BMW MH5S -> BMW M5 PP-Performance, speedlimit(DME)removed...
- Luco
Re: BMW MH5S -> BMW M5 PP-Performance, speedlimit(DME)remove
Er staat in de info niks over dat een premium selection auto niet getuned mag zijn:-)
Voor elke BMW Premium Selection automobiel geldt het volgende:
2 jaar volledige garantie
Onderhouden volgens BMW normen
Volledige 360 graden check voor aflevering
24-uurs Service
BMW Privileges
Deze BMW voldoet aan de strenge BMW criteria:
Jonger dan 5 jaar en minder dan 120.000 km gereden.
Het onderhoud is altijd door de BMW dealer uitgevoerd.
De kilometerstand is aantoonbaar en gegarandeerd juist.
Allesomvattende inspectie op veiligheid en betrouwbaarheid.
Kijk voor het volledige aanbod op http://www.bmwpremiumselection.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Voor elke BMW Premium Selection automobiel geldt het volgende:
2 jaar volledige garantie
Onderhouden volgens BMW normen
Volledige 360 graden check voor aflevering
24-uurs Service
BMW Privileges
Deze BMW voldoet aan de strenge BMW criteria:
Jonger dan 5 jaar en minder dan 120.000 km gereden.
Het onderhoud is altijd door de BMW dealer uitgevoerd.
De kilometerstand is aantoonbaar en gegarandeerd juist.
Allesomvattende inspectie op veiligheid en betrouwbaarheid.
Kijk voor het volledige aanbod op http://www.bmwpremiumselection.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- Joy
Wel netjes dat ze het sperdiff ook testen dmv een 360 graden check.
- Luco
Ben wel beniewd naar die bmw privileges
Ik hoop dat je dan het lekkerste ding van het bedrijf mag volblaffen.
Maar de werkelijkheid zal wel zijn dat je diep moet bukken en dus pijn aan je aars hebt als je weggaat

Ik hoop dat je dan het lekkerste ding van het bedrijf mag volblaffen.
Maar de werkelijkheid zal wel zijn dat je diep moet bukken en dus pijn aan je aars hebt als je weggaat

- Downforce Hans
Wat vinden jullie van de prijs t.o.v. de nieuwprijs en het jaartal van de auto?
- JP
hebben jullie niet wat beters te doen dan zich zo over een auto van een DF member uit te laten terwijl die daar niet om gevraagd heeft.
- Joy
Prijs lijkt aardig marktconform. De andere M5's rond die koers staan bij handelaren.
Samenstelling exterieurkleur en interieur vind ik bij deze auto erg goed voor elkaar.
Samenstelling exterieurkleur en interieur vind ik bij deze auto erg goed voor elkaar.
- Luco
JP schreef:hebben jullie niet wat beters te doen dan zich zo over een auto van een DF member uit te laten terwijl die daar niet om gevraagd heeft.
Huh?? is deze ook van rene geweest dan

- Downforce Hans
Nee........JP schreef:hebben jullie niet wat beters te doen dan zich zo over een auto van een DF member uit te laten terwijl die daar niet om gevraagd heeft.
- Arthur
- Auto: Nr.51
Ik heb nooit bewijzen gezien van de tuning 

- Luco
trollArthur schreef:Ik heb nooit bewijzen gezien van de tuning

- Fernando
Hans ik gok dat JP's opmerking te maken heeft met het draadje van "The One And Only" gisterDownforce Hans schreef:Nee........JP schreef:hebben jullie niet wat beters te doen dan zich zo over een auto van een DF member uit te laten terwijl die daar niet om gevraagd heeft.

- JP
- Downforce Hans
Dat heb ik dan even gemist.......Fernando schreef:Hans ik gok dat JP's opmerking te maken heeft met het draadje van "The One And Only" gisterDownforce Hans schreef:Nee........JP schreef:hebben jullie niet wat beters te doen dan zich zo over een auto van een DF member uit te laten terwijl die daar niet om gevraagd heeft.qua sarcasme

- matthyssie
- Auto: F11 520d & E86 3.0si

Arthur schreef:Ik heb nooit bewijzen gezien van de tuning
-
Heeft Frank het wel gemeld bij inruil, dat de auto zeg maar redelijk extreem getuned is geweest. 

-
Mee eens!dvh schreef:Zou mij toch niet lekker zitten als koper wanneer je achteraf achter het verleden van dit project komt.
Ondanks de garantie.
- Arthur
- Auto: Nr.51
En het is toch ook goed gebruikt? Of iig een poging daartoe? 

-
Dat is zeker ja Arthur.
En voor bijna 75k Euro kun je veel beter gaan shoppen in Duitsland voor een jonge F10 M5.
Ooit een keer zoiets meegemaakt bij BMW Heemstede met een zonnebank binkie als verkoper. Stond toendertijd een zwarte E60 M5 te koop, volgens onze gebruinde vriend van eerste eigenaar die meerdere auto's waaronder ook een Ferrari en Aston Martin DB9 had. Toen ik ging zoeken op internet naar het kenteken bleek het de persslet van BMW Nederland geweest te zijn.... altijd oppassen dus, ook bij de BMW dealer.
En voor bijna 75k Euro kun je veel beter gaan shoppen in Duitsland voor een jonge F10 M5.
Ooit een keer zoiets meegemaakt bij BMW Heemstede met een zonnebank binkie als verkoper. Stond toendertijd een zwarte E60 M5 te koop, volgens onze gebruinde vriend van eerste eigenaar die meerdere auto's waaronder ook een Ferrari en Aston Martin DB9 had. Toen ik ging zoeken op internet naar het kenteken bleek het de persslet van BMW Nederland geweest te zijn.... altijd oppassen dus, ook bij de BMW dealer.
- Niels
- Auto: Prius+
De persslet Z3 M-Coupe is vrijwel vlak daarna na een en dezelfde eigenaar gegaan dus het verhaal zou best kunnen kloppen
De vraag is natuurlijk of je een goede auto koopt en zo ook bij deze. Het merendeel hier ziet het liefst een mooie originele auto waar nooit aan gekloot is en die nooit gebruikt waarvoor ie gemaakt is
Hier is het spul nog traceerbaar d.m.v. het kenteken maar dat is met een Duitser ook een stuk lastiger. Eentje waarvan je de geschiedenis weet of eentje waar je helemaal niets van weet, ik weet niet wat verstandiger is om eerlijk te zijn.
Frank is wel een echte liefhebber volgens mij en in Duitsland zullen ze ook wel gebruikt worden

Frank is wel een echte liefhebber volgens mij en in Duitsland zullen ze ook wel gebruikt worden

- Robin Hartog
Dit. Waarschijnlijk is deze M5 net zo goed, zo niet beter dan de rest van de M5's die te koop staan.Niels schreef:De persslet Z3 M-Coupe is vrijwel vlak daarna na een en dezelfde eigenaar gegaan dus het verhaal zou best kunnen kloppenDe vraag is natuurlijk of je een goede auto koopt en zo ook bij deze. Het merendeel hier ziet het liefst een mooie originele auto waar nooit aan gekloot is en die nooit gebruikt waarvoor ie gemaakt is
Hier is het spul nog traceerbaar d.m.v. het kenteken maar dat is met een Duitser ook een stuk lastiger. Eentje waarvan je de geschiedenis weet of eentje waar je helemaal niets van weet, ik weet niet wat verstandiger is om eerlijk te zijn.
- Tristan
Dat zal best maar het torretje en aandrijflijn heeft toch meer te lijden gehad met 700+pk (tenminste, dat was het toch?).
- Booooh
- Auto: BMW 1M / Nissan GT-R
Ten opzichte van een Duitser zal dat wel meevallen denk ik, hier is regelmatig 30+ te hard rijden een gevaarlijke hobby ...
- JP
Heeft Frank nu een Up! ?
- Tristan
Over het algemeen rijden Duitsers langere afstanden dus liever een Duitser dan.Booooh schreef:Ten opzichte van een Duitser zal dat wel meevallen denk ik, hier is regelmatig 30+ te hard rijden een gevaarlijke hobby ...

- Niels
- Auto: Prius+
Als ik lees dat Erik kilometers lang 300km/h rijdt met de zijne dan vraag ik me af wat wijsheid that's all. Iemand kiest niet voor niets een M5 zal ik maar zeggen. In de periode van de Premium Garantie heeft ie volgens mij genoeg tijd om zich te bewijzen. Daarna wordt meestal toch weer afscheid genomen