Wereldzaken, oorlogen, politiek, waarvan je denkt...

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Maus

Re: Wereldzaken, oorlogen, politiek e.d. waarvan je denkt...

Bericht door Maus » 12 jan 2015, 16:39

Luco schreef:Als (zoals sommige complotdenkers roepen) ze het zelf in scene hebben gezet, hebben ze niks te vrezen. :lollerdelol:
Feit is wel dat er tijdens de mars niets gebeurd is. Als je als terreurgroep een statement wilde maken, was dit toch wél de uitgelezen kans. (Althans, dat zou ik wel gedaan hebben als ik in hun positie stond. :tooth: )
De veiligheidsmaatregelen zullen best (buitensporig) hoog geweest zijn, maar is dat een belemmering voor iemand die tóch als martelaar wilt sterven?

Bram
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer

Bericht door Bram » 12 jan 2015, 16:53

Je zegt het zelf al, de beveiligingsmaatregelen zullen van een andere aard geweest zijn dan een dag of drie daarvoor toen die twee idioten de redactie van Charly Hebdo binnenvielen. Zo eenvoudig is het nou ook weer niet om een aanslag te plegen...

GTRene

Bericht door GTRene » 12 jan 2015, 18:51

dat vind ik ook een beetje het 'enge' wat ze aanhangen en of schijnbaar graag willen zien.

Elmar

Bericht door Elmar » 12 jan 2015, 23:23

Man, man, dat filmpje is zo nep als wat…

De vragen waren gewoon:

Wie heeft een uitkering?
Wie heeft wel eens een schaap geneukt?
Is je vrouw thuis de baas?
Krijg je meer kinderbijslag dan het daadwerkelijke aantal kinderen?

:kikker:

GTRene

Bericht door GTRene » 12 jan 2015, 23:53

:lol:

Maus

Bericht door Maus » 13 jan 2015, 20:26

Verplichte leesvoer voor diegene die blindelings vertrouwen in de mainstream media;
http://www.wanttoknow.nl/overige/over-d ... et-nieuws/

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 13 jan 2015, 20:58

Maurice, vele dingen wist ik al. Neemt niet weg dat die site natuurlijk óók zwaar eenzijdig uitlegt en denkt:

'met z'n nazivriendjes dit en gereformeerd dat en Hitler dit en Hitler dat.'

Halen we Hitler er altijd bij als 't ergste wat de mensheid ooit is overkomen, je hoort nooit wat over Stalin en Mao. Erg vreemd...mensen denk na.

Hitler wilden de Joden uit de weg ruimen dus had ie nogal eens contact met moslims, die ook niets liever wil(d)len:)

Verder moet men zelf blijven nadenken, maar ik zeg even dit(over die zwaarlinksdraaiend éénzijdig gerichte ) site:
Al die 'foute' multinationals bijelkaar zorgen er wel dagelijks voor dat er brood op de plank ligt bij miljoenen gezinnen wereldwijd.

Mocht er 'n WW3 komen op wat voor manier dan ook, houd jezelf dan niet voor de gek dat 't dan 'beter' wordt nadien:
'Machthebbers' van nu , of 't nou Hollande, Beatrix met 'dr Bilderberg, de familie Rothschild, Putin of Obama is, decennia terug hadden we Castro, Stalin, Mao, Hitler.

Iedereen wil z'n leven leiden op zijn manier, maar ik vind doordrammende CTers bijkans vervelender worden als diezelfde machthebbers. Iedereen preekt voor eigen parochie. En dat éénzijdige bashen wat vele CTers doen vind ik blijk doen van niet verder denken dan hun eigen straatje. Er is ook nog altijd 'n geschreven middenweg(ik vond en vind Charlie Hebdo ook zwaar irritant, maar boeit me niet want raakt mij niet)

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 13 jan 2015, 21:22

Halen we Hitler er altijd bij als 't ergste wat de mensheid ooit is overkomen, je hoort nooit wat over Stalin en Mao. Erg vreemd...mensen denk na.
Zo is het.........

What about;

http://nl.wikipedia.org/wiki/Dzjengis_Khan" onclick="window.open(this.href);return false;

Stichtte het op 1 na grootste imperium in de wereld geschiedenis, met massale slachtpartijen ............heb je ook nooit meer wat van gehoord :tooth:

Maus

Bericht door Maus » 13 jan 2015, 21:39

Het ging mij om het feit dat het nieuws (en media) nu verworden is tot een product gefocust op winstgevendheid.
Dat is, mijns inziens, een kwalijke zaak. Die vinnige uitlatingen hadden inderdaad ook wat minder gemogen.

Voor wat betreft jouw opmerkingen aangaande Hitler en Stalin.
Beiden zijn gefinancierd door de zelfde club.
Het waren de gedachtenkronkels van deze club om de joden uit Europa te verdrijven. (En de controle op de wereld te krijgen.) Hitler was "slechts" de uitvoerder van deze plannen. (Maw ook hij was alleen maar een loopjongen, zoals een Merkel, of Rutte, of vul maar in, nu.)
Omdat dit plan mislukt is, hebben ze plan EU in werking gesteld.

Bram

Bericht door Bram » 13 jan 2015, 21:46

Come again, waar dient het plan EU voor?

Maus

Bericht door Maus » 13 jan 2015, 21:53

Zie link over werkelijke achtergrond EU in EU-topic.
Neem de moeite om het te lezen.

Bram

Bericht door Bram » 13 jan 2015, 22:03

Maakt dat de inhoud van m'n geschiedenisboeken hier meteen waardeloos?

EDIT

Dat zijn 342 pagina's, dat ga ik nu dus ff niet doen :tooth:

smiley
Auto: Opel Speedster Supercharged

Bericht door smiley » 13 jan 2015, 22:14

Tja bram, je moet gewoon het grote plaatje zien :coffee:

Hier:
http://www.hetgrotereplaatje.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Kort samengevat willen de Illuminatie de hele wereld overnemen, maar gelukkig worden we geholpen door de aliens die ze tegenhouden. :swinging:

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 13 jan 2015, 22:24

smiley schreef:Tja bram, je moet gewoon het grote plaatje zien :coffee:

Hier:
http://www.hetgrotereplaatje.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Kort samengevat willen de Illuminatie de hele wereld overnemen, maar gelukkig worden we geholpen door de aliens die ze tegenhouden. :swinging:

http://www.hetgroteregaatje.heelal" onclick="window.open(this.href);return false;

Geschift.........

WJ

Bericht door WJ » 13 jan 2015, 22:30

Geweldig, die site ga ik eens doornemen. Science Fiction! :mrgreen:

Fernando

Bericht door Fernando » 13 jan 2015, 22:32

Past wel in het straatje van sommige alu-hoedjes hier.... :angel:

Robin

Bericht door Robin » 14 jan 2015, 07:55

@ Maurice, je zegt:
Hitler én Stalin (door Rothschilds) 'gefinancierd', die laatste zijn Joden ...om Joden uit Europa te verdrijven...
Hitler was maar een loopjongen...(?)

Ik neem even een kop koffie hoor als je 't niet erg vindt. :coffee:

Maar je reageerde niet op mijn punt dat al die vele foute(...) multinationals dagelijks miljoenen huishoudens van een salaris voorzien. En jij noemt 'winstgevendheid' als iets vies lijkt 't .

Zelfs ook ok aan die petjes en shirts met Ché Guevarra erop(ik weet 't meningsuiting, maar dát zou verboden moeten worden) wordt gewoon geld verdiend. LOL

Robin

Bericht door Robin » 14 jan 2015, 08:00

WJ schreef:Geweldig, die site ga ik eens doornemen. Science Fiction! :mrgreen:

Ik zit nu net te lezen.

Het is dat er geen whiskey in de buurt is. :hot:

:D

George W Bush lijkt inderdaad wel wat op ET , Sarah Jessica Parker wel wat op dat monster uit Alien en Schwarzenegger lijkt als twee druppels water op een Terminator. We worden erin geluisd!

Robin

Bericht door Robin » 14 jan 2015, 09:24

Dat wij mensen dit soort dingen niet weten, komt omdat er bij ons een brein tussen zit. Een brein begint op nul bij de start van een nieuw leven, en moet alles dus zelf leren. Eigenlijk zouden we dus 'beter' af zijn zonder brein. Maar dan zouden we alwetend zijn, en dat is nou juist niet de bedoeling van een Schepper die zichzelf steeds opnieuw wil ervaren.
Dus die schepper is 'n mooie egotripper eerste klas:)
Ons als 'n kudde vee houden voor z'n eigen lol.

De wereld stond al in de fik al 1000den jaren en opeens wisten we dat de Aarde rond was(door eigen inzichten en ervaringen vanaf 1492 fysiek) , maar 4000 jaar terug zijn 'wij' dus genetisch gemanipuleerd door aliens? Dus 3500 jaar lang geen weet van dat de Aarde rond is?

Ziektes/ellende/apocalyptische taferelen op deze bol. En de schepper/god/gidsen/engelen stonden erbij en keken ernaar?

Tot aan 't (midden van) vorige eeuw, 2 wereldoorlogen. Atoombom etc. Toen moest er paal en perk gesteld worden opeens? Wat merkten 'wij' daarvan na afslachting van miljoenen mensen?

Die 13 machthebbende families en aanverwanten, de 'illuminatie' (vreemdgenoeg alleen maar US/Westerse EU namen , geen enkele 'rotzak' uit Azie/Midden Oosten/Afrika lol) hebben ALLES in handen!

....behalve internet (aldus die site)ROFLOL

En daar plempen de CTers hun ideeen nu nét neer.

Internet, >30 jaar(?) terug uit US army communicatie ontstaan en de 'illuminati' zag dat 't (niet) goed was.

En dan hebben we 't nog niet eens over gaten in de Polen van 100den kilometers doorsnee en binnenaards waar hoogbeschaafde volkeren zouden wonen.

Ik vind 't allemaal net wat teveel van 't goede:)

Maus

Bericht door Maus » 14 jan 2015, 09:39

@ Bram; hier kan ik dan met m'n petje niet bij, of maak je een grapje? :blackeye:

Of is het in dit land inmiddels al zo droevig gesteld dat men alleen nog maar informatie tot zich kan nemen, als het in hapklare brokken aangereikt wordt omdat men het anders niet kan bevatten?

Voor wat betreft jouw vraag over de geschiedenisboekjes;
Geschiedenisvervalsing is toch van alle tijden, of niet?

@ Bram en Robin; Wat is jullie lezing over bijvoorbeeld de aanslagen van 11 september, of WOII?
Plemp dat hier ff neer en ga dan eens uitzoeken wat er nu werkelijk van waar is. ;)

Bram

Bericht door Bram » 14 jan 2015, 10:10

Wat een onzinnige aanname, dat men in dit land alleen nog maar informatie tot zich kan nemen en snapt, als het in hapklare brokken aangereikt wordt...Alsof een studieboek van 300 tot 400 pagina's hapklare informatie bevat.

Ik heb in mijn studie diverse boeken van verschillende auteurs gelezen die de geschiedenis van Europa of de hele wereld behandelen. Daar wordt uiteraard ook uit de doeken gedaan waarom de EU is ontstaan.

Moet ik dat allemaal dan maar niet serieus nemen? Moet ik alles wat daarin staat betwijfelen?

Het is niet zo dat ik even in een avondje door een boek van 342 pagina's heen knal, dat kost aardig wat tijd. Daarnaast voel ik de behoefte ook niet, ik ga niet iets lezen waar ik vooraf al zo mijn bedenkingen over heb, daar ontbreekt me de motivatie voor. Ik sta echt wel open voor een andere visie, maar dit wijkt wel heel erg af van wat ik als 'de waarheid' beschouw.

Als er nou een samenvatting zou zijn van een pagina of 30 is het een ander verhaal en wil ik daar best tijd in investeren, maar 342, nee, daar begin ik vooralsnog niet aan.

Maar goed, ik begrijp dat jij het wel gelezen hebt?

Robin

Bericht door Robin » 14 jan 2015, 12:16

Maus schreef:@
@ Bram en Robin; Wat is jullie lezing over bijvoorbeeld de aanslagen van 11 september, of WOII?
Plemp dat hier ff neer en ga dan eens uitzoeken wat er nu werkelijk van waar is. ;)
LOL, Maurice, tel even tot 10 voordat jij (en die andere CTers) 'mij' gaan vertellen wat waar is/de absolute waarheid zou zijn...
(En hoe verifieer je dat/ Via andere CT sites en jaknikkers?)

Lijkt wel 'n sekte.

romo

Bericht door romo » 14 jan 2015, 12:34

Die schepper is idd een egotripper, in 7 dagen de wereld maken en mij niet om advies vragen........... :tooth:

Dan die volgelingen, dat zijn de echte klootzakken uiteraard............... :devil:

Intussen doet Sarkozy zijn best om beter voor het voetlicht te treden, c.q. een voorschot te nemen op een terugkeer in de nationale politieke arena, al zit daar niet iedereen op te wachten;

http://www.volkskrant.nl/media/sarkozy- ... ~a3828730/" onclick="window.open(this.href);return false;

romo

Bericht door romo » 14 jan 2015, 12:58

Ik had al een slecht gevoel, maar nu is het zeker;

http://www.volkskrant.nl/dossier-schuld ... ~a3829528/" onclick="window.open(this.href);return false;

Plaats reactie