WJ schreef:Zag net voorbij komen dat die vorige week z'n ouders is verloren. Is nu koekoek psychose. Komt nu zoveel blabla voorbij dat je niet weet hoe of wat, maar dat zou het een en ander verklaren...
Dat is wel sneu voor hem als het klopt, verder leek het me niet een persoon die echt kwaad in de zin had/heeft, meer iemand die 'vol' zit en het wil delen oid, wellicht iemand in geestelijke nood.
maar...dan vraag ik mezelf wel weer af hoe die aan zo'n wapen met geluidsdemper komt...(als dat een echte is dan)
dat gegeven (als het een echt wapen was) is wel weer wat 'vreemd' immers zo'n wapen met geluidsdemper kom je niet zomaar ergens tegen...van wie heeft zo'n persoon dat, het leek me geen Alah gehaktbar persoon zeg maar.
dus benieuwd naar het vervolg van het verhaal en wat hij wilde vertellen/delen.
niet dat ik het goedkeur hoe hij het deed ( als het niet een in scene gezet iets was of corse) maar toch, krijg eerder het gevoel van 'medelijden' met die persoon dan haat oid.
wel een stunt wat ie deed, toont maar weer eens aan, net als met Pim op het media park dacht ik? dat het ook daar met 'bewaking' niet echt veilig is, magoed als iemand echt wat wil en kwaad in de zin heeft zijn ze toch moeilijk te stoppen als ze het goed

aan pakken.