Wereldzaken, oorlogen, politiek, waarvan je denkt...
- Luco
- Eric H
- Auto: Mazda CX-30 SkyActivX
Re: Wereldzaken, oorlogen, politiek e.d. waarvan je denkt...
Kom dit overal tegen, echter politie is nu in gesprek met zijn VADER om meer achtergrond informatie te verkrijgen.....WJ schreef:Zag net voorbij komen dat die vorige week z'n ouders is verloren....
Doen ze dat via een medium dan ??

-
Zijn vader is weer gevonden dus
- Eric H
- Auto: Mazda CX-30 SkyActivX
Shakes schreef:Zijn vader is weer gevonden dus

- WJ
- Robin Hartog
- Roy RS
ik heb eigenlijk 2 gedachten
1. WTF heeft deze dude te melden dat hij zijn leven vergooid om het grote publiek dit te vertellen, ik denk namelijk dat het helemaal niets met geloof oid te maken heeft en het lijkt me wat verder gaan dan de gemiddelde complottheorie, want hij gaat erg ver.
2. iedereen is lovend over het politie optreden, ging ook prima met een goede afloop, maar wat als deze gast niet blufte, dan waren we een wereldwijde flop en waren er massa's burgers gedood door die 8 bommen...dan zou iedereen door het lint gaan door het belachelijke optreden, "hoezo geen arrestatieteam, hoezo geen onderhandeling met de terrorist, hoezo, hoezo enz...
1. WTF heeft deze dude te melden dat hij zijn leven vergooid om het grote publiek dit te vertellen, ik denk namelijk dat het helemaal niets met geloof oid te maken heeft en het lijkt me wat verder gaan dan de gemiddelde complottheorie, want hij gaat erg ver.
2. iedereen is lovend over het politie optreden, ging ook prima met een goede afloop, maar wat als deze gast niet blufte, dan waren we een wereldwijde flop en waren er massa's burgers gedood door die 8 bommen...dan zou iedereen door het lint gaan door het belachelijke optreden, "hoezo geen arrestatieteam, hoezo geen onderhandeling met de terrorist, hoezo, hoezo enz...
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Plaatsvervangend trauma:)
M'n pa had 'n idee dat elke wapenexpert op minimaal 5 meter afstand zou moeten zien of 'n wapen nep is(want hij 'ziet' dat ook bij 'n nepRolex/Breitling)
Ik zeg, je haalt in Antwerpen een 1:1 plastic bouwpakket van 'n AK47 man. Als ik daarmee binnenkom weet jij echt niet hoe laat 't is
M'n pa had 'n idee dat elke wapenexpert op minimaal 5 meter afstand zou moeten zien of 'n wapen nep is(want hij 'ziet' dat ook bij 'n nepRolex/Breitling)
Ik zeg, je haalt in Antwerpen een 1:1 plastic bouwpakket van 'n AK47 man. Als ik daarmee binnenkom weet jij echt niet hoe laat 't is

-
En dat je dan als wapenexpert op 5 meter afstand je afvraagt: Echt of nep.ik denk echt.
Bang!
En dan voelend aan je bloedende kogelgat in je borst : Zie je wel ik had tóch gelijk....

Bang!
En dan voelend aan je bloedende kogelgat in je borst : Zie je wel ik had tóch gelijk....

- Luco
Tegenwoordig zijn de airsoftwapens (die door Brussel toegestaan worden) niet van echt te onderscheiden, nog niet op 1 meter afstand.
Plus ze zijn door enkele onderdeeltjes te vervangen ineens wel echt.
-
Wat Roy zegt.Roy RS schreef:ik heb eigenlijk 2 gedachten
- JP
Toen hij dat wapen liet vallen, klonk dit ook niet als een dichtslaande deur van een Lada.......Luco schreef:Tegenwoordig zijn de airsoftwapens (die door Brussel toegestaan worden) niet van echt te onderscheiden, nog niet op 1 meter afstand.
- tomgtr
Non event, niet discussie waardig. Next
- Downforce Hans
+1tomgtr schreef:Non event, niet discussie waardig. Next
-
Wás 't maar 'n non event.

- tomgtr

Kan ik ook andere plaatjes bij verzinnen maar die horen weer in een ander topic.
- Hielke
Wat je een non event noemt. Één verdwaasde gast met een neppistool die het primaire nieuwsmedium in Nederland voor 1,5 uur weet plat te leggen. Op een kinderlijk eenvoudige manier.
Die commentaren tijdens de nieuwsconferentie (waar ze een WC-eendje deden) waren tenenkrommend. Het complex is optimaal beveiligd, maar politie breidt de beveiliging intussen wel uit. En de bewakers die heldhaftig hun werk hebben gedaan. Maar Fort Knox beveiliging willen we niet. Wat een onnozele uitspraak is dat. De BBC in Londen blijkt een beveiliging te hebben waar Fort Knox nog een puntje aan kan zuigen. Waarom snappen ze daar de enorme rol die nieuwsvoorziening via het medium televisie kan spelen wel en hier niet?
De backup stond trouwens stand by. Gelukkig maar. Jammer genoeg ook gevestigd in hetzelfde pand dat ontruimd moest worden.
Die commentaren tijdens de nieuwsconferentie (waar ze een WC-eendje deden) waren tenenkrommend. Het complex is optimaal beveiligd, maar politie breidt de beveiliging intussen wel uit. En de bewakers die heldhaftig hun werk hebben gedaan. Maar Fort Knox beveiliging willen we niet. Wat een onnozele uitspraak is dat. De BBC in Londen blijkt een beveiliging te hebben waar Fort Knox nog een puntje aan kan zuigen. Waarom snappen ze daar de enorme rol die nieuwsvoorziening via het medium televisie kan spelen wel en hier niet?
De backup stond trouwens stand by. Gelukkig maar. Jammer genoeg ook gevestigd in hetzelfde pand dat ontruimd moest worden.
- GTRene
De gijzeling in het NOS-gebouw was niet alleen vervelend voor de NOS-medewerkers die plotsklaps het gebouw uit moesten, maar ook voor de vele kijkers van Wie is de Mol. Dat programma ging donderdagavond niet door. Vele twitteraars leken dat veel erger te vinden dan de situatie in het NOS-gebouw.

http://www.metronieuws.nl/koffiepauze/2 ... -is-de-mol" onclick="window.open(this.href);return false;
- GTRene
prachtig

De Britse komiek Stephen Fry heeft tijdens een Iers televisieprogramma een scheldtirade afgestoken op de vraag wat hij zou antwoorden als hij aan de poorten van de hemel zou staan. Dat meldt de Britse krant The Guardian.

http://www.demorgen.be/tvmedia/deze-rea ... -a2202465/" onclick="window.open(this.href);return false;De komiek: "Hij is door en door slecht. Waarom zou ik een grillige, laaghartige en domme God, die een wereld vol van onrecht en pijn creëert, respecteren? (...) De God die dit universum heeft geschapen is zonder twijfel een maniak. Een losgeslagen, egoïstische maniak. En we zouden hem dan nog eens op onze knieën moeten bedanken?"
"Hij is een monster en verdient geen respect. Op het moment dat je hem uit je leven bant, wordt het leven eenvoudiger, zuiverder en waardevoller", voegt Fry er nog aan toe.
- smiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Close enoughRVV schreef:Maar Hielke als jij nu "doordraait", een broodmes uit de kast pakt, Heerenveen centrum inloopt, snij je ook met een beetje handigheid binnen 15 minuten een paar kelen van onschuldige passanten door. .

http://nos.nl/artikel/2017068-franse-mi ... -nice.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- Fernando
Ondertussen ergens in het kalifaat:

De jordaanse piloot wordt levend verbrand...
Dat gebied moeten ze gewoon compleet nuken. Hulpverleners, ambassadepersoneel etc. eruit en *PLOF*. Over paar honderd jaar kijken hoe het ermee staat...
De jordaanse piloot wordt levend verbrand...

Dat gebied moeten ze gewoon compleet nuken. Hulpverleners, ambassadepersoneel etc. eruit en *PLOF*. Over paar honderd jaar kijken hoe het ermee staat...
-
Opzich hoeven foto's hier niet.
Het idee is al idioot genoeg.
Het idee is al idioot genoeg.
- HJ2
... krijg hier toch wel een knoop in m'n maag van. Walgelijk!
- Joy
De vraag is wat ze er nu precies voor doelstelling voor ogen mee hebben. IS probeert momenteel zoveel mogelijk presidenten/ koningen te provoceren dmv bedreigingen of het vermoorden van ingezetenen van dat betreffende land. Het is net of ze proberen om landen in een oorlog te slepen binnen de grenzen van het IS-kalifaat.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Joy schreef:De vraag is wat ze er nu precies voor doelstelling voor ogen mee hebben. IS probeert momenteel zoveel mogelijk presidenten/ koningen te provoceren dmv bedreigingen of het vermoorden van ingezetenen van dat betreffende land. Het is net of ze proberen om landen in een oorlog te slepen binnen de grenzen van het IS-kalifaat.
Daarom lijkt IS mogelijk een cover up, Israel in een finale poging het westen "om" te krijgen......
Daar hebben we er al wel een paar meer van gehad..........
Niemand die het weet..............