Nederland gaat naar de haaien
- Fernando
Re: Nederland gaat naar de haaien
Wilders een clown en halve gare noemen is prima natuurlijk maar de meeste andere politici zijn natuurlijk geen haar beter. Neem pechtold bijvoorbeeld, echt zo'n type die bij een jihadistische aanslag binnen Nederland gelijk als eerste begint te roepen dat het zo slecht afstraalt op de islam. Met zulke figuren heb je geen vijanden nodig...
- Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Inderdaad Fernando, de boel wordt hier nu 'n beetje omgedraaid lijkt 't wel.
Allen, moet je zien hoe 'Henk & Ingrid' zich overal ook moeten 'bewijzen' en beargumenteren. Ben je vandaagdedag Jood of Amerikaan, Biblebelt gerefo, Wildersaanhanger ofzo, je wordt ook met de nek aangekeken.
De goedwillende moslimmensen hadden zich kunnen 'bewijzen' door in die demonstraties in groten getale mee te lopen en op 'n Abutaleb manier van zich laten horen.
Verder is je verhaal over die moslimmensen die anderen rondbrengen/rijden hartstikke leuk en aardig, maar ik vind dat bijna 'n 'normale plicht'/vrijwilligerswerk/'doe wat voor 'n ander' wat ook gewoon hier in de westerse cultuur zit gebakken(al wordt dat door de ik-maatschappij gaande weg minder natuurlijk)
Oftwel het 'kijk mij een goedwillend moslim zijn' had niet gehoeven, al snap ik in deze de context en vind 't natuurlijk goed dat ze dat doen. 'Goedwillend (NL) burger' , die vlag dekt de lading imho meer.

Allen, moet je zien hoe 'Henk & Ingrid' zich overal ook moeten 'bewijzen' en beargumenteren. Ben je vandaagdedag Jood of Amerikaan, Biblebelt gerefo, Wildersaanhanger ofzo, je wordt ook met de nek aangekeken.
De goedwillende moslimmensen hadden zich kunnen 'bewijzen' door in die demonstraties in groten getale mee te lopen en op 'n Abutaleb manier van zich laten horen.
Verder is je verhaal over die moslimmensen die anderen rondbrengen/rijden hartstikke leuk en aardig, maar ik vind dat bijna 'n 'normale plicht'/vrijwilligerswerk/'doe wat voor 'n ander' wat ook gewoon hier in de westerse cultuur zit gebakken(al wordt dat door de ik-maatschappij gaande weg minder natuurlijk)
Oftwel het 'kijk mij een goedwillend moslim zijn' had niet gehoeven, al snap ik in deze de context en vind 't natuurlijk goed dat ze dat doen. 'Goedwillend (NL) burger' , die vlag dekt de lading imho meer.

- Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Ik heb dus vorige keer Pechtold gestemd, dat men even een beleving heeft waar ik sta en heen wil( van alle kwaden, want Rutte is voor mij verleden tijd tot nader order) en dat ik zeer zeker GEEN Wilderspraktijken aanhang en dat zeer zeker niet zie zitten in NL, MAAR het huidige Den Haag is zó naar de kloten, dat je bijna zou willen dat zo'n Wilders de boel eens even goed gaat saneren daar.
Maar het is 'n kortetermijnoplossing.
Dialoog vs de kogel. Dan natuurlijk 100% dialoog. Dan komt de kogel vanzelf onze kant wel op ben ik bang....

Dialoog vs de kogel. Dan natuurlijk 100% dialoog. Dan komt de kogel vanzelf onze kant wel op ben ik bang....

- GTRene
Wordt wel tijd dat de hele boel in den Haag wordt opgedoekt en dat er wat anders voor in de plaats komt wat duidelijker kan zijn en meer doelgericht.
Niet meer dat systeem wat we nu kennen, Wilders zou de boel natuurlijk niet kunnen regeren, al blijft die door de jaren wel redelijk 'waardevast' of hoe zeg je dat, niet zo'n grote draaikont als de gemiddelde onruststoker/kontkruiper/angsthaas in de kamers daar.
Wellicht wel goed dat die de grootste zou worden zodat het hele systeem dan eens in elkaar kakt daar en ze wakker worden dat het zo niet langer kan en
er een modern systeem moet komen, minder partijen en minder gekleurd en het geloof nu echt eens buiten de kamers houd,
dus geen christelijke of joodse of moslim partijen en geen dieren of houthakkers of autopartijen of wat ook,
die groepen kunnen zich goed genoeg als 'leden' in de dan bestaande partijen vestigen, dus niet meer bv 15 partijen (ik weet niet hoeveel er zijn) maar slechts een paar grote partijen, dan geen groen of rood of paars of blond
maar een ander soort partijen en in die partijen zit dan van alles wat, zodat het voor de meeste 'normale' mensen het meeste kan worden meegepakt, de rest zaken ligt bij de burgers zelf (binnen grenzen natuurlijk en dat ze anderen er niet mee lastig vallen enz)
Niet meer dat systeem wat we nu kennen, Wilders zou de boel natuurlijk niet kunnen regeren, al blijft die door de jaren wel redelijk 'waardevast' of hoe zeg je dat, niet zo'n grote draaikont als de gemiddelde onruststoker/kontkruiper/angsthaas in de kamers daar.
Wellicht wel goed dat die de grootste zou worden zodat het hele systeem dan eens in elkaar kakt daar en ze wakker worden dat het zo niet langer kan en
er een modern systeem moet komen, minder partijen en minder gekleurd en het geloof nu echt eens buiten de kamers houd,
dus geen christelijke of joodse of moslim partijen en geen dieren of houthakkers of autopartijen of wat ook,
die groepen kunnen zich goed genoeg als 'leden' in de dan bestaande partijen vestigen, dus niet meer bv 15 partijen (ik weet niet hoeveel er zijn) maar slechts een paar grote partijen, dan geen groen of rood of paars of blond

- Maus
Als je (we) nu eens niet stemt?Robin schreef:Ik heb dus vorige keer Pechtold gestemd, dat men even een beleving heeft waar ik sta en heen wil( van alle kwaden, want Rutte is voor mij verleden tijd tot nader order) en dat ik zeer zeker GEEN Wilderspraktijken aanhang en dat zeer zeker niet zie zitten in NL, MAAR het huidige Den Haag is zó naar de kloten, dat je bijna zou willen dat zo'n Wilders de boel eens even goed gaat saneren daar.![]()
Politici zijn er meester in de boel om te draaien en ons te doen geloven om juist wel jouw stem te "verkopen" aan één van die leugenaars. Want als je niet stemt, dan zou je namelijk niets in te brengen hebben.

Wat ze eigenlijk bedoelen, is dat wanneer je wél stemt, jij je stem aan één van hun gegeven hebt en je verders gewoon je waffel moet houden.

- Luco
Als de nood het hoogst is
Is de redding nabij
is een bekend spreekwoord
Ik moest vandaag bij de manager van mijn opdrachtgever komen, voorlopig wordt het met een maand verlengd, en als ik mijn best doe tot minimaal aan het einde van het jaar.
Ik was wat negatief de afgelopen maand en dat moest dan wel veranderen.
Dus de situatie uitgelegd
Dat begreep die en zelfs als we hier niet konden blijven, kon hij misschien wel een woning regelen door de connecties die de opdrachtgever heeft.
Dus er is weer een lichtpuntje
Diegene die mee hebben geleefd, heel erg bedankt
Is de redding nabij
is een bekend spreekwoord
Ik moest vandaag bij de manager van mijn opdrachtgever komen, voorlopig wordt het met een maand verlengd, en als ik mijn best doe tot minimaal aan het einde van het jaar.
Ik was wat negatief de afgelopen maand en dat moest dan wel veranderen.
Dus de situatie uitgelegd
Dat begreep die en zelfs als we hier niet konden blijven, kon hij misschien wel een woning regelen door de connecties die de opdrachtgever heeft.
Dus er is weer een lichtpuntje
Diegene die mee hebben geleefd, heel erg bedankt

- Elmar
Goed nieuws Luco.
- Maus
Het is jullie gegund!
- Luco
We zijn er nog niet, maar iig werk, zag het echt niet zitten om een uitkering aan te vragen.
Heel dat uwv en aanvraaggedoe is een grote bende pffffffffffffffffffffffffffffffffff
Heel dat uwv en aanvraaggedoe is een grote bende pffffffffffffffffffffffffffffffffff
- Joy

- Robin Hartog
Mooi Luco! 

- JP
-
OnlineBram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Top Luco, ik ben blij voor je 

- Downforce Hans
Gelukkig goed nieuws 

- tomgtr
Gelukkig Luco. 

- Peric
Mooi Luco! Wat fijn..
Hoe is het met Jolanda nu?
Hoe is het met Jolanda nu?
- Luco
Die komt nu weer een beetje tot rust, die kan hier echt niet tegen zeg maar.
- Peric
Snap ik, is ook niet zomaar wat.
Maar dacht dat je geschreven had dat ze ook met d'r gezondheid kampte?
-
Dat is goed nieuws Luco, ik wilde het topic voor de freddy mercury clip bijna weer nieuw leven inblazen. Is eventueel altijd nog een optie hè
Elk dal heeft ook z'n hoogtepunt

Elk dal heeft ook z'n hoogtepunt

- Luco
Ja, wat is met je gezondheid kampen?Peric schreef:Snap ik, is ook niet zomaar wat.
Ze heeft versleten gewrichten en heeft een TIA gehad, dus toen heb ik gezegd dat ze niet meer mocht werken omdat ze dan nu al compleet versleten gewrichten zou hebben en ben ik voor mezelf begonnen zodat je nog een beetje fatsoenlijk kan leven.
Want als je het van een vast salarisje moet doen is het tegenwoordig geen vetpot zeg maar (understatement)
Maar goed, aan de andere kant kan er dan dus ook dit gebeuren.
Mochten we eruit moeten vind ik niet eens het ergste, maar een uitkering brrrrrrrrr, daar ben ik echt allergisch voor.
@Metchu, dat mag altijd hoor

-
Luco schreef: @Metchu, dat mag altijd hoor
denk wel dat we even opnieuw moeten beginnen met tellen

http://driving-fun.com/forum/viewtopic. ... 3&p=572899" onclick="window.open(this.href);return false;

-
Mooi nieuws Luco! 

-
bedoel je dat ie weer werk heeft? Of dat de clip doorgang kan vinden?
- Luco
Beiden MetchuMetchu schreef:bedoel je dat ie weer werk heeft? Of dat de clip doorgang kan vinden?