Op zoek naar een gel accu voor in de kofferbak

Technische problemen? Of gewoon een algemene technische vraag? Dan ben je hier aan het juiste adres.
Plaats reactie
PatrickR

Op zoek naar een gel accu voor in de kofferbak

Bericht door PatrickR » 08 jan 2015, 01:16

:coffee:
Laatst gewijzigd door PatrickR op 10 jul 2021, 14:23, 1 keer totaal gewijzigd.

Bluepower

Re: Op zoek naar een gel accu voor in de kofferbak

Bericht door Bluepower » 09 jan 2015, 16:14

Odyssey accu nemen, klein, licht en toch krachtig genoeg...
Ik gebruik zelf de PC680 in mijn auto's, zolang je ze alleen maar gebruikt voor starten(en dus geen uren audio aan zonder de motor te laten draaien) zijn ze perfect!

MartijnGizmo

Bericht door MartijnGizmo » 09 jan 2015, 18:17

Ik had in mijn MINI een Varley Red Top 25... startte prima, maar na een weekje stilstaan werd het wat lastiger. Nou is de MINI wel een stiekeme stroomvreter!

GTRene

Bericht door GTRene » 09 jan 2015, 18:46

M coupe zelfde, moet je niet 2 weken stil zetten als de accu al even mee gaat, dan grote kans dat de accu leeg is.
natuurlijk het klokje blijft meedoen en de radio settings incl rode lampje wat gaat knipperen als je de auto uit zet en wellicht nog een stille stroomgebruiker.

normaal als je meerdere keren per week je auto gebruikt en een goede dynamo hebt kun je met redelijk wat weg komen, of je moet ook een grote stroomverbruiker zijn tijdens het rijden, dus van alles aan e.d.?

Goede gel accu's schijnen ook deze te zijn, ow wacht...gel...zat aan Lithium te denken.

afijn, die lithium wat ik bedoelde maar wel prijzig zijn deze, wel erg licht>

http://www.accudienst.nl/groep/158482/a ... -accu.html" onclick="window.open(this.href);return false;

gel accu geen ervaring mee, maar Exide zal wel goed zijn, je kan ook op auto zoeken daar, maar zegt niet alles, licht er maar hoeveel je verbruikt en hoeveel vermogen je nodig hebt voor jou motor te starten>

http://www.accudienst.nl/groep/12221/ex ... -accu.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Plaats reactie