Bij mij in 1 maand al 2 keer gestolen..

Op het interweb kom je de berichten hierover regelmatig tegen, maar je denkt altijd 'dat overkomt mij niet..'ErikS schreef:Nee, die heb ik niet besteld inderdaad!
Een optie die erg mooi is, maar in mijn ogen was hij me net te gek.
Ik wou 't eerst nog een keer achteraf doen, maar de kans dat je gestolen spullen koopt is te groot, dat zie je maar weer....
Uit de comments op Autoblog:tomgtr schreef:Jeetje, zo makkelijk om ste stelen? Worden die net als Porsche koplampen gebruikt voor wiet teelt?
Mij lijkt ook dat je dan beter lampen kunt gaan jatten uit een afgelegen kas, dan dat je 20 Panamera's onder handen neemt.Voor de wiet? Nee! De lichtopbrengst is marginaal. Gewoon de goeie ouwe Phillips master greenpower 1000w 400v. Met de aanschafkosten van zo een koplampset koop je zeker 4 lampjes va Phillips.
Een beetje teler gaat ze ook niet zelf eruit slopen ofzo. De mythe dat koplampen gebruikt worden voor de teelt is al een tijdje achterhaald.
Nope! Bij mij staat ie straks ook buiten!Komt er geen hoes over?!
Grijs bruinig met pleurisweer.GTRene schreef:nette kar, is die wand nou net zo 'paars' als de auto? of is dat lichtval oid
We hebben aardig geld gespendeerd dit jaar, is opzich niet nodig.Niels schreef:Ach, misschien ook wel gunstig om dit jaar nog wat (afschrijving) kosten op de zaak te boeken?
Dag voor kerst ja. Verplicht langs bij de schoonouders he.ErikS schreef:Altijd goed om te horen.
We hebben een top team.
Was't voor de kerst? Druk ehh!
Kenteken zou evengoed aangevraagt worden ivm bpm.JP schreef:Wist PON dit eerder al, dan vandaag ? Want ik was vorige week (de 23e) bij een dealer, maar die kon geen 2014 kenteken meer krijgen. Te kort dag......
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Citissimo, L5S1, RJK, TurboClouseau en 7 gasten