17 t/m 25 mei 2008: cape-2-cape.nl

Alle topics van de DF activiteiten uit het verleden.
Plaats reactie
duifjes.com

17 t/m 25 mei 2008: cape-2-cape.nl

Bericht door duifjes.com » 25 mei 2007, 16:22

Relatie van mij heeft meegedaan aan de www.cape-2-cape.nl rally volgend jaar doe ik zeker mee!

Anderen hier die dit wat lijkt? Is echt een monsterrit puur op uithoudingsvermogen en tactiek, je mag de route zelf bepalen, de enige beperking *(.......) je moet je aan de snelheid houden in de desbetreffende landen anders krijg je strafpunten...maar ik ga niet voor de punten :{-

Niels
Auto: Prius+

Bericht door Niels » 26 mei 2007, 13:27

Mijn ex-chef heeft dit ook gedaan. Echt een super ervaring vond ie het :D Alleen zijn de regels wel vrij streng, na 50km lagen ze er eigenlijk al uit :wink:

RVV

Bericht door RVV » 26 mei 2007, 13:29

Niels schreef:Mijn ex-chef heeft dit ook gedaan. Echt een super ervaring vond ie het :D Alleen zijn de regels wel vrij streng, na 50km lagen ze er eigenlijk al uit :wink:
haha dat weet ik nog wel. Maar ze hadden toch de rit uitgereden ?

Niels
Auto: Prius+

Bericht door Niels » 26 mei 2007, 13:38

Rico v Velzen schreef:
Niels schreef:Mijn ex-chef heeft dit ook gedaan. Echt een super ervaring vond ie het :D Alleen zijn de regels wel vrij streng, na 50km lagen ze er eigenlijk al uit :wink:
haha dat weet ik nog wel. Maar ze hadden toch de rit uitgereden ?
Jazekers! Het wordt ook niet meteen medegedeeld natuurlijk anders sla je in Duitsland gewoon weer af richting Groningen :lol: Aan het einde van de rit gaan ze de Tacho schijven controleren e.d. en dat duurt nog wel een paar week geloof ik. Daarna volgt de officiele uitslag pas. Ook dan hoor je waar je de fout(en) bent ingegaan en dat was bij hun team vrij vroeg. Het is wel een super avontuur trouwens.

Je moet het wel goed regelen en er zijn wel een paar sponsors nodig zeg maar. Duif zit wat dat betreft op de goede plaats, nieuwe auto nemen en vervolgens als demo inzetten. Bij ons namen ze een nieuwe Passat 115pk TDI die ze vervolgens als huurauto hebben laten rijden.

Plaats reactie