owja, je broertje is vrij lang
ben zelf 1.81 (als ik men nek uitrek

) maar zeg meestal 1.80 anders denken ze dat je langer bent
voor de auto markt is dat een mooie lengte, je past eigenlijk overal wel goed in.
Ik weet nog toen ik 18 was en een auto ging zoeken samen met men Pa, dat ik destijds wel een Ford Capri wilde, dat kwam vanwege een oom van een goede vriend die zo'n ding had, beetje een sportief ding en dus stoer...
dus we kwamen daar aan bij een garage eigenaar waar mijn Pa wat verzekeringen zaken mee deed en zo ook wat kenden, op naar die paars? metallic achtige Ford Capri en ik ga in die recaro's zitten, wil over het stuur kijken en zie een oneindig lange motorkap
Ik was meteen genezen, had geen overzicht...hoe kwam dat? ik was een laat bloeier (alhoewel tot mijn 11 de jaar oid no problem daarna wat langzaam), toe ik 18 was was ik nog niet eens 1.67mtr

iets kleiner want tijdens keuren dienst/leger laat in dat jaar was ik pas 1.67 en toen ik 20 was en in dienst kwam was ik 1.80 of 1.81, kreeg in die tussentijd ineens een groei spurt

wat wel prettig is, te groot is ook niet altijd handig, maar te klein ook niet.
blij van, destijds op de brommer was het helemaal erg met zeg 16 jaar...regelmatig aan gehouden of ik wel 16 was