Zaterdag in vier uur tijd met bijrijder (Jasper) naar Parijs gereden. Onderweg wat zitten sporten met een E90 325i/330i en aardig kunnen doorrijden. Daar aangekomen nog een (bumper)handtekening achtergelaten op de auto van een fransman. Mafkees stond ineens achter mij. Kostte weer even wat centen helaas, stom stom stom

Daarna spullen in het hotel gedropt en gerelaxed en ergens wat gegeten. Toen richting het noorden gereden. TomTom stuurde ons veel te ver maar na een telefoontje van Cor bleek dat je ergens bij een oprit makkelijk kon draaien. Netjes om 21.30 op het parkeerterrein aangekomen, waar Cor + familie, patrick + vriendin, hanz06, peter, thom haex, elmar + vriendin, harry en vrouw al aanwezig waren. Thommy had twee gave shirtjes bij met BMW 330i logo voorop en Paris Run achterop, uiteraard gelijk aangedaan 8) Een kleine veertig minuten later kwamen de engelsen binnenstromen. Wat een wagenpark hadden ze bij

De Engelsen hielden wel van doorrijden werd ons verteld. We zullen zien. Eerste stuk op de A1 richting Parijs zat alles nog aardig bij elkaar en lag de snelheid niet echt hoog. Op de heenweg die middag hadden we hogere snelheden gezien

Toen de engelsen weer richting het noorden gingen (naar Calais) zijn wij afgehaakt. De meeste DFers geloof ik al, zag toen alleen Cor nog rijden. Rond 4 uur was ik blij om in bed te liggen. Was echt uitgeput na de hele dag gereden te hebben, en vooral zo geconcentreerd in het drukke Parijs.
Vanochtend toch nog wat uitgeslapen. Het was de bedoeling dat we t/m maandag bleven maar vanwege het kloteweer (regen regen regen) zijn we vanmiddag weer terug naar Nederland vertrokken. De terugreis een stuk rustiger aangedaan.
Anyway: het was echt een geweldig weekend. Zoveel gave auto's gezien en gehoord!!
Wat foto's (niet echt geweldig, maar omstandigheden waren kut

http://www.driving-fun.com/Tom/LondonParisTunnelrun2007
Volgende keer hoop ik (we, Jasper was ook erg enthousiast

Ben benieuwd naar de rest van de foto's/filmpjes!
En Thommy die shirts zijn echt super! 8)