Koelingsprobleem Patrol, overleden (geploft) kaboem
-
Re: Koelingsprobleem Patrol, overleden (geploft) kaboem
Alleen maar beter, kun je gelijk ook het carter ff openen 

-
4.2 diesel kopen en erin leggen. Is onverwoestbaar!
- Niels
- Auto: Prius+
Luco, niet om het een of ander maar tussen de regels door op het forum lees ik dat niet overhoud qua werk, je hebt een geweldige garage met brug en lijkt me niet bepaald iemand met 2 linker handen....... Zelf had ik dat blok er al uit liggen zeg maar. Sterker nog, ik snap niet dat je überhaupt naar de dealer gaat voor een offerte om het aanvankelijke probleem op te lossen en eigenlijk snap ik ook niet dat je in deze situatie verzeild bent geraakt.... Als de poen niet overhoudt, de diagnose al min of meer is gesteld, je zelf een brug hebt en gereedschap dan snap ik niet dat je de boel kapot rijdt om eerlijk te zijn.
Dus, schouders eronder, Patrol de brug op en lostrekken die handel. Danwel om het blok aan te pakken, danwel om in onderdelen de boel te slijten.
My 2cents
Dus, schouders eronder, Patrol de brug op en lostrekken die handel. Danwel om het blok aan te pakken, danwel om in onderdelen de boel te slijten.
My 2cents
-
"Vaste prijs" lijkt me doorgaans vrij duidelijk? Nee? Dacht ik al. Ik weet alleen niet hoe ik nog duidelijker kan zijn...E-volve schreef: Verder zijn die marktplaats ergernissen ook maar hoe duidelijk je zelf bent, ik heb er toch overwegend weinig problemen mee hoor?
Verder, als Luco geen problemen met MP heeft, gewoon helemaal met Niels eens.
- Luco
@Niels, we kunnen op het ogenblik net aan de vreet blijven dus geen ruimte om ook maar een onderdeel aan te schaffen buiten het hoogstnodige.
Anders had ik het wel anders gedaan, shit happens soms.
Anders had ik het wel anders gedaan, shit happens soms.
- GTRene
wat Niels zegt
het uit elkaar halen van kost toch geen geld? je hebt alle/vele middelen bij de hand daar in je 'renault' garage.
dan heb je dat vast voor elkaar, stel dat het meevalt haal je alleen een paar pakkingen bewijze van, set kan al van iets ala 100,-eu
is het toch naar de klote (blok) allemaal dan weet je dat en of verkoop je alsnog de kar zo....
of dan laat je hem zo staan tot het wel weer kan en prop je er wat anders in oid.

het uit elkaar halen van kost toch geen geld? je hebt alle/vele middelen bij de hand daar in je 'renault' garage.
dan heb je dat vast voor elkaar, stel dat het meevalt haal je alleen een paar pakkingen bewijze van, set kan al van iets ala 100,-eu
is het toch naar de klote (blok) allemaal dan weet je dat en of verkoop je alsnog de kar zo....
of dan laat je hem zo staan tot het wel weer kan en prop je er wat anders in oid.
- Luco
Tuurlijk voor 100 euro heb je een pakking.
Er komt altijd meer bij dan je denkt, plus dat er gewoon meer schade is dan alleen de kop.
Nu gewoon geen fut om hem open te halen en de prioriteiten liggen nu bij het zoeken naar nieuwe opdracht(en)
Er komt altijd meer bij dan je denkt, plus dat er gewoon meer schade is dan alleen de kop.
Nu gewoon geen fut om hem open te halen en de prioriteiten liggen nu bij het zoeken naar nieuwe opdracht(en)
- JP
Sterkte Luco, hopelijk krijg je snel nieuwe (langdurige) opdrachten.....!!
- Luco
Dank je JP, ik hoop het ook, we willen hier graag blijven wonen.