Heel gaaf inderdaad. Ik kan me nog herinneren dat we een keer met 300 werden ingehaald door een CL.Erik schreef: Die SLS is erg snel trouwens, als hij voorop reed was hij initieel ietsje sneller weg waarna op hogere snelheid het slipstream effect ging opspelen en ik het gaatje weer dicht kon rijden. Andersom precies hetzelfde. Alleen dat ding loopt veel harder op top bij mij is het bij 315 op de teller einde verhaal, die SLS reed dan langzaam weg. Het is tijdens dat soort acties enorm oppassen voor idd ecoridders die achter vrachtwagens hangen. Ik verdenk sommigen ervan dat ze hem expres naar links gooien
Dat valt me eigenlijk nog wel mee. Ik had meer verwacht. En wat je zegt: een hobby mag geld kosten en als je het kunt betalen zou je wel gek zijn om het niet te doen!Erik schreef:Geen moment spijt.
Dit is elke keer genieten.
Mijn reistijd is nu hobbytijd geworden.
Dat was in een M550D toch minder geweest.
Dan was ik weer gaan opvoeren en tunen om er toch weer meer dan 400pk uit te willen halen, dan gaat het weer kapot enzo. Die M5 is uber, nu kan het dus nu doen we het. Kost zeker geld maar verschil is eigenlijk niet zo groot als je zou denken. Bij 30.000km per jaar ca 4000 euro geloof ik in het nadeel van de M5. Maar de fun is onbetaalbaar dus.....
mee eens!Petrolhead Tom schreef:Dat valt me eigenlijk nog wel mee. Ik had meer verwacht. En wat je zegt: een hobby mag geld kosten en als je het kunt betalen zou je wel gek zijn om het niet te doen!Erik schreef:Geen moment spijt.
Dit is elke keer genieten.
Mijn reistijd is nu hobbytijd geworden.
Dat was in een M550D toch minder geweest.
Dan was ik weer gaan opvoeren en tunen om er toch weer meer dan 400pk uit te willen halen, dan gaat het weer kapot enzo. Die M5 is uber, nu kan het dus nu doen we het. Kost zeker geld maar verschil is eigenlijk niet zo groot als je zou denken. Bij 30.000km per jaar ca 4000 euro geloof ik in het nadeel van de M5. Maar de fun is onbetaalbaar dus.....
Autorijden is ook een stuk emotie, zeker als het hobby betreft. Helaas is geld dan soms ondergeschikt. Anders zouden we allemaal in een 3L Lupo rijden.Erik schreef:rijplezier is onbetaalbaar
ik zit per week 8-9 uur in de auto verdeeld over twee ritten
dat is nu gewoon puur genieten ipv in een snelle diesel rijden en steeds denken "had ik maar die M5 genomen"
omgekeerde logica maar ik reken het goed
Of Aygo....///Joost schreef:Autorijden is ook een stuk emotie, zeker als het hobby betreft. Helaas is geld dan soms ondergeschikt. Anders zouden we allemaal in een 3L Lupo rijden.Erik schreef:rijplezier is onbetaalbaar
ik zit per week 8-9 uur in de auto verdeeld over twee ritten
dat is nu gewoon puur genieten ipv in een snelle diesel rijden en steeds denken "had ik maar die M5 genomen"
omgekeerde logica maar ik reken het goed
Dat is toch nog best een lijst. Had ik niet direct verwacht. Aan de andere kant, volgens mij wordt deze ook redelijk "gebruikt" zeg maar.Erik schreef:Zo.![]()
We rijden inmiddels dik een jaar rond in de M5.
Fantastische auto, best tool for the job.
Wel wat dingetjes gehad bak dif turbospruitstukken, alles fabrieksgarantie (gelukkig wel).
Dit soort wagens wil je niet echt buiten de garantie 45000km/jr rijden zegmaar
Tijd voor de opvolger