[img:433:280]http://www.automedia.com/NewCarBuyersGu ... _ext_1.jpg[/img]
Zou me eigenlijk nooit zijn opgevallen, ware het niet dat die ineens volgas gaf toen ik er aan kwam rijden. Het signaal was duidelijk meneer wilde even sporten tegen een M3. Ding was behoorlijk rap, vooral omdat ik eerst nergens oprekende. Hij reed aardig weg.. Oke dacht ik zodra je straks moet afremmen gaan we er even voor zitten. Snelheid zakte terug naar 80 ofzo achter een vrachtwagen die inhaalde. Ding gaf weer gas ik hield gepast afstand en deed daarna hetzelfde snelheid liep aardig op en ik liep aardig op hem in, maa snel was ie wel. Geen idee wat voor een motor, maar was geen diesel.
Op een gegeven moment had ie wel door dat een M3 een maatje te groot was omdat ik flink inliep, hij ging naar rechts en ik trapte even door naar 2x 100. en liet hem met aardige stappen achter. Hij liet zij snelheid afzakken en ik deed hetzelfde naar 120/130.. toen moest ik er af en hij zat een paar honderd meter achter me.. op de afrit reed ik ongeveer 100... ik wachte even om de auto in te kijken, thumbs up je kent het wel... ik denk huh waar blijft ie nou ? Kijk terhoogte van het UIT bord over mijn schouder en zie ik in mijn ooghoeken die bak met een noodgang de vangrail op de middenberm in knallen, dikke stofwolken maar wel nog met de wielen op de weg... tjee wat een prutser zeg dacht ik.
Ik afrit naar beneden.
even rondgereden, kijken of het niet ernstig was... toen ik weer boven was zag ik hem al niet meer, dus doorgereden.. ik weer omkeren bij de eerstvolgende afslag en terug.. heeft die gast gewoon 15 meter vangrail lopen meeschuren

Bizar..
Verder geen nieuws op het net hier over.. die gozer heeft aardig wat uit te leggen..