ThomasNürburgring schreef:Een ander punt is dat die auto's niet echt leuk zijn.Arthur schreef:Dat kon wel eens meevallen
ThomasNürburgring schreef:Een ander punt is dat die auto's niet echt leuk zijn.Arthur schreef:Dat kon wel eens meevallen
Nee, zo bedoel ik het niet, ervaringsdeskundige ben ik zeker niet. Het lijkt me echter wel voor de hand liggend dat een MX-5 leuker is dan een Panda of Aygo.Arthur schreef:Ervaringsdeskundige begrijp ik?
+1.allen schreef:Nu ja, als zijn budget feitelijk papa's budget is, dan zou ik opteren voor een 350Z. Veel leuker dan een MX5!
Dan zou ik het budget verhogen en voor een porsie gaanJoël D. schreef:+1.allen schreef:Nu ja, als zijn budget feitelijk papa's budget is, dan zou ik opteren voor een 350Z. Veel leuker dan een MX5!
Zoals ik zei ben ik me nog aan het oriënteren. Kopen zal er pas van komen als het weer mooi is. Ik ga de komende tijd eens rustig wat meer uitzoeken over de mogelijke auto's etc... Als ik besluit serieus te gaan kijken voor een NB zal ik geen moment twijfelen om contact met je op te nemen!matthyssie schreef:Ik zal nog even snel de specs van mijne opnoemen.![]()
MX-5 10th anniversary uit 1999, 159dkm gelopen. 6 bak, sper, bilstein onderstel, hardtop, soft-top is in prima staat, schijven/blokken rondom zijn 7.000 km geleden vervangen, zgan Dunlop bandjes en 2e set velgen. Evt ook met winterbanden. Auto is simpelweg erg netjes. Motor is van onder tot boven gereviseerd, facturen (à €3000+) heb ik erbij. Superfrisse en roestvrije (alle roest heb ik laten aanpakken + spuiten) auto. Vraagprijs van dit alles is €7800.
Zo, meer kan ik er niet van maken.
Dat is een goede tip, bedankt. Dat scheelt inderdaad veel geld!Luco schreef:Als je naar een officiële dealer gaat is elk merk duur.
Voorbeeldje: kennis heeft een yaris, katalysator kapot
vervangen bij een dealer 1600 euro
bij een universele garage 600 euro
JA! Moet je doen! Zijn ze gelijk ook weer € 1000,- duurder. Nú kopen als ik jou was..ThomasNürburgring schreef:Kopen zal er pas van komen als het weer mooi is.
Het aanbod is nu ook lager. Ik heb zelf niet het idee dat cabrio's in de winter echt goedkoper zijn dan in de zomer.Peric schreef:JA! Moet je doen! Zijn ze gelijk ook weer € 1000,- duurder. Nú kopen als ik jou was..ThomasNürburgring schreef:Kopen zal er pas van komen als het weer mooi is.
€10.000 is het absolute maximum... Dus TT's zijn out of reach.Peric schreef:JA! Moet je doen! Zijn ze gelijk ook weer € 1000,- duurder. Nú kopen als ik jou was..ThomasNürburgring schreef:Kopen zal er pas van komen als het weer mooi is.
Audi TT cabrio out of reach? M'n tante heeft nog een mooie staan..
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/audi ... ousPage=lr" onclick="window.open(this.href);return false;
Of móet het een achterwielaandrijver zijn? Heb even niet je eerste post in m'n hoofd..
De NC zal uiteraard nog afschrijven. Het is maar niet in hoeverre dat voor jou acceptabel is. Ik denk dat €1000-1500 per jaar ongeveer wel redelijk is. NA's en NB's zullen minder afschrijven natuurlijk.ThomasNürburgring schreef:Als iemand iets weet over de afschrijving van een NC (in hoeverre dat kan) hoor ik het graag!
Was het maar zo makkelijk.Petrolhead Tom schreef:Laat je pa een Z4 of 350Z kopen en ga naar het oostblok op vakantie. Daar is het tanken nog goedkoper.
Oke, dat is meer dan ik had verwacht, maar nog te overzien.matthyssie schreef:De NC zal uiteraard nog afschrijven. Het is maar niet in hoeverre dat voor jou acceptabel is. Ik denk dat €1000-1500 per jaar ongeveer wel redelijk is. NA's en NB's zullen minder afschrijven natuurlijk.ThomasNürburgring schreef:Als iemand iets weet over de afschrijving van een NC (in hoeverre dat kan) hoor ik het graag!
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], e30touring1990, HarryC, KoenM en 5 gasten