The one and only Z3 op Jalopnik: nice price or crack pipe
-
The one and only Z3 op Jalopnik: nice price or crack pipe
Er is een artikel geschreven over René's Z3 op jalopnik:
http://jalopnik.com/for-51-600-this-199 ... 1685182564" onclick="window.open(this.href);return false;
Met een poll erbij... René, elke vorm van pr is goede pr! er hoeft er maar 1 gek tussen te zitten
tussenstand op dit moment:
Nice Price: Gives me a Hartge-on 30.32% (668 votes)
Crack Pipe: It’s not that I can’t buy it, it’s that I wouldn’t. 69.68% (1,535 votes)
http://jalopnik.com/for-51-600-this-199 ... 1685182564" onclick="window.open(this.href);return false;
Met een poll erbij... René, elke vorm van pr is goede pr! er hoeft er maar 1 gek tussen te zitten
tussenstand op dit moment:
Nice Price: Gives me a Hartge-on 30.32% (668 votes)
Crack Pipe: It’s not that I can’t buy it, it’s that I wouldn’t. 69.68% (1,535 votes)
Laatst gewijzigd door Metchu op 12 feb 2015, 17:49, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Re: The one and only Z3 op Jalopnik: nice price or crack pip
Nog meer reclame. Als je em nu niet verkoopt... 

-
oh ja deze is wel grappig
ssssssssssst René.... niet vertellen dat jij dat gedaan hebt
verder heel veel complimenten, behalve dan over de export van de wagen en de prijs...
The M Coupe bodywork sports a re-worked clamshell hood with extra slats and slots punched through it and seemingly held closed with external latches. Other than that, it's pretty much how the M Group left it visually.
ssssssssssst René.... niet vertellen dat jij dat gedaan hebt

verder heel veel complimenten, behalve dan over de export van de wagen en de prijs...
- WJ
Maar even Nice Price gevote. Misschien vind je wel een olie magnaat. 
(de poll hier crack pipe btw.
)

(de poll hier crack pipe btw.

Laatst gewijzigd door WJ op 12 feb 2015, 18:39, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Ik vind het een koopje. Inmiddels is het een klassieker dus de vraagprijs moet omhoog.
- Elmar
Als je kijkt wat F 308/328 en Porsche 964 de laatste jaren in waarde zijn gestegen, moet deze onderhand wel 150K opbrengen.
- dvh
- Bram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
- JP
Fijn die veren in Rene's poepperd......maar denk niet dat hij d'r meer dan 30k voor kan vangen...... 

- Joy
Mwah, 30 mille is aan de lage kant. Een goede Z3M Coupé zit al aardig richting 25 mille, and still climbing.
Ik denk dat 35-40 realistisch is maar René hoeft 'm niet te verkopen. Dus die kan vragen wat ie wil, en terecht.
Ik denk dat 35-40 realistisch is maar René hoeft 'm niet te verkopen. Dus die kan vragen wat ie wil, en terecht.
- dvh
Zolang als ik op DF aanwezig ben staat dat ding al te koop...
- Elmar
Joy schreef:Mwah, 30 mille is aan de lage kant. Een goede Z3M Coupé zit al aardig richting 25 mille, and still climbing.
Altijd de mooiste zin in een advertentie: Hij hoeft niet weg….

-
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Moet dat ding serieus 70k opbrengen?
Collectors item oké, duurder dan een knappe Z3M, oké. Maar serieus 70k?

Collectors item oké, duurder dan een knappe Z3M, oké. Maar serieus 70k?
-
Mooie auto, maar een flink stevige prijs. Maarja, je hebt maar één gek nodig die het er voor over heeft.
-
OnlineLuco
Je hebt inderdaad maar 1 koper nodig.
Maar ik denk dat er voor 70k wel meer, misschien mooiere (maar dat is persoonlijke smaak) klassiekers te koop staan.
Maar ik denk dat er voor 70k wel meer, misschien mooiere (maar dat is persoonlijke smaak) klassiekers te koop staan.
- Roy RS
ik vind het echt een top auto, sterker nog, ik zou hem graag kopen na de Viper....maar hij is simpelweg te duur. Hij staat nu zó lang te koop dat zelfs de mensen die het ervoor over zouden hebben, het niet doen omdat ze weten dat het daarna onverkoopbaar is en je mega afschrijft.
voor de helft zou ik hem serieus overwegen als opvolger voor de Viper en jarenlang bij me houden...
Misschien spreekt het feit dat het "the one" is wel tegen hem, als het nu een serie van BMW zelf was van circa 100 of mijn part 1000 stuks, dan fapte heel de BMW community zich suf en was hij nu onsterfelijker dan een Z8, maar helaas is dat niet zo en hoewel dus eigenlijk exclusiever...komt dat niet zo lekker uit de verf, ik vrees ook dat dat niet veranderd met wat jaren, er zijn er zo weinig dat het onbekend en onbemind is.
voor de helft zou ik hem serieus overwegen als opvolger voor de Viper en jarenlang bij me houden...
Misschien spreekt het feit dat het "the one" is wel tegen hem, als het nu een serie van BMW zelf was van circa 100 of mijn part 1000 stuks, dan fapte heel de BMW community zich suf en was hij nu onsterfelijker dan een Z8, maar helaas is dat niet zo en hoewel dus eigenlijk exclusiever...komt dat niet zo lekker uit de verf, ik vrees ook dat dat niet veranderd met wat jaren, er zijn er zo weinig dat het onbekend en onbemind is.
- Tristan
Ik zou de originele velgen er weer onder zetten. De huidige staan een beetje 'cheap' imho. Mensen die dit geld willen uitgeven willen een 100% originele auto.
-
Tristan schreef:willen een 100% originele auto.
Daar is het al een beetje te laat voor met de bewerking op de uitlaat en de bumper

- Arthur
- Auto: Nr.51
En dan druk je je nog voorzichtig uit...
- Petrolhead Tom
Gelul. Originele bumper ligt klaar, uitlaten kunnen zo een paar nieuwe sierstukken op en die paar gaten in de carrosserie heb je er ook zo uit. 1500 uitgeven bij aanschaf en hij is origineel.Metchu schreef:Tristan schreef:willen een 100% originele auto.
Daar is het al een beetje te laat voor met de bewerking op de uitlaat en de bumper
- WJ
Ja maar op zulk soort hobby bob projecten zit ik als nieuwe eigenaar natuurlijk niet te wachten als ik zoveel geld uitgeef aan een speciaal model waar er maar 1 van is.
Je verteld een BMW Alpina geflipte olie sjeik (of verzamelaar) niet even dat die bovenstaande maar even moet hobby'en om hem orgineel te krijgen.
Ding moet gewoon 100% orgineel op ze wielen staan als die echt tekoop is. Zo uit de folder. En dat moet je laten zien.
Je verteld een BMW Alpina geflipte olie sjeik (of verzamelaar) niet even dat die bovenstaande maar even moet hobby'en om hem orgineel te krijgen.
Ding moet gewoon 100% orgineel op ze wielen staan als die echt tekoop is. Zo uit de folder. En dat moet je laten zien.
- GTRene
mensen maak jullie niet zo druk, de originele bumper zit er gewoon op (bekijk de foto's eens goed) en de originele wielen nu ook, en in april of juni? who knows schroef ik die andere sportieve wielen er weer op, dat maak ik namelijk zelf wel uit.
En ja heb zelfs nog een onlangs ook nog een extra compleet originele Hartge bumper in elkaar gezet (en goed verpakt boven liggen), just for fun en voor de heb, koste wel wat knaken om het helemaal compleet ala die van mij op te bouwen, maar dan heb je ook wat (lees minder ruimte boven
) en als ik nog zo'n motorkap tegen zou komen, zou ik die ook gewoon erbij kopen waarschijnlijk
hebbe dingen die vrij zeldzaam zijn.
De uitlaat dempers zijn nog gewoon origineel zo die van de fabriek kwam, ja wat minuscule parker gaatjes in de rand van de uitlaat zodat er extra dempertjes in kunnen vast gezet worden, wat je normaal gesproken niet eens opvalt.
Bovendien, stel iemand zou langs komen en zeggen, ja maar dat vind ik niet goed of leuk en kost zeg 3.000,-euro oid nieuw or what ever, dan nog, dan zeg ik, no problem, wat je kan vinden wat bv niet goed is zet ik of vervang ik zonder extra kosten.
Verder, wat een gezeur hier over onderdelen of de prijs, bijna elk jaar is het wel weer een keer zo ver, sommige hier lijken wel ongesteld ofzo, en waarom een draadje erover starten?
het is mijn kar en staat mij niet in de weg, wordt goed vertroeteld en als ik er mee op pad ga voor wat dan ook,
is het ook vet genieten van de auto, wat al begint op het moment dat je de auto start.
het zou toch een ramp zijn als ik deze auto over 10 jaar nog heb....(NOT)
En ja heb zelfs nog een onlangs ook nog een extra compleet originele Hartge bumper in elkaar gezet (en goed verpakt boven liggen), just for fun en voor de heb, koste wel wat knaken om het helemaal compleet ala die van mij op te bouwen, maar dan heb je ook wat (lees minder ruimte boven

De uitlaat dempers zijn nog gewoon origineel zo die van de fabriek kwam, ja wat minuscule parker gaatjes in de rand van de uitlaat zodat er extra dempertjes in kunnen vast gezet worden, wat je normaal gesproken niet eens opvalt.
Bovendien, stel iemand zou langs komen en zeggen, ja maar dat vind ik niet goed of leuk en kost zeg 3.000,-euro oid nieuw or what ever, dan nog, dan zeg ik, no problem, wat je kan vinden wat bv niet goed is zet ik of vervang ik zonder extra kosten.
Verder, wat een gezeur hier over onderdelen of de prijs, bijna elk jaar is het wel weer een keer zo ver, sommige hier lijken wel ongesteld ofzo, en waarom een draadje erover starten?
het is mijn kar en staat mij niet in de weg, wordt goed vertroeteld en als ik er mee op pad ga voor wat dan ook,
is het ook vet genieten van de auto, wat al begint op het moment dat je de auto start.
het zou toch een ramp zijn als ik deze auto over 10 jaar nog heb....(NOT)
- dvh
Nou Rene. Zelden zo'n right to the point post van je gelezen als nu 
Chappeu!

Chappeu!
-
OnlineLuco
@Rene, zit er niet iemand stiekum op jouw account, want je verhaal is goed leesbaar 

- GTRene