De Gummieberen ehh Gummasters
- Jan Visser
- MartijnGizmo
- Jelmer850i
-
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
Laat ik nou net weten wie die gast met z'n lange haar is. Een enorme loser, rijdt zelf een zwarte TT met (ja hoor!!) een single-frame grill. Oude type met nieuwe grill, dus. Beweringen zijn inderdaad waar, van pa gekregen. Echte ballo's.
Is ook echt een ware test dit hoor, erg lekkere driving-skills. Ben benieuwd wat deze heren als doel hadden bij het "testen" van deze auto.
Volgende keer de S8, leuke wagen. Hoop dat ze daarna leren dat ze beter hun tijd elders kunnen besteden. Leuk hoor van die Petrolhead-wannabe's.
Trouwens, ben benieuwd wat Ramon Bourguignon hier van vind
Is ook echt een ware test dit hoor, erg lekkere driving-skills. Ben benieuwd wat deze heren als doel hadden bij het "testen" van deze auto.
Volgende keer de S8, leuke wagen. Hoop dat ze daarna leren dat ze beter hun tijd elders kunnen besteden. Leuk hoor van die Petrolhead-wannabe's.
Trouwens, ben benieuwd wat Ramon Bourguignon hier van vind

Laatst gewijzigd door Steven N. op 23 mei 2007, 23:28, 1 keer totaal gewijzigd.
- RVV
Ik vind het wel een leuk filmpje, leuk gemonteerd, nodigt uit om te kijken.
Die jongens zo afzeiken vind ik een beetje flauw, denk niet dat ze heel veel anders zijn dan ons.
Waar het eigenlijk omdraait is hoe waardeloos zo'n AWD TT is. Die auto bied gewoon 0.0 (NUL,NUL) ZERO,ZERO fun.
En die gassies leggen precies de zere vinger op zo'n oersaaie TT waarvan de Haldex zowat braadworsten staat te bakken.
Mijn god wat reageert zo'n auto wardeloos zeg... zelfs mijn S3 was indertijd nog niet zo beroerd.
Kortom wat deze jongens doen is niet zozeer zichzelf voor lul zetten maar vooral het product Audi TT AWD.
Die jongens zo afzeiken vind ik een beetje flauw, denk niet dat ze heel veel anders zijn dan ons.
Waar het eigenlijk omdraait is hoe waardeloos zo'n AWD TT is. Die auto bied gewoon 0.0 (NUL,NUL) ZERO,ZERO fun.
En die gassies leggen precies de zere vinger op zo'n oersaaie TT waarvan de Haldex zowat braadworsten staat te bakken.
Mijn god wat reageert zo'n auto wardeloos zeg... zelfs mijn S3 was indertijd nog niet zo beroerd.
Kortom wat deze jongens doen is niet zozeer zichzelf voor lul zetten maar vooral het product Audi TT AWD.
- duifjes.com
- RVV
duifjes.com schreef:Rico wat een slap gelul, deze jongens weten niet eens wat Haldex is........wat is Haldex eigenlijk?
Ik heb af en toe het idee dat de md's te snel reageren op reactie's
deze jongens zijn loooooosers.
Nee joh geen mod mening maar persoonlijke mening. Natuurlijk snappen die gasten er weinig van. Maar zo'n TT is ook zo bbbbbbooooooooringggggg
Met geld toe mot ik hem nog niet
-
Als iemand mij nu gewoon zo'n TT geeft hoef je niet eens geld toe te geven. Lijkt me best een comfortabele, vlotte werkwagen zonder al te hoge onderhoudskosten.Rico v Velzen schreef:duifjes.com schreef:Rico wat een slap gelul, deze jongens weten niet eens wat Haldex is........wat is Haldex eigenlijk?
Ik heb af en toe het idee dat de md's te snel reageren op reactie's
deze jongens zijn loooooosers.
Nee joh geen mod mening maar persoonlijke mening. Natuurlijk snappen die gasten er weinig van. Maar zo'n TT is ook zo bbbbbbooooooooringggggg
Met geld toe mot ik hem nog niet
-
-
- Auto: Fun Damn Mentally
- Pescatore
"Ooah, wat 'n g-krachten" 
Iets met de klok en de klepel..
En ik weet niet wat die jongen allemaal drinkt maar ik heb in mijn driejarige studentencarrière nog geen grijze zeik weten te produceren
Misschien ergens naartoe rijden waar die TT wat meer tot z'n recht komt (de kapper, moet ie nodig 's naartoe 8) )

Iets met de klok en de klepel..
En ik weet niet wat die jongen allemaal drinkt maar ik heb in mijn driejarige studentencarrière nog geen grijze zeik weten te produceren

Misschien ergens naartoe rijden waar die TT wat meer tot z'n recht komt (de kapper, moet ie nodig 's naartoe 8) )
-
- Dennis Cavallino
- Erik
- Auto: BMW ///M