PC vragen

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
smiley
Auto: Opel Speedster Supercharged

Re: PC vragen

Bericht door smiley » 28 nov 2014, 22:25

GTRene schreef:durf ik niet :mrgreen:
Verstandig.
http://www.southpark.nl/full-episodes/s ... ancentipad" onclick="window.open(this.href);return false;

GTRene

Bericht door GTRene » 29 nov 2014, 00:46

smiley schreef:
GTRene schreef:durf ik niet :mrgreen:
Verstandig.
http://www.southpark.nl/full-episodes/s ... ancentipad" onclick="window.open(this.href);return false;
whaha goed gevonden :lol:
het gaat wel steeds verder en steeds meer onder een grote organisatie, straks ook steeds meer met internet en providers verbindingen...weinig aan te doen voor de meesten denk.

Op facebook is het ook zo erg en steeds vragen ze weer dezelfde vragen om meer over je te weten te komen en of je telefoon zogenaamd voor je veiligheid enz enz enz.
terwijl ik al best aardig wat heb ingevuld, maar doen ze voorkomen dat bv je vrienden meer hebben ingevuld, haha jaja ;-) ze weten al meer dan genoeg.

Eric Z
Auto: BMW E46 330i, E46 323Ci

Bericht door Eric Z » 29 nov 2014, 12:18

Voor een synchronisatie tool lijkt het me logisch dat het toegang tot je contacten enzo wil...

GTRene

Bericht door GTRene » 29 nov 2014, 12:31

Eric Z schreef:Voor een synchronisatie tool lijkt het me logisch dat het toegang tot je contacten enzo wil...
om het te verwerken (data die jij invoert bv) ja, maar om te gebruiken en of data aan te passen waar jij niet om hebt gevraagd voor hun doeleinden niet. :)

Eric Z

Bericht door Eric Z » 29 nov 2014, 15:56

GTRene schreef:
Eric Z schreef:Voor een synchronisatie tool lijkt het me logisch dat het toegang tot je contacten enzo wil...
om het te verwerken (data die jij invoert bv) ja, maar om te gebruiken en of data aan te passen waar jij niet om hebt gevraagd voor hun doeleinden niet. :)
Wat gaan ze aanpassen dan?

GTRene

Bericht door GTRene » 29 nov 2014, 19:18

Eric Z schreef:
GTRene schreef:
Wat gaan ze aanpassen dan?
dat is dus de vraag, dat weet je niet, maar je geeft ze wel alvast toestemming om het te doen (whatever they want), heb je al die icoontjes en verhaaltjes erbij wel gelezen? het kan heel ruim worden opgevat... :D

Eric Z

Bericht door Eric Z » 29 nov 2014, 23:53

Die heb ik gelezen ja, en ik zie nog steeds niet wat ze aan gaan passen...
Ze voegen het hooguit toe aan een andere dienst imo, waar vanuit gebruikers oogpunt niets mis mee is, beter gebruikersgemak.

Dat je voorzichtig moet zijn met dit soort dingen geloof ik wel, maar ik vind het hier een beetje vergezocht. Mocht zo iets gedaan worden haddwn er vast al wat privacy groeperingen bovenop gedoken.

GTRene

Bericht door GTRene » 30 nov 2014, 01:22

die hebben vast allemaal een I-phone of Samsung :mrgreen:

Plaats reactie