Relatie van mij heeft meegedaan aan de www.cape-2-cape.nl rally volgend jaar doe ik zeker mee!
Anderen hier die dit wat lijkt? Is echt een monsterrit puur op uithoudingsvermogen en tactiek, je mag de route zelf bepalen, de enige beperking *(.......) je moet je aan de snelheid houden in de desbetreffende landen anders krijg je strafpunten...maar ik ga niet voor de punten :{-
17 t/m 25 mei 2008: cape-2-cape.nl
- duifjes.com
- RVV
- Niels
- Auto: Prius+
Jazekers! Het wordt ook niet meteen medegedeeld natuurlijk anders sla je in Duitsland gewoon weer af richting GroningenRico v Velzen schreef:haha dat weet ik nog wel. Maar ze hadden toch de rit uitgereden ?Niels schreef:Mijn ex-chef heeft dit ook gedaan. Echt een super ervaring vond ie hetAlleen zijn de regels wel vrij streng, na 50km lagen ze er eigenlijk al uit

Je moet het wel goed regelen en er zijn wel een paar sponsors nodig zeg maar. Duif zit wat dat betreft op de goede plaats, nieuwe auto nemen en vervolgens als demo inzetten. Bij ons namen ze een nieuwe Passat 115pk TDI die ze vervolgens als huurauto hebben laten rijden.