3902 cc V8 turbo
670 pk / 760 Nm
0-100 km/u in 3,0 s
0-200 km/u in 8,3 s
Topsnelheid: > 330 km/u
Volgens mij zit jij in de war met "De Boer tenten"Bram schreef:Top, eens even checken hoeveel winst ik gemaakt heb afgelopen jaar, lijkt me een leuke aanmoediging voor mezelf
Inderdaad. Aan de andere kant, wel lichter dan de 458 Italia, geloof ik, en bijna 100 pk erbij.Tristan schreef:Jammer van de toerbo.
Feitelijk is het ook meer een facelift dan een nieuw model. Zoals de 328 eigenlijk een gefacelifte 308 was, de 355 een gefacelifte 348 was en de 430 een gefacelifte 360.Tom schreef:Voor mijn gevoel is de 458 er nog maar kort.
2010 zie ik.
Ik vind em wel erg veel lijken op de 458. Meestal gaat Ferrari wel rigoureuzer te werk.
Luchtinlaat vind ik zo op het eerste gezicht niet zo fraai.
Turbo jammer...
Ja je trekt wel gaten op de snelweg tov het overig verkeer, en lekker hoeken denk ik inderdaad:)WJ schreef:Wel veel gaten, hoeken, etc.
+1. Ferrari is de laatste jaren wel zo goed bezig, ongekend.indobesar schreef:Perfectie. Mooier/beter/emotioneler worden auto's niet. Nog even heel hard sparen... Want zal richting de 250k gaan in NL?
+2Joy schreef:+1. Ferrari is de laatste jaren wel zo goed bezig, ongekend.indobesar schreef:Perfectie. Mooier/beter/emotioneler worden auto's niet. Nog even heel hard sparen... Want zal richting de 250k gaan in NL?
+3Petrolhead Tom schreef:+2Joy schreef:+1. Ferrari is de laatste jaren wel zo goed bezig, ongekend.indobesar schreef:Perfectie. Mooier/beter/emotioneler worden auto's niet. Nog even heel hard sparen... Want zal richting de 250k gaan in NL?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten