Het grote E38 (occasion) topic
- MParallel
- Auto: BMW
Re: Het grote E38 (occasion) topic
Vriend van me heeft een E65, met de nodige Alpina onderdelen die die aan het verzamelen is.
Moest nooit zoveel van de E65 hebben, maar ik moet zeggen, is nog zo gek nog niet.
Alleen het stuurt echt véél en vééls te licht. Echt nul gevoel.
Alsof je geen connectie hebt met de wielen. Vond het echt heel onprettig rijden.
Moest nooit zoveel van de E65 hebben, maar ik moet zeggen, is nog zo gek nog niet.
Alleen het stuurt echt véél en vééls te licht. Echt nul gevoel.
Alsof je geen connectie hebt met de wielen. Vond het echt heel onprettig rijden.
- GTRene
persoonlijk vind ik de e66? denk ik mooier
neem aan dat dit de e65 en e66 zijn? zijn die beide in dezelfde jaren uit gegeven?
de e66 hier links denk?
http://www.bimmerboard.com/forums/posts/142577" onclick="window.open(this.href);return false;

neem aan dat dit de e65 en e66 zijn? zijn die beide in dezelfde jaren uit gegeven?
de e66 hier links denk?
http://www.bimmerboard.com/forums/posts/142577" onclick="window.open(this.href);return false;
- MParallel
- Auto: BMW
E66 is idd mooier. Die koplampen van de E65 blijven toch "so so".
- EvdP
- Auto: Volg de Skoda rijder
Re: Het grote 7-serie (occasion) topic
E32 uit 1980 is heeeeeeeeel enthousiast voor een auto die pas in 1986 verkocht werd. En er staat me iets van deze bij dat de km stand niet klopt.GTRene schreef:deze wellicht wat minder, wel Alpina (al valt ie niet zo op) en vrij veel aan vernieuwd zo schijnt.
1980 dus kan in voordelige belasting, maja aanschaf wel wat duurder...wel met handbak![]()
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/al ... ORT&noec=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Edit:
http://www.alpina-archive.com/?p=8457" onclick="window.open(this.href);return false;
Variabele km stand dus...
- Arthur
- Auto: Nr.51
Er staat ook idd:"volgens vorige eigenaar 176.000km gereden". Vond dat al een verdachte zin. Overigens staat er 1987 als bj in de ad zelf.

- Joël D.
- Auto: Alfa 155 / Z4 3.0
E66 staat gewoon voor lange versie, niet voor de facelift. Maar facelift is inderdaad een stuk mooier.MParallel schreef:E66 is idd mooier. Die koplampen van de E65 blijven toch "so so".
-
Afgezien daarvan vind het Alpina plakwerk geen pluspunt bij een E32.
- GTRene
Re: Het grote 7-serie (occasion) topic
zo ja nu je het zegtEvdP schreef: E32 uit 1980 is heeeeeeeeel enthousiast voor een auto die pas in 1986 verkocht werd. En er staat me iets van deze bij dat de km stand niet klopt.
Edit:
http://www.alpina-archive.com/?p=8457" onclick="window.open(this.href);return false;
Variabele km stand dus...

wat een oplichters zijn er toch (neem aan dat de verkoper het ook weet)
zo zie je maar, bij sommige auto's zie je de hoge kmst er niet aan af, maar het materiaal heeft veelal wel zoveel gelopen en dus maar afwachten wanneer bv de grote rekening komt, zoiets is ook ten nadele van de autobouwer, mensen kunnen dan gaan zeggen...goh bij 2 ton liep die motor al kapot, terwijl ie bv al 4 ton had gelopen in het eggie.
ook wat raar idd dat 1980 en 1986/87 magoed, als het verder ene leuke auto is als je zoiets zoekt, dan is de prijs nog niet eens zo heel gek, wellicht onder druk van de echte stand en verhaal dat ie ook voor heel wat minder weg kan? je moet het dan maar net willen natuurlijk.
-
Alles went. Ik heb jaren terug ook gezegd dat ik nooit een E65 zou kopen. Toen kwam de facelift en die smoelde al een stuk beter, maar nog was ik niet om.allen schreef: Mijn probleem is dat ik vaak griezel van de latere BMW ontwerpen. Dan kan een auto nog zo goed zijn. Ik moet er op z'n minst zelf naar kunnen kijken. De koplampen en de achterklep van een E65 zijn dingen waar ik zelf nooit mee zal kunnen leven.
Totdat je er dan eens mee gereden hebt en heb mogen proeven van al die leuke nieuwe snufjes, het hoge vermogen bij gelijk gebleven gewicht t.o.v. de E38, en dan ga je jezelf toch wel eens achter je oren krabben hoor.
- Hugo Bos
http://www.ebay.de/itm/Mal-ein-anderes- ... 1641559629" onclick="window.open(this.href);return false;
Wat denken jullie?
Wat denken jullie?
- Tim N
Ben je opzoek naar een 750iL dan? Ziet er net uit, al zou ik niet voor een met dat muisgrijze leder gaan.
Iemand die deze kent? Wat zou hij zijn Kashmirbeige? Echte kleur die je wat vind of verschrikkelijk lijkt.
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/bmw/ ... ousPage=lr" onclick="window.open(this.href);return false;
Iemand die deze kent? Wat zou hij zijn Kashmirbeige? Echte kleur die je wat vind of verschrikkelijk lijkt.
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/bmw/ ... ousPage=lr" onclick="window.open(this.href);return false;
- Arthur
Past wel bij de auto. Nette kar lijkt het zo op de foto's.
- Knot
Flink aan de prijs.. 6500!
- GTRene
lijkt een nette kar, wel een beetje ouwe lullen combo...60+ in elk geval vind ik wel passen 

-
Ik heb mijn zinnen gezet op een e38 740i. De Cayman blijft gewoon te koop staan en hoeft dus niet te blijven maar mag wel.
Gisteren deze bekeken: http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/bmw/ ... ousPage=lr" onclick="window.open(this.href);return false;
Voordeel: ziet er goed uit, veel aan gedaan, rijdt fris
Nadeel: boekje na 80dkm niet afgestempeld en dus km stand niet goed controleerbaar
Prijs zit wel ruimte op maar vind m wat hoog, wat denken jullie?
Gisteren deze bekeken: http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/bmw/ ... ousPage=lr" onclick="window.open(this.href);return false;
Voordeel: ziet er goed uit, veel aan gedaan, rijdt fris
Nadeel: boekje na 80dkm niet afgestempeld en dus km stand niet goed controleerbaar
Prijs zit wel ruimte op maar vind m wat hoog, wat denken jullie?
- GTRene
lijkt niet eens zo'n gekke 740i, mooi met de 4.4i en zo te lezen recent redelijk wat onderhoud aan gepleegd.
beetje jammer geen sport stoelen, maar deze zullen wel lekker relaxed zitten
hij staat er zo op de foto's niet echt 'gepoetst' oid uit en foto's zijn niet super, maar daar door heen kijkende
lijkt het best een aardige.
de prijs, hm...kan, maar gezien het best een bak is en wegenbelasting etc etc mag er ook nog wel wat vanaf, het zijn (lijkt me) geen groot verkopers, al zijn nette e38 wel redelijk in trek, but all at a certain price level denk.
beetje jammer geen sport stoelen, maar deze zullen wel lekker relaxed zitten

hij staat er zo op de foto's niet echt 'gepoetst' oid uit en foto's zijn niet super, maar daar door heen kijkende
lijkt het best een aardige.
de prijs, hm...kan, maar gezien het best een bak is en wegenbelasting etc etc mag er ook nog wel wat vanaf, het zijn (lijkt me) geen groot verkopers, al zijn nette e38 wel redelijk in trek, but all at a certain price level denk.
- EvdP
Als het onderhoud aantoonbaar is hoeven de ontbrekende stempels geen probleem te zijn. Ik vind hem niet heel goedkoop maar een nette onderhouden is op den duur wel veel goedkoper dan eentje van 2000 euro waar je achterstallig onderhoud weg moet poetsen. En daar zijn er genoeg van.
-
Onderhoud is aantoonbaar in de zin van onderdelenfacturen. Eigenaar heeft bijna alles zelf gedaan. En dat vanaf 160dkm. Wat tussen 80dkm en 160dkm gebeurd is, geen idee.EvdP schreef:Als het onderhoud aantoonbaar is hoeven de ontbrekende stempels geen probleem te zijn. Ik vind hem niet heel goedkoop maar een nette onderhouden is op den duur wel veel goedkoper dan eentje van 2000 euro waar je achterstallig onderhoud weg moet poetsen. En daar zijn er genoeg van.
Ik vertrouw de auto wel maar blijft spannend of er niet duizenden euro's onderhoud aankomen. En natuurlijk hoe goed hij door te verkopen is.
- Arthur
Hij is net zo goed door te verkopen als nu
En het blijft een auto van 18 jaar oud dus er kan wel eens iets stuk gaan.
Daarbij heeft hij gemiddeld 10kkm per jaar gelopen en is geïmporteerd. Is wellicht een groot deel een zakenauto geweest. Ik zou gereserveerd zijn, hij heeft in NL 6 eigenaren gehad waarvan deze eigenaar er twee jaar mee gereden heeft. Als er weinig over bekend is en ook niet echt een goede prijs heeft zou ik nog wat extra info proberen te achterhalen.

Daarbij heeft hij gemiddeld 10kkm per jaar gelopen en is geïmporteerd. Is wellicht een groot deel een zakenauto geweest. Ik zou gereserveerd zijn, hij heeft in NL 6 eigenaren gehad waarvan deze eigenaar er twee jaar mee gereden heeft. Als er weinig over bekend is en ook niet echt een goede prijs heeft zou ik nog wat extra info proberen te achterhalen.
- EvdP
De markt voor een E38 is niet gigantisch. De hoogtijdagen zijn wel voorbij. Ik zou deze laten staan voor deze prijs.
-
Wat zou wel een goede prijs zijn? De eigenaar heeft er wel flink aan gesleuteld en alles ziet er prima uit, dus ik vind incomplete historie niet zo'n probleem maa dan moet de prijs er wel naar zijn.EvdP schreef:De markt voor een E38 is niet gigantisch. De hoogtijdagen zijn wel voorbij. Ik zou deze laten staan voor deze prijs.
- GTRene
persoonlijk schat ik die auto gezien de onderhoudszaken die gebeurt zijn e.d. op zo'n 3.900,-eu
ik denk als je dat contant bied dat ie daar ook wel voor weg gaat.
ik denk als je dat contant bied dat ie daar ook wel voor weg gaat.
- EvdP
Ga je er zakelijk mee rijden? Leuk verkoopargument maar je koopt dan zakelijk een auto die iets van 1 op 7 doet. Wie koopt dat nog? Zo gigantisch groot is die markt niet. Bovendien kun je de eerste facelift volgens mij ook zakelijk rijden.
Maar ik zou voor 3500,- gaan. De verkoper kan dan wel allemaal argumenten hebben zoals dat ze voor veel meer te koop staan, maar die zijn ook nog niet 1-2-3 verkocht. Meer dan 4000 zou hij echt niet mogen kostten. Ik weet de opties niet maar ik zag wel PDC maar geen navigatie en volgens mij ook geen xenon. Dat zijn meestal wel de dingen die je nog wat geld gaan opleveren.
Maar ik zou voor 3500,- gaan. De verkoper kan dan wel allemaal argumenten hebben zoals dat ze voor veel meer te koop staan, maar die zijn ook nog niet 1-2-3 verkocht. Meer dan 4000 zou hij echt niet mogen kostten. Ik weet de opties niet maar ik zag wel PDC maar geen navigatie en volgens mij ook geen xenon. Dat zijn meestal wel de dingen die je nog wat geld gaan opleveren.
-
Ik ga er privé mee rijden. Af en toe stukje cruisen in het weekend.EvdP schreef:Ga je er zakelijk mee rijden? Leuk verkoopargument maar je koopt dan zakelijk een auto die iets van 1 op 7 doet. Wie koopt dat nog? Zo gigantisch groot is die markt niet. Bovendien kun je de eerste facelift volgens mij ook zakelijk rijden.
Hij heeft pdc, xenon achteraf ingebouwd (gelukkig geen angel eyes), geen navi. Opties maken me niet veel uit verder.
- EvdP