Eric Z schreef:Ik snap dat ebay er vol mee staat maar heb liever iets waar ervaringen van bekend zijn.
Tevens vind ik bij kentekenplaten leds vaak niet mooi omdat het 2 strepen over de plaat zijn in plaats van een mooi aangelicht geheel dus die hou ik sowieso nog met normale lampen.
Waar denk je dat bijvoorbeeld die duurdere Pilot leds vandaan komen? Juist China! En er staan er idd heel veel op eBay maar merendeel is hetzelfde en zijn alleen de verkopers anders, hoe wel ik het vermoeden heb dat veel verkopers onder andere namen werken. Maar als je de juiste omschrijving invult kun je al behoorlijk filteren. En voor een drie dollar per tien leds of 10 euro voor twee, dan kun je heel wat proberen...
Zoeken op T10 smd led is bijvoorbeeld een tip die ik je kan geven en dan heb je verder prima lichtbeeld.
Tegenwoordig zijn er ook al veel goeie en krachtige power leds, zogeheten cree leds, beschikbaar, ook leuk speelgoed.
http://www.joopiesplace.nl/21-05-2013" onclick="window.open(this.href);return false;