
New "New Mini Works"..
- Sjaak Langendoen
- Berichten: 357
- Lid geworden op: 08 feb 2006, 11:59
- Locatie: Rotterdam-Argeles sur Mer
- Hans R
- Berichten: 5236
- Lid geworden op: 27 sep 2006, 12:12
- Auto: Jeep Rubicon
- Locatie: Paradijs
Dit is pas gaaf! 8)
http://www.mini.com/com/en/mini_jcw_challenge/index.jsp
[img:445:334]http://www.newminiclub.nl/foto/332foto.jpg[/img]
http://www.mini.com/com/en/mini_jcw_challenge/index.jsp
[img:445:334]http://www.newminiclub.nl/foto/332foto.jpg[/img]
-
- Berichten: 40
- Lid geworden op: 23 sep 2007, 13:10
- Locatie: Eindhoven
Ziet er dik uit, maar een beetje kunstmatig met die grote zwarte roosters in de bumpers. Ze zijn voor de helft maar open en dus functioneel, dus iets beschaafder had het wel gemogen. En waarom een hoodscoop extra benadrukken door hem zwart te maken (bij de rode), als hij toch nep is?
Zowieso vind ik de R56 een achteruitgang. Hij is teveel gladgetrokken en ziet er daardoor veel groter uit. Het is jammer genoeg niet meer zo'n speels karretje als z'n voorganger.
Zowieso vind ik de R56 een achteruitgang. Hij is teveel gladgetrokken en ziet er daardoor veel groter uit. Het is jammer genoeg niet meer zo'n speels karretje als z'n voorganger.
- funnyname
- Berichten: 227
- Lid geworden op: 16 aug 2007, 19:01
Re: New "New Mini Works"..
Een turbo heeft net zo goed een tussenkoeler nodig om efficiënt te werken, dus dat heeft er niets mee te maken. Waarschijnlijk zit de tussenkoeler nu centraal, frontaal geplaatst waardoor de hoodscoop niet meer nodig was.Hans GP1630 schreef: Ik vind hetzelf geen verbetering ten opzichte van het huidige model,en de Hoodscoop is nep![]()
Want deze heeft geen compressor met intercooler meer maar een turbo..
Ik ben het wel met je eens dat alle NEP lucht-gaten-sleuven-openingen wat mij betreft de auto absoluut niet goed doen. Op welke auto dan ook ..
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast