Ik vind het ook erg ver gaan om Murica maar alles in de schoenen te schuiven. Iets té veel eer denk ik.Robin schreef:Verder valt te denken aan bepaalde moslimlanden en hun nogal drastische sharia wetgeving, vrouw/homo- dus zwaar mensonvriendelijk/mensonterend. Steniging/ophanging. Oneerlijke processen.
(Krijg straks 'n antwoord in de trant van dat de VS veel mensonterender bezig is)
En nu 2 gastjes uit naam van allah in 'n prachtstad op 'n ander (vrij en óns) continent die wat irritante journo's met 't vrije woord gaan afstraffen etc. Want dat zou meer mentaal inslaan aldus Al Quada, dan wat soldaten overhoop schieten.
En dit alles komt uit de koker van de CIA het Westen.
Amehoelah!
Wereldzaken, oorlogen, politiek, waarvan je denkt...
- Peric
Re: Wereldzaken, oorlogen, politiek e.d. waarvan je denkt...
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Dat monddood maken, roepen dat we dom zijn, komt vooral vaak bij die CTers vandaan imo....GTRene schreef:ga mensen niet monddood maken door ze als 'gek' te verklaren of alu hoedje of wat dan ook, immers we denken niet allemaal hetzelfde, maar door op de man te spelen laat alleen maar 'jou' (diegene die maar wat scheld/roeptoetert, verkeerde eigenschappen zien.
Ik verwerp ook niet alle theorieën integendeel. Ik zie spelletjes/machtsmisbruik, manipulatie maar al te goed ook van de Westerse kant.
Maar 't wordt er door bepaalde CTers ingeramd dat hun zienswijze de juiste is. Imo is 't maar een mening.
Door blijkbaar zwaartraumatische ervaringen met overheid in 't verleden etc, zijn ze überparanoide geworden voor dit soort zaken en zien de realiteit vaak niet meer.
Ze maken er in hun fantasie een zó verdraaid plot/scenairio van; Des te moeilijker/onbegrijpelijker/ingewikkelder, des te échter...'de waarheid' in hun ogen.
Maar soms is 't gewoon: Boem, dood uit. geen zwaar scenario met wendingen.
- Maus
Het blijft een beetje het grote welles / nietes spelletje.Robin schreef:Al die artikelen en links zijn geschreven door mensen die erbij waren en inside (cia etc) mensen dus?
En links die jij hier paste zijn geverifieerd? Dus waar?
Complotdenkers zijn nogal kritisch op de media(understatement) , totdat 't in hun straatje past. Niet dat ik jou zo zie Maurice, maar toch:)
Ik sluit m'n ogen voor niks en ben zelf ook behoorlijk kritisch op overheden, maar dit gaat mij te ver. Want er zou dan in de polder via inlichtingendiensten regie over die jihadgangers uitgevoerd worden(zeg jij). 9 van de 10 jihadgangers weet daar niks van en gaan in blinde woede/wraakzucht uit naam van allah, mohammed 'vechten voor hun goede zaak'.
De wortels liggen mijns inziens dus even veel dieper.
HTK moslims zijn bang voor hun moordende broeders, dat maakt hun al lafbekken en/of vinden dit soort zaken (de prenten van mohammed) reden genoeg om te killen. Daar hebben we geen CIA voor nodig.
http://www.dumpert.nl/mediabase/6618105 ... lijk_.html" onclick="window.open(this.href);return false;
DISCLAIMER: Ik hoef hier geen Wilders aan de macht.

Zo kan ik weer heel bijdehand bijvoorbeeld vragen: "Wie heeft de berichtgevingen in het nieuws geverifieerd?" Of wordt er vanzelfsprekend van uit gegaan dat alles wat in de media geschreven wordt, altijd waar is? Het wordt tenslotte door de officiële media gebracht, met echte journalisten en verslaggevers.
In de nieuwsstudio's zijn de groene schermen gemeengoed. Met de huidige technieken kunnen de meest werkelijke, niet van echt te onderscheiden, virtuele werelden gemaakt worden. Met de zelfde apparatuur waarmee het nieuws gemaakt wordt, worden in Hollywood de meest prachtige films gemaakt.
Enig wantrouwen naar media kan geen kwaad. Neem niet alles klakkeloos aan.
Over het gedolder in de polder; de zogenoemde jihadisten gaan voor ons in Syrië vechten, ze willen zich immers aansluiten bij de rebellen.
Nederland steunt (namens de NAVO (en vriendje Amerika)) de rebellen, die het opnemen tegen die tiran van een Assad.
Als Nederland (de overheid) dat zo erg vindt, waarom lukt het dan keer op keer niet om deze helden ofwel voordat ze afreizen naar, ofwel wanneer ze terugkomen (waarom eigenlijk?) uit Syrië in de (bont-) kraag te vatten?
De media brengen ons de berichtgevingen over de (in dit geval) radicale moslims. Waarom is dat de laatste jaren ineens zo'n hype? Om ons richting die dieper liggende wortels te duwen?
Wilders is ook gewoon maar een marionettenpop, met de opdracht de boel wat op scherp te zetten.
Je hebt het over dieper liggende wortels. Wat bedoel je precies?
De grote zionistische agenda en het uitrollen van plannen voor WOIII (zoals voorspeld door Albert Pike eind 1800)?
En hiermee komen we gelijk weer terug bij het begin; welke heren hebben het achter de schermen voor het zeggen? Wie beheersen de complete financiële markten? In welke zak zit de film- en media-industrie? Welke club heeft de (grote) uitgeverijen in bezit?
- Maus
Voor nu is het gewin niets, ze moeten gewoon doen wat ze opgedragen wordt.Elmar schreef:Ja , wat is het nu?Maus schreef:Terugkomend op jouw vraag; het gewin zit nergens in. Al die heren zijn niets anders dan de marionettenpoppen van de heersende kartels. (Zie link werkelijke achtergrond EU.)
Het enige gewin is dat wanneer ze goed hun best gedaan hebben, een leuke job in het bedrijfsleven in het vooruitzicht ligt.
Voor op de lange termijn, wanneer diegene na jarenlange "bewezen" dienst zijn sporen verdiend heeft, is het gewin een leuke job in het vooruitzicht.
Ik geef alleen wat voorbeelden aan groepen waaraan de CIA gelieerd kan worden.Elmar schreef:Zoals door Robin al is gesteld, zijn al jouw links dan 100% de waarheid?
Anders gezegd, het strookt niet met de mainstream en is het dan dus waar?
BTW, ik pas voor het bekijken van de links.
Het is aan jezelf te beoordelen of je dit als waarheid wilt aannemen, of niet.
Waarom pas je voor het bekijken van de links?
- GTRene
goede post Maus, something to think about 
ow je bent snel of ik traag, reageer op je post er boven. 15.27

ow je bent snel of ik traag, reageer op je post er boven. 15.27
-
Niks van dat alles en zonisme ook niet. Ik lees over Rothschilds, ik weet dat het volk israel >2000 jaar geleden daar zat waar ze nu willen zitten. Waren zij er eerder dan de filistijnen? Ik dacht van wel.Maus schreef:Robin schreef: Je hebt het over dieper liggende wortels. Wat bedoel je precies?
Iets minder diep: Geboorte(jaar) van vriendje mohammed. ergens rond 600AD
Ennuh, mochten de Palestijnen er eerder zitten dan de Israelis in die zandbak, maak ik 'n analogie naar EU vs moslimbroeders die hier binnenkomen en willen leven: Dit is EU en geen midden oosten en hier gelden andere-onze- regels. Punt.
-
Hier dit ook weer, totaal uit de duim gezogen artikel, want mainstream media, hoe komen ze er in godsnaam(...) bij dat deze 3 criminelen ook maar íets met allah/mohammed/islam te maken zouden hebben? Dit ligt er toch veel te dik bovenop? Lees dit artikel 3x en je leest/voelt/ruikt bijna meteen dat er iets loos is. Lees 't voor de vierde keer en je lees overal CIA tussendoor. Dat is duidelijk.
http://www.nu.nl/weekend/3969571/moslim ... orden.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.nu.nl/weekend/3969571/moslim ... orden.html" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Alle begin is moeilijk.. net als iets fabriceren is het een proces. Vaak is V2 beter dan V1, toch? De ene is gewoon nog niet zo ver als de andere, heeft andere bronnen of een andere inzichten die er toe leiden dat ze meer waarheid zien in het 1 dan in het ander.Robin schreef:Maar 't wordt er door bepaalde CTers ingeramd dat hun zienswijze de juiste is.
Dit! Tijdje terug zag ik 3d mapping van een ruimte waar een object in werd geprojecteerd inclusief schaduw en alles. En dat is wat de consument te zien krijgt. Net als google earth. Als wij dat te zien krijgen, welke middelen beschikken 'ze' dan over kun je je afvragen.Maus schreef:In de nieuwsstudio's zijn de groene schermen gemeengoed. Met de huidige technieken kunnen de meest werkelijke, niet van echt te onderscheiden, virtuele werelden gemaakt worden. Met de zelfde apparatuur waarmee het nieuws gemaakt wordt, worden in Hollywood de meest prachtige films gemaakt.
Dat is altijd makkelijk om te zeggen. Maar dat betekend niet dat sommige mensen er geen reden toe hebben, het kan. Wederom zoals hier boven, als je ziet wat je zelf kunt vinden door middel van een zoekmachine, wat kan 'men' dan? Denk je niet dat alle makkelijk toegankelijke, digitale media geen geweldige radar bied voor wat mensen denken? Misschien is dat wel de reden van het hele Parijs gebeuren.. even peilen wat de tussenstand is.Robin schreef:..zijn ze überparanoide geworden voor dit soort zaken en zien de realiteit vaak niet meer..
- Maus
Deze meneer heeft 't minutieus voor je uitgeplozen;Robin schreef: Niks van dat alles en zonisme ook niet. Ik lees over Rothschilds, ik weet dat het volk israel >2000 jaar geleden daar zat waar ze nu willen zitten. Waren zij er eerder dan de filistijnen? Ik dacht van wel.
Iets minder diep: Geboorte(jaar) van vriendje mohammed. ergens rond 600AD
https://donquijotte.files.wordpress.com ... nsmelt.pdf
Succes, zijn maar 122 pagina's.

Helemaal mee eensch!Robin schreef:Ennuh, mochten de Palestijnen er eerder zitten dan de Israelis in die zandbak, maak ik 'n analogie naar EU vs moslimbroeders die hier binnenkomen en willen leven: Dit is EU en geen midden oosten en hier gelden andere-onze- regels. Punt.
- 350 Z
Is vrede toch ?When one thinks of mass murder, Hitler comes to mind. If not Hitler, then Tojo, Stalin, or Mao. Credit is given to the 20th-century totalitarians as the worst species of tyranny to have ever arisen. However, the alarming truth is that Islam has killed more than any of these, and may surpass all of them combined in numbers and cruelty.
Read more: http://www.americanthinker.com/articles ... z3OSwXGr8z" onclick="window.open(this.href);return false;
- Ender
http://youtu.be/RT49NZhJq6M" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Wel goed gesproken.
Maar kijk naar de comments daaronder.
Hij lijkt mij welwillend en verdraagzaam, maar één zwaluw maakt nog geen zomer.
- Ender
Ja, helaas zien sommige door de bomen het bos niet meer..Robin schreef:Wel goed gesproken.
- GTRene
zie nu op CNN al die wereldleiders bij elkaar arm in arm over straat in Parijs, das toch best een prestatie
wie weet komt er wat goeds uit.
lijkt me best een veiligheids risico...des te knapper dat ze er staan.

wie weet komt er wat goeds uit.

lijkt me best een veiligheids risico...des te knapper dat ze er staan.
-
OnlineLuco
Als (zoals sommige complotdenkers roepen) ze het zelf in scene hebben gezet, hebben ze niks te vrezen. 

- GTRene

hoor deze man (Muslim)F##k Paris Shooters ! - A Muslim Speaks !

- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Die mars maakt me de pis niet lauw...........
Al die leiders zeg maar lijders, na 15 minuten af door de zijdeur, ik voorspel U, dat zal niet de laatste keer zijn......
Ze weten niet meer hoe het te handelen, het is simpelweg niet meer controleerbaar, ze zijn oh zo bang dat de pleuris uitbreekt, zijn er zelf ook schuld aan...........je krijgt wat je verdient.
30 jaar de kop in het zand steken...........dat levert een keer een zandstorm op.......
Al die leiders zeg maar lijders, na 15 minuten af door de zijdeur, ik voorspel U, dat zal niet de laatste keer zijn......
Ze weten niet meer hoe het te handelen, het is simpelweg niet meer controleerbaar, ze zijn oh zo bang dat de pleuris uitbreekt, zijn er zelf ook schuld aan...........je krijgt wat je verdient.
30 jaar de kop in het zand steken...........dat levert een keer een zandstorm op.......
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Buiten alle geloofs issues om, dit helpt ook mee;
http://www.volkskrant.nl/economie/kwijt ... ~a3827521/" onclick="window.open(this.href);return false;
ja, wij krijgen alles terug, met rente..............

Jan Kees kan ook beter een zijdeur kiezen.....................en anders is een guillotine wat straks rest om maar in Franse termen te blijven..........
http://www.volkskrant.nl/economie/kwijt ... ~a3827521/" onclick="window.open(this.href);return false;
ja, wij krijgen alles terug, met rente..............

Jan Kees kan ook beter een zijdeur kiezen.....................en anders is een guillotine wat straks rest om maar in Franse termen te blijven..........
- romo
Kijk, wat doen we dan na zo`n aanslag................dan knallen we er even wat onwelvoeglijke wetgeving doorheen;
http://www.z24.nl/ondernemen/maatregele ... zen-528081" onclick="window.open(this.href);return false;
Want veiligheid gaat boven alles.................
ps; scroll even naar onderen, dan staan een paar fraaie lezers commentaren.........
http://www.z24.nl/ondernemen/maatregele ... zen-528081" onclick="window.open(this.href);return false;
Want veiligheid gaat boven alles.................

ps; scroll even naar onderen, dan staan een paar fraaie lezers commentaren.........
- GTRene
jaja, wordt nog gezellig met z'n allen 

- GTRene
Een Palestijns meisje met een Kalashnikov te midden van Islamitische Jihad militanten in Gaza-stad.
7-jarige Syrische rebel.
best bijzondere foto's, meer bijzondere foto's/verhalen buiten oorlogen om hier>Een 18-jarige Israëlische soldaat pauzeert na een lang en intens gevecht.
http://www.trending.nl/artikel/opmerkel ... e-mensheid" onclick="window.open(this.href);return false;
- Arthur
- Auto: Nr.51
Ik geloof er niets van! Dat willen ze, dat je dat denkt! 

- GTRene
lol, zou maar zo kunnen natuurlijk, maar denk dat ook kids wel zoiets doen in sommige landen, remember kind soldaten? en of die van 10 die zichzelf opblies van de week in Afrika dacht ik ergens? van Boko haram....Arthur schreef:Ik geloof er niets van! Dat willen ze, dat je dat denkt!
edit: foto weer weg gehaald, vogeltje gezien, kastje weer dicht

Laatst gewijzigd door GTRene op 13 jan 2015, 18:25, 2 keer totaal gewijzigd.
- Arthur
- Auto: Nr.51

-
LOL inderdaad. Sommige dingen worden gewoon bijna op 'n presenteerblaadje aangereikt met zoveel fouten erin en de snuggere Sherlocks onder ons gaan al helemaal hyper, vooral omdat 'de rest'/het domme voetvolk het natuurlijk niet ziet/wil zien.Arthur schreef:Ik geloof er niets van! Dat willen ze, dat je dat denkt!

Dan over die wereldleiders daar in Parijs:
-Of ze weten allemaal van niks, al staan ze d'r met de neus bovenop qua CT etc(en ze staan 'dr bovenop)
-Of ze weten het en doen ALLEMAAL alsof hun neus bloedt(da's knap, ik weet 't zijn politici, maar toch)
Ik weet 't ook niet, ben nog net niet paranoïde, maar ik ga menselijkheidtechnisch nog steeds van 't eerste uit...