Sin City lijkt me echt niks om eerlijk te zijn, die skip ik dus ook mooi. Komende weken wordt iets rustiger qua films, het najaar wordt wel weer mooi.

Robin Hartog schreef:Helaas komt er geen deel 4.![]()
Sin City lijkt me echt niks om eerlijk te zijn, die skip ik dus ook mooi. Komende weken wordt iets rustiger qua films, het najaar wordt wel weer mooi.
Hmm, apart, ik dacht dat ze bevestigd hadden dat er geen deel 4 zou komen. Ik juich het alleen maar toe, daar niet van.Robin schreef:Robin Hartog schreef:Helaas komt er geen deel 4.![]()
Wat ik hiervoor schreef (al die namen) heb ik hier niet vandaan:) Dus er is nog hoop?
http://expendables.wikia.com/wiki/The_Expendables_4" onclick="window.open(this.href);return false;
Justin Bieber ha.
+1Tom V schreef:Sin City lijkt me echt weer top, daar heb ik erg veel zin in.
Guardians Of The Galaxy was vermakelijk. Humor, leuke muziek, beetje een Star Wars vibe ook wel.
Bagger.. hehe.dvh schreef:Vanavond Godzilla (2014)
Robin schreef:Verrek, inderdaad:) Dat was Chuck Norris lol.
Misschien in '4'.
Dan mogen nog Jean CVlaude van Damme, Tom Cruise, Kurt Russell, en bijv Daniel Craig er ook wel tussen. En hij van Taken, Liam Neeson. Dan kan ook Jeremy Renner, Mark Wahlberg, Al Pacino(why not) en Robert de Niro lol. En hij van de eerste Bourne Identity, Matt Damon. Etc Etc.
Sly krijgt 't nog druk met z'n deel 4/5/6/7/8/9.
Maar ik zag ook dat Police Academy 7 vorige week op TV was. In m'n jonge jaren kapotgelachen. Nu minder:)
Maar dat er een 7e deel was? Te gek. Ik dacht 4 ofzo.
Guardians of the Gakaxy willen we ook naartoe en die Marvel zwartwit cult toestand met Eva Green en Bruce Willis. Sin City, kwam gisteren uit (USA?) :
Robin Hartog schreef:Hmm, apart, ik dacht dat ze bevestigd hadden dat er geen deel 4 zou komen. Ik juich het alleen maar toe, daar niet van.Robin schreef:Robin Hartog schreef:Helaas komt er geen deel 4.![]()
Wat ik hiervoor schreef (al die namen) heb ik hier niet vandaan:) Dus er is nog hoop?
http://expendables.wikia.com/wiki/The_Expendables_4" onclick="window.open(this.href);return false;
Justin Bieber ha.
Al die recensies over Mockingjay Part I sporen mij nou niet bepaald aan om hem nu al te gaan bekijken, jammer.Robin schreef:Dumb & Dumber To, ik heb me kapot gelachen(weer) had ik niet verwacht met al de overkill aan films en André van Duin is ook al 30 jaar niet meer leuk:) Maar 't moet wel je genre film zijn. 8.
Hungergames Mockingjay Part 1. Zaterdagavond zouden we. Enorme rijen voor de kassa. Dus bovenste gekeken.
Gisteravond dus Jennifer Lawrence in d'r allerillekste kloffie en looks (volgens mij ziet ze d'r niet uit 's ochtends in bed...) een kleine 2 uur mogen aanschouwen.
Het viel mij tegen. Teveel semisentimenteel/emotioneel gelul, traagheid. Bepaalde scenes waren mooi gefilmd/shopped, maar anno 2014 zijn 'we' verwend met special fx. Ook geen spannend moment voorbij zien komen. Laatste deel dan maar volgend jaar.
Een 6.