Arthur schreef:Gaan wij dat nog meemaken dan, ReindAls je (heel) lang genoeg wacht wordt alles een klassieker en meer geld waard
Mee eens, e60 M5 gaat geen klassieker worden in de zin van waardevolle/waardevaste auto.
Arthur schreef:Gaan wij dat nog meemaken dan, ReindAls je (heel) lang genoeg wacht wordt alles een klassieker en meer geld waard
Als een specialist weet wat ie doet, pakt ie ook de Vanos hoge drukleiding mee, zoals hierboven ook al een aantal keren benoemd. Dat is verschil #1 met een M336. Materiaal is iets duurder, maar het is ook meer werk. Zet een e6x M5 maar eens op de brug. Meer los te schroeven, meer weer vast te maken.Bert ///M3 schreef:Ik vraag me alleen even af hoe een set drijfstanglagers vervangen in hemelsnaam 2500 euro kosten kan. 500 euro materiaal en wat olie (...)
Hele dikke plus 1. Als ik morgen de loterij win koop ik twee E61 M5's. De laagst mogelijk vindbare kilometerstand en een daily.FreudeamFahren schreef:Als een specialist weet wat ie doet, pakt ie ook de Vanos hoge drukleiding mee, zoals hierboven ook al een aantal keren benoemd. Dat is verschil #1 met een M336. Materiaal is iets duurder, maar het is ook meer werk. Zet een e6x M5 maar eens op de brug. Meer los te schroeven, meer weer vast te maken.Bert ///M3 schreef:Ik vraag me alleen even af hoe een set drijfstanglagers vervangen in hemelsnaam 2500 euro kosten kan. 500 euro materiaal en wat olie (...)
Algemene tip btw: het blijft mij opvallen dat sommige "specialisten" offertes voor lagers uitschrijven en dan rustig ipv Castrol TWS een willekeurig frituurvetje offreren. Daarmee is offertes vergelijken soms wel heel erg appels en peren.
Vwb waarde: het zal de M560 niet anders vergaan dan de M539, gok ik. Mooi uitbodemen richting 10, en daarna veren de echte nette exemplaren weer op. Atmosferisch, hoogtoerig, op een bepaalde manier best lomp en rauw: dat gaat ///M nooit meer bieden. Beste kanshebbers zijn daarbij de M561s: van de Touring zijn er immers extreem weinig gebouwd (nog geen 900 linksgestuurd).
Dat zeiden ze over de E39 M5 een paar jaar geleden ook toen je ze nog voor een prikkie kon kopen.RVV schreef:Mee eens, e60 M5 gaat geen klassieker worden in de zin van waardevolle/waardevaste auto.
Gefeliciteerd !!!!Hans J. schreef:Anyway, gekocht
Top Hans! Have fun!Hans J. schreef:Anyway, gekocht
gefeliciteerd! blijven geweldige auto's.Hans J. schreef:Anyway, gekocht
Nou leg mij eens uit, want ik snap er niks van.Tim N schreef:Ah dan snap ik idd de ietwat vreemde redenatie
it's a Knot "thing"MParallel schreef:Nou leg mij eens uit, want ik snap er niks van.Tim N schreef:Ah dan snap ik idd de ietwat vreemde redenatie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten