M135i //Macboy
-
Re: M135i //Macboy
CLS Shooting Brake bedoelt Macboy denk ik. Dat is inderdaad een prachtige auto. 

- Macboy
Leaseauto kan je gewoon privé overnemen dus geen verschil hoor ! Kandidaten kunnen zich melden. Weinig auto's zo goed onderhouden als deze. Zeker interieur 

- RVV
Witte dakhemel toch?
-
Een melding tzt kan denk ik nooit kwaad.Macboy schreef:Leaseauto kan je gewoon privé overnemen dus geen verschil hoor ! Kandidaten kunnen zich melden.
Nu kan je werkelijk geen peil trekken op de prijzen van de leasemij. Ik neem aan dat ze toch wel rond de 36K zullen gaan zitten?
- Fernando
RVV schreef:Witte dakhemel toch?
Nee rood met witte stippen...
- Luco
even gecorrigeerdFernando schreef:RVV schreef:Witte dakhemel toch?
Nee rood met witte fapvlekken...

- Arthur
- Auto: Nr.51
Marktconform, neem ik aan

Bombadil schreef:Een melding tzt kan denk ik nooit kwaad.Macboy schreef:Leaseauto kan je gewoon privé overnemen dus geen verschil hoor ! Kandidaten kunnen zich melden.
Nu kan je werkelijk geen peil trekken op de prijzen van de leasemij. Ik neem aan dat ze toch wel rond de 36K zullen gaan zitten?
- Bram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Luco schreef:even gecorrigeerdFernando schreef:RVV schreef:Witte dakhemel toch?
Nee rood met witte fapvlekken...

- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Die stoelen zijn blauw ge-aderd..........................beetje roquefort kaas....................schimmelkaas zo u wil...... 

-
Kaas? 

- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
ErikS schreef:Kaas?
Ja, das fap over datum.........................

- Macboy
Contract loopt tot november 2015. Afkoop is mogelijk per 1 juli 2015 als ik een koper kan vinden voor €32.500 dus volgens mij extreem goed geprijsd.
Serieuze kandidaten kunnen zich bij mij melden. Er zal dan in elk geval iets worden ondertekend en een aanbetaling worden gevraagd.
Volgens mij messcherp en helemaal voor handbak liefhebbers !
Selectie op basis van volgorde van binnenkomst.
Serieuze kandidaten kunnen zich bij mij melden. Er zal dan in elk geval iets worden ondertekend en een aanbetaling worden gevraagd.
-
Damn als het een automaat was had ik getekend. Mijn vrouw moet er in rijden en wil perse automaat. Eerst maar eens kijken of de e38 haar hevalt. Dit weekend ophalen:)Macboy schreef:Contract loopt tot november 2015. Afkoop is mogelijk per 1 juli 2015 als ik een koper kan vinden voor €32.500 dus volgens mij extreem goed geprijsd.
- Macboy
Weinig interesse merk ik. Alleen 1 serieuze kandidaat die uiteraard prioriteit krijgt.
Merk dat dealers ook wel interesse tonen. Ben aan het kijken voor een Jaguar XE en Mercedes CLA Shooting brake of 120d nieuwe type of toch weer een Golf GTD. Heb dealers gevraagd of ze interesse in inruil hebben. Dat is er zeker. Maar wel erg zonde om bij dealer in te ruilen de hem vervolgens voor €39.995 of zo te koop gaat zetten: landelijk weinig te koop zeker met deze hoge km-stand maar prijs is ook erg laag.
Zoals bekend is op onderhoud niet bezuinigd alles bij BMW en auto krijgt komende maanden nog grote beurt en nieuwe Michelin Pilot Super Sport. En als fapper is de auto altijd goed schoongemaakt natuurlijk.
Zou leuk zijn als iemand van DF ermee weg gaat
€32.500
Merk dat dealers ook wel interesse tonen. Ben aan het kijken voor een Jaguar XE en Mercedes CLA Shooting brake of 120d nieuwe type of toch weer een Golf GTD. Heb dealers gevraagd of ze interesse in inruil hebben. Dat is er zeker. Maar wel erg zonde om bij dealer in te ruilen de hem vervolgens voor €39.995 of zo te koop gaat zetten: landelijk weinig te koop zeker met deze hoge km-stand maar prijs is ook erg laag.
Zoals bekend is op onderhoud niet bezuinigd alles bij BMW en auto krijgt komende maanden nog grote beurt en nieuwe Michelin Pilot Super Sport. En als fapper is de auto altijd goed schoongemaakt natuurlijk.
Zou leuk zijn als iemand van DF ermee weg gaat

€32.500
- Snipe
Als je te lui bent om een goede advertentie te schrijven en wat mooie foto's te plaatsen die jij niet zelf hebt gemaakt (want dat kan jij niet) zullen mensen die jou niet kennen denken dat je die auto op dezelfde manier hebt behandeld. Klinkt niet als een liefhebber. Een liefhebber laat je niet googlen voor foto's. Denk aan de prachtige E46 M3 CS van Rico. Zoiets verkoopt zichzelf. Mensen die jou wel kennen weten dat er van alle exemplaren in Nederland maar 1 in concours staat is voor die km-stand en dat is die van jou. Absolute nieuwstaat. Geen circuit gezien. Alleen op de rechter rijbaan geweest (zie jouw foto's). Kan me niet voorstellen dat het dan niet makkelijker gaat.Macboy schreef:Weinig interesse merk ik.
- Hielke

Touchéééééé'!!!!
- Kasteel
Snipe schreef:Als je te lui bent om een goede advertentie te schrijven en wat mooie foto's te plaatsen die jij niet zelf hebt gemaakt (want dat kan jij niet) zullen mensen die jou niet kennen denken dat je die auto op dezelfde manier hebt behandeld. Klinkt niet als een liefhebber. Een liefhebber laat je niet googlen voor foto's. Denk aan de prachtige E46 M3 CS van Rico. Zoiets verkoopt zichzelf. Mensen die jou wel kennen weten dat er van alle exemplaren in Nederland maar 1 in concours staat is voor die km-stand en dat is die van jou. Absolute nieuwstaat. Geen circuit gezien. Alleen op de rechter rijbaan geweest (zie jouw foto's). Kan me niet voorstellen dat het dan niet makkelijker gaat.Macboy schreef:Weinig interesse merk ik.

- WJ
- Bram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Copy paste uit topic 1M Romo?
- Fernando
Kwartje nog niet gevallen dus...Bram schreef:Copy paste uit topic 1M Romo?

@ Snipe

- Downforce Hans
Plaag die Macboy toch niet zo joh.................... 

- Macboy

Even serieus ik heb een leasebak dus ik hoef de auto niet te verkopen natuurlijk. Das het probleem van de leasemij terwijl Romo natuurlijk de auto zelf in eigendom heeft. Van mij hoeft die niet weg natuurlijk. De auto gaat gewoon de handel in voor een drol en klaar.
Zou dat wel erg jammer vinden omdat ie uiteindelijk misschien bij iemand terecht komt die er veel meer voor moet betalen.
Maar voor de rest inderdaad touché ik zal eens wat foto's plaatsen.
- romo
Neem van mij aan, bouw het rustig op !
Je moet altijd voer over hebben om het beest te (blijven) voeden.......te veel vreten ineens, dan ben je snel uitgekakt
Geen dank
Je moet altijd voer over hebben om het beest te (blijven) voeden.......te veel vreten ineens, dan ben je snel uitgekakt

Geen dank

- RVV
Oef die is wel heel erg raak Perry