Wel mooi hoor om ze alle drie te kunnen stallen op je oprit. Hoef je ook geen zorgen te maken welke nu de snelste was/is op het Top Gear circuitje, de snelste staat gegarandeert voor de deur.
Is dat niet inclusief de remklauwen en kleur van het stiksel?Knot schreef:Prachtig... krijg er kippenvel van....
"I am really enjoying the cruise now to pick up the next car".....
920 pond voor 2 likkies verf over sleutels... WTF.... doe mij de standaard maar
Dat is natuurlijk die blauwe Skoda die je de hele tijd mee ziet rijden.JP schreef:Ja......en dan heb je die 3 geweldige auto's in je garagebox staan.....zal er vast en zeker een 320d lease-edition tussen staan voor de zakelijke kilometers.....(boodschappen incluis)
Iemand op DF zou zeggen dat het een centenkwestie betreft en voor deze geslaagde zakenman is 1.000 euro minder geld dan een 7 jarige met 20 euro zakgeld per week die een zakje snoep koopt in de supermarkt...Knot schreef:Ik vind het prima om dik geld te betalen voor techniek maar geen 1000 voor dat soort onzin.
Vooral mooi om te zien hoe hij zijn LaFerrari heeft gepersonaliseerd. Hij wacht liever maanden langer op z'n LaFerrari dan dat hij er een rijdt niet naar zijn smaak.allen schreef:Iemand op DF zou zeggen dat het een centenkwestie betreft en voor deze geslaagde zakenman is 1.000 euro minder geld dan een 7 jarige met 20 euro zakgeld per week die een zakje snoep koopt in de supermarkt...Knot schreef:Ik vind het prima om dik geld te betalen voor techniek maar geen 1000 voor dat soort onzin.
http://www.dailymail.co.uk/news/article ... rcars.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Tegen de tijd dat je zelf zoveel geld hebt dat je het nooit van je leven meer uitgegeven krijgt, geef je die 1.000 euro met liefde uit aan een likje verf, zodat datgene dat je koopt 100% dat is wat je wilt hebben.
Portemonnee leeg ivm aanschaf van GT3 RS denk ik Rody.Knot schreef:Juist de mensen met geld blijven soms lekker gewoon.
Nordschleife trackdays zie je soms mensen met GT3RS gewoon op de stoeprand hun bammetjes opeten, mooi vind ik dat.
Gebruikers op dit forum: Berry1000RR, Bing [Bot], MarcF en 6 gasten