WJ

Bericht door WJ » 18 mar 2015, 15:34

Helemaal mee eens, rijden in zo'n electrisch Tesla hok zou inderdaad verboden moeten worden. In de Tram mag je ook niet zelf sturen.

vinox

Bericht door vinox » 18 mar 2015, 15:54

Ik heb het stilaan gehad met meneer Musk zijn utopische gedachtengang, hij mag zijn geitewollensokken toestanden ergens anders gaan verkondigen wat mij betreft.

Peric

Bericht door Peric » 18 mar 2015, 16:30

Écht niet dat dat gaat gebeuren hoor..

RutgerK

Bericht door RutgerK » 18 mar 2015, 16:36

Voor 90% van de gereden kilometers heeft hij gelijk natuurlijk. Voor die andere 10% zijn er hopelijk straks wat circuits om los te kunnen gaan met de brandstofgestookte auto met stuurwiel.
Minder wegen nodig, kortere reistijden, minder vervuiling en geluidsoverlast, geen controles op de weg meer nodig op rijgedrag en rijden onder invloed etc. Volgens mij gaat het veel ruimte maken voor die andere 10%.

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 18 mar 2015, 17:37

Laat me iedereen uit de droom helpen;

Wat iedereen denkt, dat het namelijk nooit gaat gebeuren.............dat gaat dus wel gewoon gebeuren, de overheid denkt voor u, of u wil of niet, er zal voor u worden gedacht.

Absolute controle maatschappij, geleid door liberalen, omdat ze ze zo voor het recht op zelfbeschikking en het nemen van eigen verantwoordelijkheid zijn............. :tooth:

Kwestie van aftellen dit.........

Peric

Bericht door Peric » 18 mar 2015, 19:03

Die kant gaat het wel op ja, maar er zijn grenzen..

Maus

Bericht door Maus » 18 mar 2015, 19:28

Het is al realiteit.
Ik meen ergens in de richting van Arnhem (?) rijden nu toch al als proef autonome voertuigen tussen het overige verkeer? En de voorloper, zij het op een voor het overig verkeer afgesloten traject, rijdt sinds jaar en dag diens rondjes op het Rivium.

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 18 mar 2015, 19:35

romo schreef: Absolute controle maatschappij, geleid door liberalen, omdat ze ze zo voor het recht op zelfbeschikking en het nemen van eigen verantwoordelijkheid zijn............. :tooth:
Dat zal allemaal best, maar ik denk, ergo, ik weet 't wel zeker, dat er onder 'de liberalen' meer autoliefhebbers/ met daadwerkelijk leuke /snelle/benzineslurpende/dikgemotoriseerde karren zitten dan onder de feitelijke 'Grünen' die indirect dit plan omhelzen. En 'n ondernemer kán een 'Grüne' zijn zoals deze, ik noem 'm schertsend AUTist. Maar tussen mooie vrouwen zit ook wel eens 'n travo(heb ik van horen zeggen) en tussen Nazis zat ook wel wat 'goeds' (Stauffenberg, Hess, Rommel etc) als u begrijpt wat ik bedoel.

BMW komt met dit, via Erik K op FB:)

http://www.bmwblog.com/2015/03/17/bmws- ... la-killer/" onclick="window.open(this.href);return false;

:lol:

JDMCharade

Bericht door JDMCharade » 18 mar 2015, 20:20

Ik zie alleen dit gebeuren in de toekomst meer ook niet.
Afbeelding

Plaats reactie