Geile schoenen draadje.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Re: Geile schoenen draadje.
Intussen alweer mail contact (kan je ook niet tegen rijden
) er wordt geïnformeerd of maat 6 in re-order nog beschikbaar komt c.q. leverbaar is, morgen hoor ik het........

- ///Joost
De Magnanni's blijven inderdaad geweldig. Al zijn ze bij mij nog steeds niet echt ingelopen. Ik draag ze weinig.
Shameless shoe-selfie...

Tevens, zoals gezien in de nieuwste editie van Excellent Business magazine

Shameless shoe-selfie...

Tevens, zoals gezien in de nieuwste editie van Excellent Business magazine

- Robin Hartog
Het ging zo de goede kant op in dit topic met die Santoni's. Toch jammer van die pantoffels voor op straat de laatste twee pagina's. 

- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Die pantoffels zijn voor de Playboy Mansion..............de kamerjas krijg er gratis bij....................ach die wil je daar niet, hoe dom................
- ///Joost
OK, dan ook maar een echte selfie. Ik kan nu de facade wel laten vallen...

- romo
^ en ik maar hopen op een lekker Playboy wijf...... 

-
Haha Joost.
Top gematched zo met een corduroy Joost. Ik heb wat gevonden @ Brooks Brothers.

Top gematched zo met een corduroy Joost. Ik heb wat gevonden @ Brooks Brothers.
Robin Hartog schreef:Het ging zo de goede kant op in dit topic met die Santoni's. Toch jammer van die pantoffels voor op straat de laatste twee pagina's.

-
Brrrrrrr.
-
Wijntje.
- romo
Wijfje
Anyway, maat 6 onderweg naar mij............Santoni

Anyway, maat 6 onderweg naar mij............Santoni
-
OnlineGodspeed
- Auto: Ford Fiesta ST 2014
Het topic is behoorlijk op de Italiaanse toer de laatste tijd.
Toch vind ik de oer Hollandse Van Bommels nog steeds heerlijke schoenen! Vanmiddag in Den Bosch een paar gezien dat voor de helft was. In de winkel twijfelde ik omdat ik in principe meer dan genoeg nette schoenen heb. Thuis aangekomen zaten ze nog steeds in m'n hoofd en toen heb ik ze alsnog maar even op internet besteld
http://www.oxenerschoenen.nl/heren/enke ... LwjF9KG9ZU" onclick="window.open(this.href);return false;
Hetzelfde model staat op deze site ook in het blauw en zwart voor de helft van de normale prijs. Wellicht dat er hier nog liefhebbers zijn, ik vind ze in ieder geval prachtig!
Toch vind ik de oer Hollandse Van Bommels nog steeds heerlijke schoenen! Vanmiddag in Den Bosch een paar gezien dat voor de helft was. In de winkel twijfelde ik omdat ik in principe meer dan genoeg nette schoenen heb. Thuis aangekomen zaten ze nog steeds in m'n hoofd en toen heb ik ze alsnog maar even op internet besteld

http://www.oxenerschoenen.nl/heren/enke ... LwjF9KG9ZU" onclick="window.open(this.href);return false;
Hetzelfde model staat op deze site ook in het blauw en zwart voor de helft van de normale prijs. Wellicht dat er hier nog liefhebbers zijn, ik vind ze in ieder geval prachtig!
- romo
Mooi ! Wel een H leest zie ik....
Mee eens, prima schoenen, ik ben er zeer content mee, al meer dan 30 jaar drager......
Mee eens, prima schoenen, ik ben er zeer content mee, al meer dan 30 jaar drager......
-
OnlineGodspeed
Inderdaad een H leest, gelukkig moet ik dat ook hebben. Met een G leest komt het voor mij niet goed.
- tomgtr
Ik ook al een jaar of 20 v Bommel drager. Kan me er niet toe zetten om het dubbele voor Italiaanse schoenen neer te leggen. Kan me niet voorstellen dat ze lekkerder zitten/langer mee gaan en vind ze vaak iets te aanwezig. Maar als Romo ze draagt zal het toch wel ok zijn 

Laatst gewijzigd door tomgtr op 19 jan 2015, 10:32, 1 keer totaal gewijzigd.
- romo
tomgtr schreef:Ik ook al een jaar of 20 v Bommel dragger. Kan me er niet toe zetten om het dubbele voor Italiaanse schoenen neer te leggen. Kan me niet voorstellen dat ze lekkerder zitten/langer mee gaan en vind ze vaak iets te aanwezig. Maar als Romo ze draagt zal het toch wel ok zijn
Voor mij is het ook een test, ik koop ze, beoordeling volgt

-
- Auto: M3P, 130i
Heb een paar jaar geleden(2013) in Florence schoenen gekocht van Quercioli. Beste schoenen ooit. Leer en pasvorm zijn fantastisch. Daar kan VB niet tegenop imho. De prijs van Santoni is prima, alleen heb ik het er nu niet voor over (schoenen 550+riem 100).
Heb ook weleens schoenen gekocht van Boss (kreeg goede deal met een overhemd), maar die zijn na twee jaar "op".
Heb ook weleens schoenen gekocht van Boss (kreeg goede deal met een overhemd), maar die zijn na twee jaar "op".
- Mnrk
- Auto: R53 tracktool
Die ervaring heb ik ook met Boss, ik heb een paar van Boss Orange van 3 jaar oud die ik nu voor de 2e keer laat verzolen. Een 3e keer verzolen gaan ze niet meemaken denk ik...indobesar schreef: Heb ook weleens schoenen gekocht van Boss (kreeg goede deal met een overhemd), maar die zijn na twee jaar "op".
- Macboy
Ben hier fan van geworden in korte tijd. Elke schoen €150 en elke riem bijpassend €50. Eigen ontwerpen en kleuren maar €30 extra !
http://www.reinhardfrans.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Dit topic maakt wel hebberig. Net deze besteld: http://www.shuz.nl/santoni-12454-ryan_m ... _2853.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Simpele uitstraling maar des te beter! Al het 4e paar in dit model. Inderaad Romo, mooie stoffen hoesjes erbij. Ze liggen allemaal mooi in de kast in de hoesjes:)
Simpele uitstraling maar des te beter! Al het 4e paar in dit model. Inderaad Romo, mooie stoffen hoesjes erbij. Ze liggen allemaal mooi in de kast in de hoesjes:)
-
Godspeed schreef: http://www.oxenerschoenen.nl/heren/enke ... LwjF9KG9ZU" onclick="window.open(this.href);return false;

Grappige schoenen IRL.Macboy schreef:Ben hier fan van geworden in korte tijd. Elke schoen €150 en elke riem bijpassend €50. Eigen ontwerpen en kleuren maar €30 extra !

Twist schreef:Dit topic maakt wel hebberig. Net deze besteld: http://www.shuz.nl/santoni-12454-ryan_m ... _2853.html" onclick="window.open(this.href);return false;

-
OnlineGodspeed
Zo! Dit wordt wel weer een paar schoenen waarbij de eerste 2 weken niet prettig worden om te dragen.
Zijn er tips om het inlopen te vereenvoudigen/aangenamer te maken?
Bij dit model (10633/01) zit de rand van de schoen echt precies op die 'knokkel' op de enkel. Kan me herinneren van m'n eerste paar Van Bommel dat het wel even duurt voor dat echt prettig zit.
Zijn er tips om het inlopen te vereenvoudigen/aangenamer te maken?

Bij dit model (10633/01) zit de rand van de schoen echt precies op die 'knokkel' op de enkel. Kan me herinneren van m'n eerste paar Van Bommel dat het wel even duurt voor dat echt prettig zit.
- romo
Een tip om inlopen en pasvorm gelijk beter te maken;
Het is wat onorthodox, zeker met nieuwe schoenen, maar ga met je nieuwe prachtige onbeschadigde lekker ruikende stappers door de vochtige drek, helemaal dus, tot aan je enkels d`r in...........niet kletsnat laten worden, wel vochtig.
Vervolgens gewoon een uurtje op blijven lopen, bij voorkeur dat je niet op verjaardag visite moet
, dan schoenen uit, en kranten proppen in in de schoenen stoppen, langzaam, met nadruk op LANGZAAM laten drogen, zeker niet in zon, bij kachel, verwarming of open haard, nee gewoon uit laten wasemen.......
Dan weer aan, je schoenen zitten gegoten en perfecte pasvorm........
Het is wat onorthodox, zeker met nieuwe schoenen, maar ga met je nieuwe prachtige onbeschadigde lekker ruikende stappers door de vochtige drek, helemaal dus, tot aan je enkels d`r in...........niet kletsnat laten worden, wel vochtig.
Vervolgens gewoon een uurtje op blijven lopen, bij voorkeur dat je niet op verjaardag visite moet

Dan weer aan, je schoenen zitten gegoten en perfecte pasvorm........
-
OnlineGodspeed
Tsja, geloof niet dat ik dat aandurf. De kans op het compleet verneuken van m'n gloednieuwe schoenen is me iets te groot
Wel bedankt voor de tip natuurlijk!

Wel bedankt voor de tip natuurlijk!

- romo
Geen dank, het werkt echt !
Door vochtig gras stampen kan ook...........
Door vochtig gras stampen kan ook...........
- Macboy
Een goede tip voor suède schoenen is stomen zoals je ook doet als je verkouden bent. Doek om schoenen wikkelen en dan lekker stomen. Werkt bijna magisch voor de haartjes.