heren,
Voor mijn e46 ben ik (met een beetje haast) op zoek naar een passende stoelrails die verstelbaar is en plug en play is in de e46.
het probleem is echter dat ik na een zoektocht van enkele weken 2 stoelen heb gevonden waar ik in pas met mijn dikke reet. Nu heb ik de originele railsen aangepast (verlast) en zit ik weer met mijn kop tegen het dak aan met mijn helm op (ben 2 meter).
Ik ben dus opzoek naar een oplossing die gewoon past op de originele montagepunten en van voor naar achter verstelbaar is, iemand enig idee wat de mogelijkheden zijn en wat ik binnen een dag of 2 op de stoep kan hebben?
hoor graag,
verstelbare stoelrailsen trackday e46
- Ronnie
-
Re: verstelbare stoelrailsen trackday e46
Verstelbare slede's brengen altijd verhoging met zich mee, hetgeen Sparco aanbied is ook de grootste rommel (past voor geen meter, inferieure kwaliteit)en moet je vanaf blijven. Zelfbouw blijft toch de enige goede optie maar het blijft een moeilijk verhaal vooral icm met een rolkooi. Waarom verstelbaar???Ronnie schreef:Voor mijn e46 ben ik (met een beetje haast) op zoek naar een passende stoelrails die verstelbaar is en plug en play is in de e46.
Succes.

- FreudeamFahren
*klik* Het Amerikaanse "Macht Schnell" levert de beste oplossing: zelfs met sliders zit je mooi laag. Die ga je alleen niet met 2 dagen in je brievenbus hebben.
- Ronnie
nou ben even flink aan het puzzelen geweest maar de enige manier om er railsen in te krijgen zonder dat ik met mijn hoofd tegen het dak zit is om de vloer te verbouwen. dat gaan we dus even niet doen.
heb nu een vaste positive gefabriceerd, we rijden met zijn 2en in de auto en ik ben veel langer vandaar dat het verstelbaar moest zijn maar volgens mij hebben we nu een goede tussenweg gevonden.
heb nu een vaste positive gefabriceerd, we rijden met zijn 2en in de auto en ik ben veel langer vandaar dat het verstelbaar moest zijn maar volgens mij hebben we nu een goede tussenweg gevonden.
- Reind
Wij hebben een rail in onze e36 zitten. Werkt perfect en kan niet zeggen dat ik met mijn helm tegen het dak aan zit.
Wellicht zit je in een e46 hoger? Dat weet ik niet. Misschien moet je eens bellen met Koopman Racing. Die bouwen TIG BMW's waarbij er heel wat met een rail zijn uitgevoerd.
Wellicht zit je in een e46 hoger? Dat weet ik niet. Misschien moet je eens bellen met Koopman Racing. Die bouwen TIG BMW's waarbij er heel wat met een rail zijn uitgevoerd.
- Bert ///M3
Wellicht een erschil in vorm tussen een coupe en een sedan Reind?
Ik ben ook niet overdreven lang (1.82m) maar heb met mijn stoel op sidemounts direct op de bodem mijn hoofd ook al haast tegen de kooi zitten.
Het maakt ook uit wat voor kooi je hebt. Als je een afsteuning hebt tussen B stijl en het dak boven de deur dan heb je minder ruimte. Wiechers kooien hebben dat niet maar laskooien vaak wel.
Ik ben ook niet overdreven lang (1.82m) maar heb met mijn stoel op sidemounts direct op de bodem mijn hoofd ook al haast tegen de kooi zitten.
Het maakt ook uit wat voor kooi je hebt. Als je een afsteuning hebt tussen B stijl en het dak boven de deur dan heb je minder ruimte. Wiechers kooien hebben dat niet maar laskooien vaak wel.