http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... n#p1012412" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik had hem gezien Rene, zeer intressant echter heb ik er nu nog geen geld voorGTRene schreef:leuke kar, ik heb anders ook nog wel een leuke rem upgrade te koop ala e46 330 helemaal kompleet en leuk om mee te beginnen voor de niet M modellen.![]()
http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... n#p1012412" onclick="window.open(this.href);return false;
over welke onderstelbussen heb je het? Zijn er specifieke waar je slechte ervaringen mee hebt? En wat waren je slechte ervaringen (comfort/grip etc)? In mijn omgeving hoor ik namelijk wel positieve verhalen over de meyle HD variant voor het onderstel (straatauto's. geen circuit).yorick schreef:Mooie touring, kwa style niet helemaal mijn smaak. Maar dat komt vanzelf goed als hij meer richting circuit gaat.
Onderstel bussen van meyle kan ik je afraden. Ik heb dat welgeteld 1 dag onder mijn touring gehad, maar heb heel snel powerflex gemonteerd. Die meyle HD zooi reed echt voor geen meter in combinatie met bilstein b14. Wellicht dat het met een andere setup wel bevalt, maar ik neem ze nooit meer.
Neeee, niet nog een die in de vijver der 328 tourings vist!MParallel schreef:E36 Touring blijft dik, helemaal in M uitvoering.
Zit er zwaar aan te denken dat als de 328i cabrio verkocht is hier een Touring voor in de plaats te nemen als boodschappenhok/daily.
wat heb je dan paars of zwart.yorick schreef:De draagarm rubbers. De 4 belangrijkste. Met name de achteras kon totaal niet met oneffenheden overweg in snelle doordraaiers. Na een oneffenheid in het wegdek was de achterkant instabiel. Veel erger dan de versleten originele rubbers die eronder zaten. Het onderstel wat er toen onder zat was wel vrij stug, waardoor het effect misschien wel versterkt werd.
Persoonlijk zou ik altijd voor powerflex kiezen, het enige nadeel is doorgeven van geluid aan de carrosserie op lage snelheden over straten binnen het dorp.
Moet toegeven dat ik dit er behoorlijk dik uit vind zien! Zal waarschijnlijk op deze hoogte op de straat niet zo lekker rijden (?), maar erg leuk!SanderZ schreef:
Nee daar heb ik de huidige(sunflowers) op ingeruild gekregen.RonH schreef:Haha, niet functioneel dan maar wel heel erg dik!.
Maar deze velgen heb je nu niet meer?
die rode had een slecht leven gehad was aan alles te zien, mankeerde gewoon meer kleine dingen aan. deze heeft veel meer optiesRiceaux schreef:Prachtige touring!
Wat zijn de voordelen van de blauwe tov de rode?
Gebruikers op dit forum: Google [Bot], Peter-Paul, Thomas H en 7 gasten