Nederland gaat naar de haaien

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
dvh

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door dvh » 11 mar 2015, 08:01

Nee je zal als crimineel nu het een hot item is even globel gaan betreft alle informatie die jij over andere criminelen hebt gegeven terwijl je op een zak geld in de zon zit.

Die gast vreest gewoon voor z'n eigen hachie...

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 11 mar 2015, 10:20

dvh schreef:Nee je zal als crimineel nu het een hot item is even globel gaan betreft alle informatie die jij over andere criminelen hebt gegeven terwijl je op een zak geld in de zon zit.

Totaal onbelangrijk, risico van het vak, is 'ons' geld.

Hielke

Bericht door Hielke » 11 mar 2015, 10:33

4.7 miljoen crimineel geld middels de nederlandse staat witwassen :shock:

Daarvoor moet ie op z'n minst tegen een hele rits zware jongens getuigd hebben.

GTRene

Bericht door GTRene » 11 mar 2015, 10:53

en dat geld iets van 10 miljoen wat ze dan dachten te vangen van de so called 'groetere' boef schijnt nooit iets van terecht gekomen te zijn...
if so, dan zijn ze(en we) helemaal mooi genaaid...
maar dan nog snap ik het niet, je (Teeven and friends) gaat toch niet zo'n deal maken zonder zekerheid? en dus die 10 miljoen bv in de zak te hebben alvorens die wit was deal te doen? wat dat betreft mogen de schuldigen wel de bak in n of in elk geval van elk volgend NL belastinggeld onttrokken worden.

GTRene

Bericht door GTRene » 11 mar 2015, 11:14

Afbeelding

Afbeelding
Toen kwam Nieuwsuur met het nieuws dat het bonnetje gevonden was. Fred Teeven kreeg het gevoel dat hij in een maffiafilm figureerde: capo di tutti capi Rutte maakte hem ‘an offer he couldn’t refuse’. Fred Teeven werd de Al Capone van de lage landen. Al Capone kon niet gepakt worden op zijn maffiapraktijken. Totdat ze in zijn administratie doken. Capone werd veroordeeld voor belastingontduiking.

Ook Teeven kon niet gepakt worden. Totdat ze in zijn administratie doken.
http://blog.vanjochen.nl/fred-al-capone-teeven/" onclick="window.open(this.href);return false;

en
Hoogleraar: Teeven medeplichtig aan strafbaar feit
http://www.rtlnieuws.nl/nieuws/politiek ... fbaar-feit" onclick="window.open(this.href);return false;

dvh

Bericht door dvh » 11 mar 2015, 12:03

Robin schreef:
dvh schreef:Nee je zal als crimineel nu het een hot item is even globel gaan betreft alle informatie die jij over andere criminelen hebt gegeven terwijl je op een zak geld in de zon zit.

Totaal onbelangrijk, risico van het vak, is 'ons' geld.
Begrijp ik.
Maar de media maakt er nu zo'n bericht van alsof die gast écht niks gezegd zou hebben. Waar ik persoonlijk dan weer niks van geloof. Die heeft destijds gewoon een ratdeal gemaakt met justitie en nu deze veilig elders zit weet ie van niks. Bang voor andere criminelen die hem om het uitlekken van eventuele verdere info wat aan willen doen.

Verder zoeken ze 't maak uit. Sta nergens meer van te kijken. Baal er wel van. Waar ik het meest van baal is dat we met z'n alle braaf onze centjes afdragen in de hoop dat oma in 't bejaardenhuis een schone pamper krijgt. Maar daar is geen geld voor.. Ondertussen worden er wel miljoenen verkwanseld aan misdaadbestrijding terwijl het uitgeven van dat geld, en door de personen die erachter zitten als een misdaad zelfde gezien mogen worden. En dat kan gewoon allemaal.

Doei, ik stop ermee. Bedankt voor de afgelopen jaren en bvd voor alle extra centen die nog mijn kant op dienen te komen.

Voor volk en vaderland..

Robin

Bericht door Robin » 12 mar 2015, 13:32

Wat je zegt dvh...

Nu wordt 't tijd om echt dit land vaarwel te zeggen als dit doorgaat:
http://www.nu.nl/geldzaken/4009467/beta ... oging.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Nog weer een BTW verhoging remt de zwakke 'groei' (en we zitten nog in 'n recessie) nog weer meer af.

tomgtr

Bericht door tomgtr » 12 mar 2015, 14:12

Dat ben ik niet met je eens. BTW is de meest rechtvaardige manier van belasting heffen. Belasting over consumptive is prima. Je hebt alleen een klein problem genaamd : buurlanden

Robin

Bericht door Robin » 12 mar 2015, 14:33

Het gaat niet om BTW an sich, die bestaat overal en heeft 'functie' in het geheel, het gaat om de hoogte/verhogingen in NL van de laatste tijd. Buiten 't feit dat er niet echt iets 'rechtvaardigs' is aan belastingen voor grote bevolkingsgroepen natuurlijk.

tomgtr

Bericht door tomgtr » 12 mar 2015, 14:59

Rechtvaardiger en vooral eenvoudiger dan loonbelasting/hypotheekrente aftrek/zorgtoeslag/ozb/huurtoeslag etc etc etc om alle moeilijke gevallen weer een beetje recht te trekken.

WJ

Bericht door WJ » 12 mar 2015, 15:07

Helemaal gek.

Misschien eens stoppen met geld geven aan al dat waardeloze tering tuig, misschien schiet dat op. wtf.

Bert ///M3

Bericht door Bert ///M3 » 12 mar 2015, 15:32

Op zich eens met Tom, BTW is de eerlijkste manier van belasting heffen.

Alleen kan je van te voren zien waar dit naartoe gaat. De burger krijgt dan een tijdelijke meevaller in de vorm van een lagere inkomstenbelasting, maar het gevolg daarvan is waarschijnlijk dat veel werkgevers de salarissen gewoon een paar jaar bevriezen onder het motto jullie hebben al een meevaller gehad. Goed voor bedrijven, maar het komt er waarschijnlijk op neer dat de werknemer over een paar jaar netto op hetzelfde zit maar alsnog een hogere BTW voor zijn kiezen krijgt.

tomgtr

Bericht door tomgtr » 12 mar 2015, 16:14

Dat kan, maar alleen de sectoren waar het niet zo lekker gaat, de sectoren die goed draaien hebben normal gesproken al gauw peroneelstekort. Die kunnen zich dat niet veroorloven. Dus dat is een natuurlijke marktwerking die ik niet echt negatief vind.

Robin

Bericht door Robin » 14 mar 2015, 09:22

Ander verhaal, nu ben ik niet zo'n internet koper ook ivm fysieke winkel en de internetconsument /zeikvolk wat bij mij komt kijken en op internet koopt en ik mag 't op maat maken en ik 'mag/moet garantie geven'. Dus niet.

Anyway ik had van 'n bepaalde vitrine een apart buislampje van Philips nodig, hier 'n paar straten verderop zit 'n Handyman die 'niet alles heeft maar wel alles kan bestellen'. Ding stond op internet tussen de 16-20 euro. Bij de beste handyman moest 't 35 euro kosten... SUKKEL die ik ben denk ik net als die verwende Nederlandse kutinternet consument: Ik haal 'm wel op internet.... :bag: Dus ik bestelde 'm maandag, incl verzendkosten
23,80. Das dus 'n dik tientje 'verdiend' dacht ik. *Schaam* Maar 'n tientje op 35 vind ik nogal wat, 'n tientje op 100 of 200 niet echt. Gerenommeerd bedrijf mooie site etc (zo lijkt 't) via IDEAL betaald.Maar ik heb 't lampje nog niet. Geen info/schrijven dat 't langer duurt ook...

Internetshoppen heeft blijkbaar vele voordelen, de nadelen vergeten we maar even. Maar we wachten af...
:coffee:

Robin

Bericht door Robin » 14 mar 2015, 09:27

Deze stond vorige week ofzo in 't AD. Om je kapot te lachen. We leven hier in 'n open inrichting denk ik wel eens. Wel scholing/educatie gehad, maar stront in de kop en 'n grote mond. :D

Afbeelding

Robin

Bericht door Robin » 14 mar 2015, 09:35

Nu ben ik redelijk klaar met de VVD(understatement), maar dit slaat ook weer alles. De Partij van de Afbraak doet ook weer lekker mee. Wilders' antwoord: "PvdA is zelf de importeur van 't kwaad" :lol:

We lachen erom, maar duidelijkheid is alles. Nu moet Wilders vaak even normaal doen:)

Ook goede vragen trouwens:
http://www.nu.nl/politiek/4010660/assch ... diken.html" onclick="window.open(this.href);return false;

PvdA: Kop in 't zand, Wilders lekker aanpakken en de echte problemen wegwuiven.

Toen de VVD de grootste was dacht ik, hèhè eindelijk. Maar de coalitie met PvdA zag ik al niet zitten, waarvan akte.
Je laat een Greenpeace activist ook niet een Dodge Viper beoordelen op z'n mooie sound:)

Arthur
Auto: Nr.51

Bericht door Arthur » 14 mar 2015, 09:51

Nee, die laat je lijsttrekker worden bij de PvdA :)

Robin

Bericht door Robin » 14 mar 2015, 10:03

:tooth:

350 Z

Bericht door 350 Z » 14 mar 2015, 10:05

PvdA en VVD = :kotsen:

Erge is dat veel mensen niet weten dat D666 nog veel erger is met dat enge mannetje Pechtold als leider.

smiley
Auto: Opel Speedster Supercharged

Bericht door smiley » 14 mar 2015, 10:53

Robin schreef:Internetshoppen heeft blijkbaar vele voordelen, de nadelen vergeten we maar even. Maar we wachten af...
:coffee:
Veel webwinkels maken gebruik van dropshipping.
Het enige wat ze faciliteren is de website en de betalingsconstructie.
Voorraad hebben ze niet, en ze zijn compleet afhankelijk van de snelheid van hun leveranciers.

Banners op de website als "binnen 24 uur leverbaar" en de "op voorraad" checkbox naast het product geeft helaas niet altijd de waarheid weer.

Ik hoop dat er nog eens een keer een rating website voor weshops komt om hier eerst te kijken voor je koopt.

Dit beschrijft het fenomeen wel mooi:
http://www.twinklemagazine.nl/weblog/20 ... /index.xml" onclick="window.open(this.href);return false;

GTRene

Bericht door GTRene » 14 mar 2015, 11:04

sommige internet winkels/bedrijven zijn echt snel, geloof ook zoiets als Toolstation, dacht dat die dat was, heb er al vaak wat besteld en erg snel in huis, bovendien boven de 10,-euro bestellen ook gratis bezorgd.

ook vaak mooie aanbiedingen, daar kun je soms nog niet voor rijden naar de shop om de hoek bewijze van en hun aanbod is vrij groot, misschien hadden ze jou (Robin) lamp ook wel.

http://www.toolstation.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;

Arthur
Auto: Nr.51

Bericht door Arthur » 14 mar 2015, 11:05

Idd. Afgelopen weken twee dingen besteld via verschillende shops. Ene heeft 2 weken geduurd en andere was binnen 24 uur bij mij thuis. En met die laatste had ik al een goede ervaring. Die andere voor mij niet weer. Als ik wat online bestel is het vaak elektronisch spul, hoesje voor telefoon of iPad, dat soort dingen. Kleding, schoenen,en auto's :) koop ik "life".
En poosje geleden een fiets besteld want dat scheelde echt honderden euro's, ging ook niet van een leien dakje...

GTRene

Bericht door GTRene » 15 mar 2015, 15:45

die weten wellicht wel hoe je een auto makkelijk kan vervoeren :hmmm:
Gestolen auto’s gevonden bij transporteur
Momenteel is de politie bezig met een grootschalig onderzoek naar gestolen auto’s. De auto’s werden door de politie gevonden bij een autotransportbedrijf. De zaak kwam afgelopen zaterdag aan het licht door een tip. De politie heeft van inmiddels al 9 auto’s vastgesteld dat deze van diefstal afkomstig zijn. Bij de actie van de politie is er momenteel 1 verdachte aangehouden, deze zit voorlopig nog vast voor verhoor en onderzoek.

Het handelt zich om een transportbedrijf dat auto distribueert. Het bedrijf heeft een hoofdvestiging in Wijk en Aalburg en nog een opslagterrein in Veen. Afgelopen zaterdag werden op het terrein in Veen maar liefst negen gestolen auto’s gevonden. De bedrijfsadministratie is meteen door de politie in beslag genomen zowel als de gestolen auto’s. Een oudere man in de leeftijd van 73-jaren, werd door de politie gearresteerd op verdenking van heling. De verdachte is in voorlopige hechtenis gesteld. Gelet de omvang van het bedrijf zal het onderzoek de komende dagen nog niet afgerond zijn. De politie sluit een of meerdere nieuwe arrestaties niet uit.

Bron: Politie
http://nieuws.direct/1094/gestolen-auto ... ansporteur" onclick="window.open(this.href);return false;

Bram
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer

Bericht door Bram » 15 mar 2015, 15:57

Goed, voorlopig is David dus van het forum verdwenen :tooth:

Joy

Bericht door Joy » 15 mar 2015, 16:10

De bedrijfseigenaar zegt zelf naar de politie te zijn gestapt nadat een vorige eigenaar van 1 van de auto's aangaf dat ze gestolen auto's hadden vervoerd.
Een politiewoordvoerder reageert dat dat niet de lezing van de politie is. "Wij zijn door iemand anders getipt en zijn op grond daarvan in actie gekomen."

Plaats reactie