Ik heb op dit moment 2 auto's. Een mooi weer auto in de vorm van een Golf 2, welke ik nu "wederom" aan het restaureren/aanpassen ben. En een Golf 3 GTI als dagelijks auto en als trackday auto..
Type - VW Golf MK3
Uitvoering - GTI
Motor - 2.0 8V AGG
Kleur - Dragongreen
Motor:
-Schrick nokkenassen
-Emming 2.0 8v kop
-ARP kopbouten
-Schrick kleppen
-Wiseco Zuigers
-Stroeve motorsport Airbox
-Custom Stroeve Motorsport oil catchtank
-Mocal 13rijen oliekoeler met thermostaat
Versnellingsbak:
-Sachs Pro3 koppelingsplaten en drukgroep
-Stroeve Motorsport shortshift koppelstuk
Uitlaat:
-Custom Brugge Motorsport Spruitstuk 4-1
-Fox 3" RVS uitlaatsysteem
Remmen:
Oem mk4 R32 remcilinder.
Voor
- Porsche 996 GT3 4-zuiger remklauwen
- 323mm EBC geperforeerde/gegroevde remschijven
- Ferodo perormance remblokken
- Staalgevlochten remleidingen
Achter
- OEM R32 remklauwen
- 288mm EBC geperforeerde/gegroevde remschijven
- Ferodo performance remblokken
- Staalgevlochten remleidingen
Exterieur:
-Carbon KPU spiegels
-Carbon Grill
-Carbon Gti spoiler
-Carbon griplijst
Interieur:
-Oem Recaro GTI Edition interieur
-Oem 25jahre stuur bekleed in alcantara met carbon stuurkappen
-Stack oliedrukmeter
Ophanging:
-H&R Rebound 50 schroefset
-Wiechers veerpootbruggen voor, achter en aan het subframe.
-Powerflex rubbers rondom
-H&R 25mm stabilisatorstang voor
-Striplot Camber/Casterplaten
Velgen en banden:
Straat:
195/40/17 Hankook Ventus Evo Banden
BBS Motorsport CH006 17”x8,5J Velgen
Trackdays:
205/45/17 Toyo R888
Compomotive Mo 17”x7,5J Velgen
Hier wat foto`s van de GTI.
En dan hebben we nog de Golf 2..
Deze is in weder opbouw.. Hieronder wat foto's van de 1ste ombouw en hoe de auto er nu bijstaat.
De auto word volledig opnieuw aangepakt.
En hier de motorruimte van nieuw gespoten..