Wereldzaken, oorlogen, politiek, waarvan je denkt...
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Re: Wereldzaken, oorlogen, politiek e.d. waarvan je denkt...
Waanzin.
Alle pogingen ten spijt: islam en onze beschaving zijn gewoon niet compatible.
Alle pogingen ten spijt: islam en onze beschaving zijn gewoon niet compatible.
- Fernando
Beetje alsof je windows 10 op een 386 wil laten draaien, gaat gewoon niet werken...
- GTRene

en denk het ook niet...
- Maus
Ik snap alleen iets niet.
Deze aanslag lijkt goed voorbereid te zijn. Hoe hebben die gasten dat kunnen doen?
Al het telefoon- en mailverkeer wordt afgetapt. Met dank aan de gsm ben je overal te volgen, overal cameratoezicht. Kortom; de inlichtingendiensten weten tot in detail precies wie wat uitspookt en waar diegene uithangt.
Deze aanslag lijkt goed voorbereid te zijn. Hoe hebben die gasten dat kunnen doen?
Al het telefoon- en mailverkeer wordt afgetapt. Met dank aan de gsm ben je overal te volgen, overal cameratoezicht. Kortom; de inlichtingendiensten weten tot in detail precies wie wat uitspookt en waar diegene uithangt.
-
- Auto: BMW E46 330i, E46 323Ci
Tja, in amsterdam worden er ook zo nu en dan een paar criminen afgeknald hoor je ook niets meer van. Of het kost een boel tijd, wat hier ook het geval is denk ik.Maus schreef:Ik snap alleen iets niet.
- Fernando
Als je een aanslag zoals vandaag wilt beramen is communicatie via gsm/email een totale no-go, dan ben je al aardig op weg om voor inlichtingendiensten onder de radar te blijven.
- GTRene
er zijn ook van die niet traceerbare wegwerp telefoons dacht ik laatst te horen ergens?
verder met 5 miljoen Moslims in Frankrijk en af en toe wat terug komende uit ISIS gebied via de open grenzen van de EU, zal het heel moeilijk zijn om zeg (stel) 5% (250.000) van die Franzen bv, alleen al te volgen met alles.
tis veels et groot en te veel geworden, alleen de meest opzichtigste bewijze van zijn redelijk te volgen wellicht, daarbuiten zal het vrij moeilijk zijn lijkt me.
verder met 5 miljoen Moslims in Frankrijk en af en toe wat terug komende uit ISIS gebied via de open grenzen van de EU, zal het heel moeilijk zijn om zeg (stel) 5% (250.000) van die Franzen bv, alleen al te volgen met alles.
tis veels et groot en te veel geworden, alleen de meest opzichtigste bewijze van zijn redelijk te volgen wellicht, daarbuiten zal het vrij moeilijk zijn lijkt me.
- Joy
Allemaal naar Japan emigreren. Geen Islam, lekker driften en 's-avonds aan de sushi. 

-
OnlineBram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Sterker nog, deze aanslag is gefinancierd door links. Meteen opdoeken die linkse partijen en aanhang, komt alleen maar ellende van. Ik stel voor om alle moslims of heel Europa uit te trappen, of om ze allemaal een vierkantje op de kleding te naaien, verplichten de hoofddoek af te doen en de baard af te scheren. Lijken ze in ieder geval net Europeanen en zie je het gevaar op tijd aankomen. Het is nu wel duidelijk geworden dat iedere moslim een levensgevaarlijke terrorist is.350 Z schreef:Sta er totaal niet van te kijken over deze aanslag, dit is de ware islam en dit is nog maar het begin. Links zal zijn afschuw uitspreken en er een paar dagen over berichten en gaat weer over tot de orde van de dag.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Ze hebben die gasten reeds in het vizier........
http://www.telegraaf.nl/buitenland/2353 ... erd__.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.telegraaf.nl/buitenland/2353 ... erd__.html" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Waarom is iedereen hier zo overtuigd van hoe nobel de westerse wereld is? Sommige mensen beweren kritisch te zijn.
Wie durft een uitspraak te doen over hoe de westerse wereld eruit zou zien als deze geen voedingsmiddelen, energie en productie meer kan importeren van overal rond de wereld?
Wie durft een uitspraak te doen over hoe de westerse wereld eruit zou zien als deze geen voedingsmiddelen, energie en productie meer kan importeren van overal rond de wereld?
- Maus
@ Eric Z; Een afrekening in het criminele circuit wil ik niet echt vergelijken met dit. Dat valt meer onder de noemer opgeruimd staat netjes. 
@ Arthur; Voor wat betreft de gsm bedoel ik niet zo zeer het er mee kunnen bellen, maar als zender die precies vertelt waar je bent.
Verder neem ik aan dat die knalbaarden al langer bekend waren bij de diensten. Ga er niet van uit dat Ali, Achmet en Hasan op 'n woensdagmiddag in een theehuis eens bedachten dat ze de spelletjes die ze vroeger op het schoolplein deden, eens in het echie wilden gaan doen.

@ Arthur; Voor wat betreft de gsm bedoel ik niet zo zeer het er mee kunnen bellen, maar als zender die precies vertelt waar je bent.

Verder neem ik aan dat die knalbaarden al langer bekend waren bij de diensten. Ga er niet van uit dat Ali, Achmet en Hasan op 'n woensdagmiddag in een theehuis eens bedachten dat ze de spelletjes die ze vroeger op het schoolplein deden, eens in het echie wilden gaan doen.
Laatst gewijzigd door Maus op 07 jan 2015, 21:22, 1 keer totaal gewijzigd.
-
OnlineBram
Dan krijgen we weer praktijken uit onze koloniale tijd. Onderdrukken en uitbuiten...TLRS schreef:Waarom is iedereen hier zo overtuigd van hoe nobel de westerse wereld is? Sommige mensen beweren kritisch te zijn.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
TLRS schreef:Waarom is iedereen hier zo overtuigd van hoe nobel de westerse wereld is? Sommige mensen beweren kritisch te zijn.
Definieer "iedereen" ?
Ik geloof niets van een nobele westerse wereld, nobelheid, chivalry/ridderlijkheid..........das iets uit de middeleeuwen.......lang voorbij en vergeten.............
-
Wat is het verschil dan met de huidige tijd?Bram schreef:Dan krijgen we weer praktijken uit onze koloniale tijd. Onderdrukken en uitbuiten...
Waarom zijn de reacties dan zo fel op een aanslag die totaal in het niet valt bij de ellende ver, ver van onze bedjes af?romo schreef:Definieer "iedereen" ?
Ik geloof niets van een nobele westerse wereld, nobelheid, chivalry/ridderlijkheid..........das iets uit de middeleeuwen.......lang voorbij en vergeten.............
- Luco
Het zijn tenslotte maar 12 "haatzaaiers" en 1 politieagent.
Als je dat vergelijkt met de dagelijkse ellende in diverse werelddelen is dit inderdaad niks, maar het komt dichtbij, dat is het.
Als je dat vergelijkt met de dagelijkse ellende in diverse werelddelen is dit inderdaad niks, maar het komt dichtbij, dat is het.
- Fernando
@ Maus
Ik denk dat het voor diensten ondoenlijk is om alle verdachten 24/7 te monitoren daar hebben ze domweg de capaciteit niet voor. En die gasten weten ook heel goed dat een gsm ze volgbaar maakt.
@ TLRS
omdat het zoals Luco al zei verdomd dichtbij komt...
Ik denk dat het voor diensten ondoenlijk is om alle verdachten 24/7 te monitoren daar hebben ze domweg de capaciteit niet voor. En die gasten weten ook heel goed dat een gsm ze volgbaar maakt.
@ TLRS
omdat het zoals Luco al zei verdomd dichtbij komt...
Laatst gewijzigd door Fernando op 07 jan 2015, 21:45, 1 keer totaal gewijzigd.
- GTRene
dat is vrij snelromo schreef:Ze hebben die gasten reeds in het vizier........

nu nog zien te vangen, dat kan dan het wilde westen worden, of ze blazen zichzelf en een stel politie samen op als ze voor de deur staan van 1 of andere vlucht woning elders dan hun eigen woning.
- PD power
TLRS schreef:Waarom is iedereen hier zo overtuigd van hoe nobel de westerse wereld is? Sommige mensen beweren kritisch te zijn.
-
OnlineBram
Niet veel denk ik. Subsidie van ons maakt de industrie elders kapot, we halen daar voor een habbekrats goedkope kleding en betalen MOElandse vrachtwagenchauffeurs ver onder het minimumloon. Doel je op zoiets?TLRS schreef:Wat is het verschil dan met de huidige tijd?Bram schreef:Dan krijgen we weer praktijken uit onze koloniale tijd. Onderdrukken en uitbuiten...
Laatst gewijzigd door Bram op 07 jan 2015, 22:11, 1 keer totaal gewijzigd.
-
OnlineBram
Live - 'Verdachten aanslag zijn gepakt'
Zou wat zijn zeg...
Zou wat zijn zeg...
- romo
http://www.telegraaf.nl/buitenland/2353 ... kt___.html" onclick="window.open(this.href);return false;
idd, je bent me net voor..........
Ik weet het niet...................klinkt als een "Oswaldje".............FWIW
idd, je bent me net voor..........
Ik weet het niet...................klinkt als een "Oswaldje".............FWIW
- GTRene
komen knap wat mensen bij elkaar>
http://nos.nl/artikel/2012161-massale-p ... arijs.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://nos.nl/artikel/2012161-massale-p ... arijs.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- PD power
Denk, zal niet te veel zeggen, plaats gewoon een kaartje met de feiten, zijn bovenstaande opmerkingen iig nergens op gestoeld, behalve onderbuik gevoel.Bram schreef:Niet veel denk ik. Subsidie van ons maakt de industrie elders kapot, halen daar voor een habbekrats goedkope kleding en betalen MOE landse vrachtwagenchauffeurs ver onder het minimumloon. Doel je op zoiets?TLRS schreef:Wat is het verschil dan met de huidige tijd?Bram schreef:Dan krijgen we weer praktijken uit onze koloniale tijd. Onderdrukken en uitbuiten...
-
OnlineBram
Want jij hebt nooit iets gehoord over het feit dat Oost-Europeanen hier in de bouw en het transport ver onder het minimum betaald worden? En dat diverse kledingbedrijven voor een appel en een ei kleding halen in Azië en hier voor een veelvoud verkopen?
Dat heeft niks met onderbuikgevoel te maken.
Dat heeft niks met onderbuikgevoel te maken.