Mijn naam is Johan, ook wel Sjon genoemd.
Ben inmiddels 21 jaar oud.
Ik heb mijzelf 7 jaar lang bezig gehouden met het racen op een puch maxi sinds mijn 14e... 3x3 is geen 11 maar doe alles hieraan perse zelf..
En ben dagelijks in de MG restauratie garage te vinden. Hier ben ik 5 jaar geleden als stageloper begonnen tijdens mijn opleiding voor 2e monteur.
Ik heb er 2 afgerond en ben met de 3e bezig.
Bankwerker
2e autotechnicus
En zit in het 3e jaar werktuigbouw om mijn beide vakken te combineren en te tillen.
Einde 2e jaars project:
Mijn hobby's zijn: 2-takt tuning en simpelweg bezig zijn met techniek..
Heb ook een levensmotto...
De stage betaalde naar maatstaven zo riant dat ik me schuldig voelde zonder rijbewijs na wat aandringen.. Dus maar gehaald :lebber:
En na jarenlang sleutelen en het beleven van andermans passie in de MG wereld inclusief alle ellende die daarbij kan horen na achterstallig onderhoud... En het willen van een auto met grenzeloze mogelijkheden...
Mijn eerste aankoop gedaan:
316 in een blauwgrijzige oude bazen kleur... Welke beschonken jongere doet dat nu zou je zeggen?? Het moet 2.5 hebben en zwart zijn zou je denken...
Nouja... Hij is 90% geweldig en roestvrij.... Zie het als een rentevrije lening...
En he... 150 eu aan 45m2 Chinees plastic en je moeders haarfohn....
(Rest van de auto heb ik nog niet echt haast mee i.v.m. vrouwelijk schoon)
Inmiddels wel een setje kuipstoelen (Ben je rond de 1,75 en zit je met lage universele race stoelen?? Doe een PB voor de maten en bouwwijze!),Sabelt gordels en OMP deepdish er ingebouwd... Het hele interieur er uit gesloopt... Uren lang bitumen gestoken met hete lucht pistool en een fles terpentine (wel met schuurspons uiteraard) En een beetje kitch dingen zoals een veerpootbrug en Lenso velgjes..
Hier nog een betere foto van het interieur:
(2e kuipstoel zit er inmiddels in)
Ik ben momenteel bezig met een carport/ garage met 2 verdiepingen om deze winter bikkelend door te kunnen ploeteren aan mijn wielkasten en evt. motorwissel naar 2,5L 6 in lijn motortje.
Naja.... bij het praatje (inmiddels lulverhaal) hoort ook een plaatje
P.s. Ik ben redelijk goed georienteerd in deze forum layout i.v.m. Puchforum.
Zal de nodige plaatjes en verhaaltjes blijven maken incl. how-to's en hoop op deze manier leuke mensen te ontmoeten en mijn wereld nog een klap groter te maken i.c.m. nieuwe ervaringen,sleutelmaten en de nodige kennis!
Sorry voor het lulverhaal maar je kunt er maar van af zijn :koning:
Mijn project is hier ook te volgen.
http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... =3&t=31058" onclick="window.open(this.href);return false;
Toedels!