Dragrace zoals GTBoard
-
Dragrace zoals GTBoard
Is er in Nederland iets zoals je op gtboard ziet waarbij er dragraces zijn met een rollende start?
Sinds ik de nieuwe turbo's op de 135i ben ik benieuwd met wat voor een auto's die te vergelijken is. Dit zou een mooie en veilige manier zijn om er achter te komen
Sinds ik de nieuwe turbo's op de 135i ben ik benieuwd met wat voor een auto's die te vergelijken is. Dit zou een mooie en veilige manier zijn om er achter te komen
- Tom V
Re: Dragrace zoals GTBoard
Peter, huur eens een vliegveld af?
-
Lijkt me mooi om een DF ranglijst te maken!Tom V schreef:Peter, huur eens een vliegveld af?
- RutgerK
Valkenburg is af te huren.
- Peter Tunissen
Weeze ook en op de Autobahn kan ook is in het verleden bewezen...
Laten we in dit topic anders een animo-check houden en dan zien we vanzelf wel wat mogelijk is.

Laten we in dit topic anders een animo-check houden en dan zien we vanzelf wel wat mogelijk is.

- AudiS2
Ben ook geïnteresseerd! Heb al geïnformeerd bij organisaties zoals VMax200 die dat soort evenementen organiseren voor exclusieve auto's. Maar mocht helaas niet mee doen. Ik ben er ondertussen achter dat dat soort evenementen lastig te vinden zijn.
- frank de jonge
Hmmmzzz, een A31 iets spreekt me wel weer aan 

- Joy
GTBoard maakt gebruik van het terrein van Koenigsegg. Die zitten op een vliegveld, ideaal.
De baan daar is 2 kilometer lang. Dat is ook wel wat je nodig hebt wil je lekker de ruimte hebben om gas te geven. Vaak zijn de kleine vliegvelden voor sportvliegtuigen slechts 1 kilometer lang en dat is meer iets voor 1/4 mile races. Ook hebben die vaak slechts 1 baan en dat is organisatorisch een ramp om de auto's heen en weer te laten rijden, die moeten via een ventweg weer terug kunnen naar het begin zonder de baan bezet te houden.

De baan daar is 2 kilometer lang. Dat is ook wel wat je nodig hebt wil je lekker de ruimte hebben om gas te geven. Vaak zijn de kleine vliegvelden voor sportvliegtuigen slechts 1 kilometer lang en dat is meer iets voor 1/4 mile races. Ook hebben die vaak slechts 1 baan en dat is organisatorisch een ramp om de auto's heen en weer te laten rijden, die moeten via een ventweg weer terug kunnen naar het begin zonder de baan bezet te houden.
- maarten22
- Auto: Porsche 911 964 C2
Volgens mij niet meer voor dit soort evenementen. Waren teveel "klachten" van omwonenden dus de gemeente geeft geen vergunning meer. Alleen voor evenementen met stilstaande auto's.RutgerK schreef:Valkenburg is af te huren.
-
Airbase Deelen heb ik met een event wel eens op gereden. Ik weet alleen niet of zij dit ook verhuren