Oh ja
Om te vergelijken met andere moderne auto's waartegen ik een sprintje heb kunne doen:
BMW 645Ci vanaf invoegen met 80 tot 200 ==> ik win, inclusief schakelen met een wat minder moderne versnellingsbak
Nissan 350Z ==> terwijl hij volgas geeft (tijdens CBR 2007) ben ik hem binnen een paar seconden voorbij (daarna weer gas los gelaten)
Porsche 993 van mijn pa: RS vliegwiel, gewijzigt uitlaatsysteem, aangepaste maat-chip: Ik ben NET sneller
(mijn pa's auto is duidelijk sneller dan een 3,4 996, en net zo snel als een 3m6 996).
Zoals jullie weten doet een E46 M3 ongeveer hetzelfde als een 996, dus zal ook een M3 niet echt sneller zijn dan mijn Porsche.
Het betreft hier wel een exemplaar met slechts 85.000km, goed onderhouden, en in S uitvoering. Dankzij de 964 Turbo body conversie (dus gladdere, moderne bumpers van de 964) zal de stroomlijn iets beter zijn
[IMG:403:207]
http://img.photobucket.com/albums/v59/P ... 03x207.jpg[/img]
Wellicht is de jeugddroom nog te redden, het is ook om te rijden echt ultiem, door het turbogat voelt de auto vele malen sneller aan dan hij is. Mijn vaders Porsche voelt gewoon echt langzaam aan als je net overstapt!! (terwijl het maar heelweinig scheelt).