M3-E36 en Z3M BBK GT-345 kit, pasklaar gemaakt, ready to install, complete BBK kit Front only (achter volstaat bv met betere blokjes en of geboorde sport schijven)
Upgrade je BMW M (e36 M3 & Z3M met de standaard 315x28 schijven en zware gietijzeren remklauwen en brackets en
maak het beter/lichter/sterker/groter, maar ook mooier qua uitstraling, bovendien hoeft de remklauw er niet meer af
voor bv remblokjes wisselen, die kunnen van bovenaf ingestoken worden.
Vervang de oude set met deze GT-345 BBK kit met de licht aangepaste (voor het juiste schijf-borgboutje) nieuwe onderdelen ala,
BMW M3 CSL e46 remschijven in 345x28 geventileerd en geboord en 2-delig(aluminium hart) wat weer onafgeveerd gewicht scheelt.
Bovendien ook door de mooi grote, maar lightweight Aluminium Brembo Monobloq Remklauwen,
die ondanks hun grote en 4 zuigers, veel minder wegen (3 kg) dan de zware gietijzeren van de M3 E36 en of Z3M (5.4 kg)
Pasklaar gemaakt, incl speciale en sterke Aluminium brackets,
direct te monteren op de M3-E36 of Z3M spindles/naaf.
Heb foto's bijgevoegd van de standaard M3 E36 en of Z3M (315 mm) combinatie en de GT-345 (mm) kit, you decide what is, and looks better.
beide op +- gelijke grote verdeling foto>
Vanaf 17 inch velgen past het sowieso onder/achter de meeste velgen, dan heb je een super set, vanaf 18"inch zal het wat beter koelen natuurlijk, magoed, 17" kan ook neem ik aan, staat dan wel groot/dik.
Wat zit er allemaal bij, in deze komplete GT-345 BBK kit, op de zeer goede Brembo klauwen na, is alles Nieuw:
edit, er zitten ook 2 stuks M3 CSL remschijven bij L + R 2-delig met alu hart.
--2 komplete (incl veren/pennen) Brembo lichtgewicht monoblock remklauwen aangepast (+- 3kg per stuk)
--2 x bracket lichtgewicht speciaal sterk aluminium voor de remklauw op e36 M3 & Z3M
--Remblokjes set, zeer goede kwaliteit voor straat gebruik (Front)
--Stainless steel omvlochten remslangen (2 stuks Front) extra lang en met haakse koppeling voor de Brembo’s naar BMW aansluiting.
--Remblok slijtage sensors 2x (Front)
--remschijf stalen (10.9) borg boutjes, 2 stuks.
--Remklauw en Bracket bouten staal in 10.9 kwaliteit (8 stuks) M12x1.75 pitsch in 40 of 45 mm lang.
Zie foto’s van de set, die onderdelen zitten alle zoals beschreven in de kit.
Ik vraag voor al dit moois en mooie Upgrade voor de standaard e36 M3 en Z3M remmen,
Nu all in xxxxxs ask bovendien via DF gratis verzending
Je kan eventueel later ook track/race remblokjes monteren, dat is ieders eigen keuze,ook die zijn gewoon bestelbaar voor deze remklauwen via de nummers
in de klauwen of de nummers op de remblokjes.
Op te halen in Almelo,
verzenden kan ook (kosten e.d. voor de koper DF leden gratis), welke dan verzekerd/aangetekend verzonden gaat worden.
via DF neem ik de verzendkosten voor mijn rekening (best zwaar alles ingepakt)
Zie ook mijn andere rem set advertenties
andere ad GT-325 (met 325x28mm 2-delige remschijven M3 e46 enz) hier voor bv de e36 M3 en of de Z3M naven>
http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... 2#p1010232" onclick="window.open(this.href);return false;