df CBR dag nadoen in lambo loopt niet zo best af...
-
df CBR dag nadoen in lambo loopt niet zo best af...
pffff auto loopt op tot 315 en dan....
geen slachtoffers... best bizar!
geen slachtoffers... best bizar!
-
Re: df CBR dag nadoen in lambo loopt niet zo best af...
Zijn die er levend vanaf gekomen?Metchu schreef:geen slachtoffers... best bizar!

- Petrolhead Tom
Vrij heftig. Ik snap Allen zijn visie steeds meer. Koop een Defender en tuf lekker met 110 door het hele land. 

-
Here's the whole story!!!
http://jalopnik.com/video-shows-lamborg ... 1680367973" onclick="window.open(this.href);return false;

http://jalopnik.com/video-shows-lamborg ... 1680367973" onclick="window.open(this.href);return false;

- Eric H
- Auto: Mazda CX-30 SkyActivX
Niet helemaal waar dus.....bijrijder is (zwaar?)gewond door de bestuurder uit het wrak gehaald.Metchu schreef:geen slachtoffers... best bizar!
- Nutkees
- Auto: Dodge Viper
In 2013 reed ik terug vanuit een event op weeze met een maat van mij en toen kwam hij ook met 4 wielen los in een flauwe bocht op de snelweg en bij mij kwam de achterkan van de Viper los. Gods gratie dat we toen slechts 140 reden want vlak daarvoor reden we het dubbele.
Dat had heel anders kunnen aflopen en misschien onbewust ben ik me sinds die tijd meer gaan oriënteren op circuitrijden dan rijden met de Viper. Met dat soort auto's blijft het tricky, soms zelfs al gewoon in Nederland bij toegestane snelheden.
Dat de mensen uit dit filmpje nog leven mag en wonder heten!
Dat had heel anders kunnen aflopen en misschien onbewust ben ik me sinds die tijd meer gaan oriënteren op circuitrijden dan rijden met de Viper. Met dat soort auto's blijft het tricky, soms zelfs al gewoon in Nederland bij toegestane snelheden.
Dat de mensen uit dit filmpje nog leven mag en wonder heten!
- Arthur
- Auto: Nr.51
Wat gebeurt daar eigenlijk? Ik zie niet iets bijzonders, alleen dat ze er ineens afgaan.
-
Met slachtoffer bedoel ik doden. Die zijn er niet geweest en dat vind ik bizar gezien de aftermath en snelheid!Eric H schreef:Niet helemaal waar dus.....bijrijder is (zwaar?)gewond door de bestuurder uit het wrak gehaald.Metchu schreef:geen slachtoffers... best bizar!
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Arthur schreef:Wat gebeurt daar eigenlijk? Ik zie niet iets bijzonders, alleen dat ze er ineens afgaan.
IMHO gaat ie over een oneffenheid, je ziet dat de kar omhoog komt en dan direct niet meer beheersbaar is.
Gaat ook wel zo`n beetje 90 m/sec..........dan heb je weinig over.......
Weer stof tot nadenken, kan zomaar gebeuren