Hallo allemaal,
Alweer een jaartje verder toen de laatste update was.. lees nog altijd mee op het forum hier en was eingelijk mijn eigen topic een beetje vergeten. Er is veel gebeurd het afgelopen jaar. Vorig jaar mei tijdens mijn examens de 106 in een sloot geparkeerd... eigenlijk was ze total los. ik had alle tijd van de wereld dus ben als dagbesteding begonnen met de schade repareren. Na de zomervakantie ben ik gaan studeren op Terschelling. dus veel tijd voor de rallye was er niet meer.. geld werd toen ook een probleempje

maar ach moet in de weekenden ook wat te doen hebben. Dus in september was de schade gerepareerd en kon ik beginnen aan de weder opbouw van mijn auto. Ik had besloten trackdays te willen rijden dus ben met die gedacht gaan kijken voor betere onderdelen etc. Het onderstel voor is volledig met powerflex black rubbers verbeterd en heb een setje Weitec schokdempers (voor en achter) met apex - 35 veren. Verder is heb blok helemaal nagekeken en opgeknapt en heb ik de auto van al het onnodige gewicht ontdaan. Afgelopen vakantie ben ik begonnen met een rolkooi die nu bijna af is. het plan is om in april/mei de eerste rondjes op het circuit te maken.
De auto helemaal gestript om bij de schade te kunnen

Schade herstelt en motorruimte weer een fris kleurtje gegeven

Mijn draagarmen met powerflex en nylon blokken

alles er weer onder

motortje weer mooi en in de auto

achteras gereviseerd en verlaagd

deurpanelen verwijderd

Met de rolkooi begonnen, eerst de basisplaten

Daarna een kooitje er opgeplant

Rolkooi weer uit de auto gehaald en gespoten, alle uiteinden kaal gemaakt en in elkaar gelast

Dat is waar ik nu ben, draad was op dus kon afgelopen weekend niet verder lassen, zit nu weer twee weken op school dus dan kan ik over twee weken pas weer verder
Verder heb ik nog semislicks van nankang gehaald (jaja weet het kut merk maar ben student hé)
Dat was het voor deze keer, als ik stoelen en gordels heb weten te bemachtigen komt er weer een update
groeten Herman
edit: verkleine via het forum werkte niet, volgende keer doe ik het zelf