 
 Mooier dan McLaren F1 blok.
Vind overigens het pfl interieur niet zo fraai.
 
 

 Ik dacht eigenlijk wat een geld wordt er nog voor die sloepen gevraagd... Km stand vind ik niet echt iets voor een waarde stijging, zeker als je ook nog van plan bent om erin te rijden. Ik zie de E60 (M5) nu niet als toekomstige klassieker en daarmee waarde stijgend... Persoonlijke mening hè
  Ik dacht eigenlijk wat een geld wordt er nog voor die sloepen gevraagd... Km stand vind ik niet echt iets voor een waarde stijging, zeker als je ook nog van plan bent om erin te rijden. Ik zie de E60 (M5) nu niet als toekomstige klassieker en daarmee waarde stijgend... Persoonlijke mening hè   Vind dat echt een model worden voor de ** vul zelf maar in** over een paar jaar.
 Vind dat echt een model worden voor de ** vul zelf maar in** over een paar jaar. 
  
 Als je (heel) lang genoeg wacht wordt alles een klassieker en meer geld waard
  Als je (heel) lang genoeg wacht wordt alles een klassieker en meer geld waard 
Dat is dan zonder arbeidkosten en het is een flinke klus om overal bij te komen.Knot schreef:Waar moet je aan denken v.w.b. kosten, vliegwiel en koppeling 1250 euro? Drijfstanglagers laten vervangen 1000 euro? SMG pomp 1000 euro?
-SMG koppeling + vliegwiel is tussen de €2.700 en €2.900, als daar nog de SMG hydraulische pomp bijkomt dan wordt de rekening ongeveer €2.000 hoger (pomp was rond de €1.750 als ik me niet vergis) (bij dealer).Knot schreef:Waar moet je aan denken v.w.b. kosten, vliegwiel en koppeling 1250 euro? Drijfstanglagers laten vervangen 1000 euro? SMG pomp 1000 euro?
dat vind ik ook, maar in Nederland heb ik bij twee goede specialisten nagevraagd en dit waren de prijzen die ik doorkreeg.Bert ///M3 schreef:Ik vraag me alleen even af hoe een set drijfstanglagers vervangen in hemelsnaam 2500 euro kosten kan. 500 euro materiaal en wat olie.
Carterpan er af en die schalen vervangen daar zit echt geen 2000 euro manuren aan.
Koppeling en vliegwiel is wel plausibel, even in ETK kijken staat een vliegwiel voor 1600 USD in de boeken en een koppelingsset voor 800 USD.
Arthur schreef:Gaan wij dat nog meemaken dan, ReindAls je (heel) lang genoeg wacht wordt alles een klassieker en meer geld waard
 Mooie auto, mooie proefrit, goeie ervaring. Auto is vanaf 88.000km daar in onderhoud geweest en heb ook facturen van wat groter onderhoud wat er in de tussentijd aan gepleegd is meegekregen.
  Mooie auto, mooie proefrit, goeie ervaring. Auto is vanaf 88.000km daar in onderhoud geweest en heb ook facturen van wat groter onderhoud wat er in de tussentijd aan gepleegd is meegekregen.

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten