Nederland gaat naar de haaien
- Maus
Re: Nederland gaat naar de haaien
Toch spannend met die knalbaarden daar in France. 

-
- Auto: Fun Damn Mentally
Het wordt hier nog spannender:)
http://www.zie.nl/video/algemeen/Protes ... 8zia9fq18c" onclick="window.open(this.href);return false;
Alles kán en mág in NL zolang 't maar politiek correct is. Met Che Guevarra petjes op en het rode boekje van Mao in het nachtkastje.
Ik snap ook niet dat de Franse tak van deze parasieten niet gaan demonstreren tegen Napoleon in Parijs.....

http://www.zie.nl/video/algemeen/Protes ... 8zia9fq18c" onclick="window.open(this.href);return false;
Alles kán en mág in NL zolang 't maar politiek correct is. Met Che Guevarra petjes op en het rode boekje van Mao in het nachtkastje.
Ik snap ook niet dat de Franse tak van deze parasieten niet gaan demonstreren tegen Napoleon in Parijs.....

-
Lachwekkend...
- 350 Z
Voor de linkse geiten wollen sokken figuren is maar 1 oplossing ergens naar toe gaan waar de enge gevaarlijke witmens niet is.
-
*haalt diep adem* Moraalridders, betuttelend, bemoeizuchtig, stelletje stumpers, schooiers, schrapers, snotneuzen en schijnheiligen*liep blauw aan*350 Z schreef:Voor de linkse geiten wollen sokken figuren is maar 1 oplossing ergens naar toe gaan waar de enge gevaarlijke witmens niet is.
Laat ze hier tegen demonstreren, of doet Marianne Thieme dat al:)

- Arthur
- Auto: Nr.51
Ik schoot gisteren ook in de lach toen ik dit hoorde. Bleek het serieus te zijn...

Robin schreef:Het wordt hier nog spannender:)
- GTRene
idd zum kotszen....als ze tegen een slavernij verleden oid zijn, laat ze dan tegen de verheerlijking van deze Profeet zijn en strijden...volgens mij durven ze dat nietRobin schreef:Het wordt hier nog spannender:)

dat staat tussen een vergelijking tussen hem en die andere witte ridder, of het klopt I don't know, je komt aardig wat tegen door de jaren heen, maar nooit zo bij stil gestaan dat ie ook nog eens een slavendrijver en erger was...MOHAMMED was een slavendrijver. Hij bezat en verkocht veel slaven, zowel mannelijke als vrouwelijke. Hij zei dat Allah hem en zijn moslimvolgelingen toestond om gemeenschap te hebben met hun vrouwelijke slaven wanneer de mannen dat wilden. Verwijzingen in de koran zijn: Soera 33:50, 52, 23:5, en 70:30. Slaven werden beschouwd als “buit” voor moslims wanner zij gevangen genomen werden in strooptochten, dus zijn zij moslimbezit. Mohammed voelde zich trots en keurde het tot slaaf maken van duizenden mensen goed.
De grote islamitische historicus Tabari schreef over Mohammeds seksuele omgang met zijn slaaf Marija:
“Hij had gemeenschap met haar dankzij het feit dat zij zijn bezit was.” [Tabari, deel 39, pagina 194].
Mohammed maakte slaven van de mensen die hij overviel en bevocht. Het meest opmerkelijk waren de vrouwelijke en de kinderoverlevenden van Mohammeds slachtpartij van de 800 mannen (tieners en ouder) van de joodse stam Banoe Koeraiza, Soera 33:26. De Sirat Rasoelallah [3] – de eerste biografie van Mohammed, geeft veel meer details. Kort na de slachtpartij van de joodse mannen schreef Ibn Ishaak op pagina 173:
"Die dag verdeelde de Profeet de eigendommen, de vrouwen en de zonen van de stam Koeraiza onder de moslims, en hij maakte de verdeling bekend van de paarden en de mannen en hield een vijfde deel achter.” (Mohammed en zijn familie hadden één vijfde van de opbrengst van de oorlog). ... Sa’d ibn Zaid al-Ansari werd door de Profeet met krijgsgevangenen van Koeraiza naar de Nadjd gestuurd om ze te verkopen voor paarden en wagen.”
Boechari beschrijft ook dat Mohammed veel slaven bezat – deel 5, nummer 541 & deel 7, nummer 344. Mohammed had Negroïde, Arabische, Egyptische, mannelijke, vrouwelijke, joodse, christelijke en heidense Arabische slaven.
Mohammed stond ook toe dat slaven hard werden geslagen. Toen zijn vrouw werd onderzocht of zij wel of niet overspel had gepleegd, sloeg Mohammeds schoonzoon, Ali, brutaal Aïsja’s slaaf in nabijheid van Mohammed om er van te verzekeren dat zij de waarheid over Aïsja vertelt. Hier is het citaat uit Ibn Ishaak “Sirat Rasoellallah”, vertaald als “Het leven van Mohammed”, door Wim Raven, (pagina 184):
“De Profeet riep dus Bariera om haar te ondervragen. Ali gaf haar een paar harde klappen en zei: ‘Vertel de Profeet de waarheid!’”
Mohammed weerhield Ali niet van het slaan van zijn slaaf.
Mohammed stond ook toe dat nieuw gevangen genomen vrouwelijke slaven gebruikt werden voor seks. Uit de hadieth van Sahieh Moeslim deel 2, nummer 3371:
Aboe Sirma zei tot Aboe Sa’ied al Choedri: “O Aboe Sa’ied, hoorde je Allah’s gezant spreken over al-azl (coïtus interruptus)?” Hij zei: “Ja”, en voegde eraan toe: “We gingen weg met Allah’s gezant op expeditie naar de Moestalik en namen enkele uitstekende Arabische vrouwen gevangen, en we begeerden hen want we leden aan de afwezigheid van onze vrouwen, (maar terzelfder tijd) begeerden we ook losgeld voor hen. Dus we besloten om seksuele gemeenschap met hen te hebben en azl na te leven”( het terugtrekken van het mannelijke seksuele orgaan voor de uitstorting van sperma om conceptie te voorkomen). Maar we zeiden: “Wij zijn een daad aan het doen waarbij Allah’s gezant onder ons is, waarom vragen we hem niet?” Dus we vroegen Allah’s gezant en hij zei: “Het maakt niet uit als je het niet doet, want iedere ziel die voor de Dag van Opstanding geboren moet worden zal geboren worden.”
En deel 3, nummer 3432:
Aboe Sa’ied al Choedri deed verslag dat bij de slag van Hoenain Allah’s gezant een leger naar Autaas zond en de vijand ontmoette en vocht met hen. Hen hebbende overwonnen en hen gevangen genomen, leken de Metgezellen van Allah’s boodschapper af te zien van gemeenschap met gevangen genomen vrouwen omdat hun echtgenoten polytheïsten zijn. Toen zond Allah, de Verhevene, ten aanzien hiervan naar beneden: “de getrouwde vrouwen behalve de slavinnen onder jullie gezag.” (Soera 4:24, Siregar), (dat wil zeggen zij zijn beschikbaar voor hen wanneer hun Idda (menstruatie) periode tot een einde was gekomen).
hij was er dan vroeg bij.
http://www.answering-islam.org/Dutch/si ... ijking.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
- 350 Z
Wat is het toch een vredelievend geloof 

- GTRene
ja, het is vast een goede basis om de wereld te verbeteren 

- GTRene
dat ze zo maar zo 'makkelijk' een BSN nummer afgeven met alle gevolgen van dien, dat moet toch anders kunnen lijkt me? NL blijft anders maar 'gratis' geld geven aan niet daarvoor bedoelde zaken.
Waarschuwing voor gemeenten: weer fraude Oost-Europeanen
http://www.rtlnieuws.nl/nieuws/binnenla ... europeanen" onclick="window.open(this.href);return false;Oost-Europeanen lijken opnieuw pogingen te doen om hier te frauderen met valse adressen. Dat schrijft het ministerie van Binnenlandse Zaken in een vertrouwelijke waarschuwing aan alle Nederlandse gemeenten.
Die is in het bezit van de researchredactie van RTL Nieuws.
Net als bij de Bulgaarse toeslagenfraude is er sprake van vermoedelijk valse inschrijvingen. In de waarschuwing voor een 'risicopatroon', van 18 december 2014, schrijft het ministerie dat groepjes Oost-Europeanen zich melden zich bij verschillende gemeentes als inwoner. De gemeente geeft ze dan een BSN, een burgerservicenummer.
Met een BSN kun je aanspraak maken op allerlei voorzieningen, zoals toeslagen. Maar als de gemeente later een bezoek brengt aan het opgegeven adres, dan blijken die Oost-Europeanen daar helemaal niet te wonen. Het is vervolgens voor de gemeente niet eenvoudig om iemand weer uit te schrijven.
Groepjes met begeleiders
Volgens de waarschuwing van het ministerie wisselen deze mensen ook hun Oost-Europese rijbewijs in voor het Nederlandse rijbewijs. Vaak hebben de groepjes bij hun inschrijving 'één of meer begeleiders of vertalers'. "Bij kritische vragen van medewerkers burgerzaken maakt de begeleider een gespannen of geïrriteerde indruk en vertrekt dan zonder dat betrokkenen ingeschreven zijn."
Binnenlandse Zaken roept gemeentes op om voor de inschrijving al kritisch te zijn en goed door te vragen voordat ze mensen opnemen in de overheidsadministraties. Het ministerie wil niet reageren op vragen van RTL Nieuws. Volgens een woordvoerder kan dat het onderzoek van gemeentes en politie naar de zaak belemmeren.
- Peric
Mooi baantje voor mij, checken of alles in de haak is als er iets aangevraagd wordt..
Vind het sowieso van de zotte dat dit kan. Lang leve de EU!!!
Vind het sowieso van de zotte dat dit kan. Lang leve de EU!!!
- 350 Z
Nederland met zijn laffe dhimmitude inwoners is verloren.
Vooruit, nog 1 keer over die salafistische haathut van D66, PvdA en GroenLinks in Gouda. U weet wel, die megamoskee waar jihadronselende radicaalpredikers geld voor ingezameld hebben. Juist ja, dat haatpaleis waar ze als de dood zijn om haramhoeren, bij ons beter bekend als 'gelijkwaardige vrouwen in een seculier ingerichte samenleving' tegen het mogelijk niet volledig bedekte lijf te lopen. Welnu. Voor dat laatste heeft wethouder Tetteroo van de lokale Partij van de Allochtonen een pragmatische oplossing: een muur. Een muur, ja. Er komt een afscheidingsmuur tussen de school voor verstandelijk beperkte kinderen (waar die haramhoeren allemaal werken) en het gebedshuis voor verstandelijk beperkte volwassenen. Zoals vroeger in Berlijn tussen het kapitalisme en het communisme. Of, misschien een beter voorbeeld, zoals tussen de gewelddadige islamisten van de Westoever en het vrije, democratische Israël. Die werd immers ook door de Arbeidspartij gebouwd. Een blinde muur, superhandig bij het wegkijken!
- GTRene
ook een goed verhaal, een stukje daaruit >>
http://www.nachthemel.nl/index.php/32-d ... hitcount=0" onclick="window.open(this.href);return false;
het hele verhaal en uitleg>Dan ga je ook maar eens naar de geradicaliseerde moslimpredikers, geradicaliseerde moslimjongeren, moskeeën en schoolleidingen. Dan bezoek je ook maar eens de rovende Bulgaren en Polen. Dan zeg je daar maar eens dat men helaas beter kan vertrekken omdat je een inschattingsfout als regering hebt gemaakt. Dan erken je maar -face tot face- dat het vertrek van de geradicaliseerden uit Nederland zowel hun als ons vele malen gelukkiger zal maken. Dat het bovendien vele levens zal sparen in ons land. Maar nee, want wat meent ethicus Van Tongeren in het AD artikel? De overheid moet haar medeleven betonen. En aan wie? Aan hun. Niet aan ons!
De Telegraaf weet precies vandaag ook te melden dat de deuren voor illegalen opnieuw wagenwijd open gaan. Door een gebrek aan marechaussees gaan de poorten verder open voor illegalen en mensensmokkelaars. Grenscontroles worden op een laag pitje gezet omdat de Koninklijke Marechaussee, in verband met de terreurdreiging, nu wordt ingezet om gebouwen te beveiligen. Dat melden bronnen rond het kabinet (…) De vrees bestaat in het kabinet dat mensensmokkelaars en anderen hun kans zullen pakken de komende tijd.
http://www.nachthemel.nl/index.php/32-d ... hitcount=0" onclick="window.open(this.href);return false;
- WJ
http://www.nu.nl/economie/4006113/begro ... lopen.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- Bert ///M3
Niet geheel onverstandig zoals ze redeneren.
Je kan op dit moment als regering kortlopende leningen afsluiten zonder rente of zelfs met negatieve rente. Dus fuck dat begrotingstekort. Niet astronomisch op laten lopen maar iets omhoog is geen probleem.
Als je weer gaat bezuinigen en korten dan heb je kans dat je dat beetje economische groei weer smoort. Er is blijkbaar eindelijk eens iemand die door heeft dat je beter 40% belasting over 150.000 euro heffen kan als 50% over 100.000 euro bij wijze van spreken.
Verder die gasproductie welke terug geschroefd is, als je het zonder redden kan is dat eigenlijk vanuit de regering een goede zaak. Energie gaat in de toekomst alleen maar kritischer worden. We hebben nu even een dipje in olieprijzen maar dat duurt niet eeuwig (sterker nog, alle big players draaien op dit moment hun investeringen terug, als productie van bestaande locties terugvalt dan word het weer vechten en hebben we in no time 150 USD per barrel olie, met een Euro welke aan het dalen is, enjoy it while you can) Gasproductie terug schroeven betekend een langere levensduur van je gasvelden en je kan er dus in de toekomst meer aan verdienen.
Je kan op dit moment als regering kortlopende leningen afsluiten zonder rente of zelfs met negatieve rente. Dus fuck dat begrotingstekort. Niet astronomisch op laten lopen maar iets omhoog is geen probleem.
Als je weer gaat bezuinigen en korten dan heb je kans dat je dat beetje economische groei weer smoort. Er is blijkbaar eindelijk eens iemand die door heeft dat je beter 40% belasting over 150.000 euro heffen kan als 50% over 100.000 euro bij wijze van spreken.
Verder die gasproductie welke terug geschroefd is, als je het zonder redden kan is dat eigenlijk vanuit de regering een goede zaak. Energie gaat in de toekomst alleen maar kritischer worden. We hebben nu even een dipje in olieprijzen maar dat duurt niet eeuwig (sterker nog, alle big players draaien op dit moment hun investeringen terug, als productie van bestaande locties terugvalt dan word het weer vechten en hebben we in no time 150 USD per barrel olie, met een Euro welke aan het dalen is, enjoy it while you can) Gasproductie terug schroeven betekend een langere levensduur van je gasvelden en je kan er dus in de toekomst meer aan verdienen.
-
Wat vinden we van de zaak Opstelten/Teeven vs Cees H.
Dit sort deals verwacht je toch niet in dit 'mooie landje' en ' in andere landen is 't veel slechter', ' wat zeur je nou' . Misdaad loont in bananenrepublieken? Maar dat is Nederland toch niet? Als 't maar bij deze ene keer blijkt. Zand erover. Mooi land dit.
[/sarcasm]

Dit sort deals verwacht je toch niet in dit 'mooie landje' en ' in andere landen is 't veel slechter', ' wat zeur je nou' . Misdaad loont in bananenrepublieken? Maar dat is Nederland toch niet? Als 't maar bij deze ene keer blijkt. Zand erover. Mooi land dit.
[/sarcasm]

- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Teeven is geen haar beter dan het volk waar hij juridisch tegen te keer gaat, hij staat echt bekend als een lone wolf..........zich van god noch gebod iets laat aantrekken.................waarvan akte.
Opstelten is een sul, die het ministerschap als erebaan toegeschoven kreeg als dank voor bewezen VVD vrindendiensten.............de slingers hingen daar nog steeds aan het plafond, maar het bleek toch wat zwaarder dan gedacht, er moet namelijk ook nog gezocht worden, viel wat tegen...........exit
De boel staat mooi "opstelten" in dit land...........
Het is in dit land geheel verdraaid, waar het haantje zwijgt en waar het hennetje kraait.......................
Opstelten is een sul, die het ministerschap als erebaan toegeschoven kreeg als dank voor bewezen VVD vrindendiensten.............de slingers hingen daar nog steeds aan het plafond, maar het bleek toch wat zwaarder dan gedacht, er moet namelijk ook nog gezocht worden, viel wat tegen...........exit
De boel staat mooi "opstelten" in dit land...........
Het is in dit land geheel verdraaid, waar het haantje zwijgt en waar het hennetje kraait.......................
- dvh
Ik vraag me nog steeds af waarom een crimineel 4.7miljoen krijgt van het vaderland.
Is zijn vrijheid niet voldoende ? Gezien de persoon in kwestie niet helemaal zuiver is.
Wat ik ook vreemd vind ik dan deze 2 bon-kwijtrakende-ministers gewoon kunnen zeggen: 'ok DOEI'.. 'Dan maar met pensioen, mag ik nu vangen? '
Als ik mijn aangifte niet doe bij de belastingdienst want 'bonnetje kwijt' heb ik gelijk heel de rijksrecherche + FIOD voor de rest van mijn leven over de vloer/achter me aan.
Even een bonnetje kwijt van een paar mil. WTF man.. Gelijk vast zetten dit soort beleidvoerders.
Is zijn vrijheid niet voldoende ? Gezien de persoon in kwestie niet helemaal zuiver is.
Wat ik ook vreemd vind ik dan deze 2 bon-kwijtrakende-ministers gewoon kunnen zeggen: 'ok DOEI'.. 'Dan maar met pensioen, mag ik nu vangen? '
Als ik mijn aangifte niet doe bij de belastingdienst want 'bonnetje kwijt' heb ik gelijk heel de rijksrecherche + FIOD voor de rest van mijn leven over de vloer/achter me aan.
Even een bonnetje kwijt van een paar mil. WTF man.. Gelijk vast zetten dit soort beleidvoerders.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
^+1
het is te zot voor woorden, na nu politieke verantwoordelijkheid te hebben "genomen" wordt het hoog tijd om Teeven, voor deze walgelijke deal, alsnog persoonlijk strafrechtelijk aansprakelijk te stellen..................dus kom d`r maar in OM..........
oh wacht, dat zijn oude vrinden..............
het is te zot voor woorden, na nu politieke verantwoordelijkheid te hebben "genomen" wordt het hoog tijd om Teeven, voor deze walgelijke deal, alsnog persoonlijk strafrechtelijk aansprakelijk te stellen..................dus kom d`r maar in OM..........
oh wacht, dat zijn oude vrinden..............

-
De oppositie heeft z'n woorden al klaar. Buma brengt mooie beeldspraak, Wilders doet 't nog ' mooier'
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/20 ... ar_zo.html" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/20 ... ar_zo.html" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Nou VVD, de groeten maar weer....
http://www.nu.nl/politiek/4007910/om-ve ... uptie.html" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.nu.nl/politiek/4007910/om-ve ... uptie.html" onclick="window.open(this.href);return false;

- Bert ///M3
Het heet alleen corroptie als het bewezen is.
Anders heet het lobbyen of zo.

Anders heet het lobbyen of zo.

-
Onlinetomgtr
Zal VVD er 1 stem minder door krijgen? Wat is het alternatief dan?
- GTRene
ook grappig, normaal is Opstelten altijd traag met veel euhm euhm enz, maar vanaf 1.27 praat ie ineens redelijkRobin schreef:De oppositie heeft z'n woorden al klaar. Buma brengt mooie beeldspraak, Wilders doet 't nog ' mooier'![]()
normaal

en vanaf 7.40 komt het stuk over die deal, waarin een deskundige zegt, ja dat is witwassen zo ze het hebben gedaan.
waarop de interviewster vraagt/zegt, dat is toch strafbaar? ja dat is het...maar verjaart (hoe handig)
dan wat Teeven riep dat ie het voor het land deed om zo een grotere buit binnen te harken...maar asl je vanaf 7.40 luistert zeggen ze ook bij 8.0 dat die grotere buit tot op de dag van vandaag nog steeds niks is terecht gekomen...de boefjes....nu de Zaak Demmink nog...ow wacht, ook veel al verjaard, mede door hulp

http://www.rtlxl.nl/#!/rtl-nieuws-13223 ... 79af99415b" onclick="window.open(this.href);return false;
- GTRene
het lijkt nog erger...
http://www.rtlnieuws.nl/nieuws/politiek ... t-het-geld" onclick="window.open(this.href);return false;
meer>Crimineel Cees H. zegt dat hij in ruil voor de 4,7 miljoen gulden die hij van het Openbaar Ministerie kreeg, nooit informatie heeft gegeven. Hij reageert vanuit Aruba voor het eerst op de 'Teevendeal' die hem vooral heel blij heeft gemaakt.
Tegen het televisieprogramma Nieuwsuur zegt Cees H. dat hij niets te verbergen heeft en dat hij geen tegenprestatie heeft geleverd voor de 4,7 miljoen gulden die hij kreeg. Teeven en minister Ivo Opstelten van Veiligheid en Justitie traden gisteravond af vanwege de ophef over de deal die door Teeven 'prima werd genoemd'.
http://www.rtlnieuws.nl/nieuws/politiek ... t-het-geld" onclick="window.open(this.href);return false;