Subaru Impreza WRX STI
-
Re: Subaru Impreza WRX STI, prijs aangepast 11.000,-
Zou het niet helpen om die ene velg even te spuiten?
Imho inclusief het facelift model de mooiste Impreza.
-
Ja, dat zou helpen samen met het onderstaande:allen schreef:Zou het niet helpen om die ene velg even te spuiten?
- Spatbord vervangen.
- Intrax topmounts vervangen door originele, zodat hij weer wat comfortabeler is.
Maar als ik dat gedaan heb gaat hij waarschijnlijk weer uit de verkoop. Het is dat ik geen Marktplaats-figuren aan de deur wil, want ik denk dat hij op Marktplaats zo weg is........misschien toch maar overwegen.
- Vlokmans
Zou het eens op het SCN-forum proberen (ook al hebben de meesten daar al een Subaru, maar toch...) en anders Mobile.de of Autoscout24 internationaal. Mijn idee is dat dat meestal een wat serieuzer publiek is.
"Marktplaatsvolk" kun je ook weren. Op die kneuters die 40% van de vraagprijs bieden, hoef je niet eens te reageren......
"Marktplaatsvolk" kun je ook weren. Op die kneuters die 40% van de vraagprijs bieden, hoef je niet eens te reageren......
-
SCN-forum mag je geen auto te koop zetten als je niet lid bentVlokmans schreef:Zou het eens op het SCN-forum proberen (ook al hebben de meesten daar al een Subaru, maar toch...) en anders Mobile.de of Autoscout24 internationaal. Mijn idee is dat dat meestal een wat serieuzer publiek is.

Mobile.de is wel een optie ja. Ik zag dat er daar meer staan en meestal tegen een hogere prijs.
-
Persoonlijk had ik de wagen gewoon gehouden. Standaard onderstel terug, velgen zilver of antraciet spuiten en het is een plaatje. Voor Subaru's heb ik zelf nog altijd een zwak.
Bij mij stond de BMW na aanschaf van de Forester gewoon een jaar stil op de oprit. Dat ding heb ik ongemerkt toch al 4 jaar. De goedkoopste en meest betrouwbare wagen die ik tot nu toe heb gehad.
Bij mij stond de BMW na aanschaf van de Forester gewoon een jaar stil op de oprit. Dat ding heb ik ongemerkt toch al 4 jaar. De goedkoopste en meest betrouwbare wagen die ik tot nu toe heb gehad.
-
Re: Subaru Impreza WRX STI (on hold)
Verkoop is on hold. Graag topic niet weggooien. Ik ga de auto zelf (laten) fixen. Volgend voorjaar komt ie dan weer in de verkoop, maar wel tegen een andere prijs.
- Vlokmans
Zie het nu pas, goeie call
Weggeven kan altijd nog, het is maar de vraag hoe graag je iets anders wil.

Weggeven kan altijd nog, het is maar de vraag hoe graag je iets anders wil.
-
Net nog even een half uurtje mee gereden om te voorkomen dat de accu leeg raakt. Het blijft een bijzonder apparaat. Fotootje met de mobiel (excuus voor de kwaliteit). Vaste prijs excl. nieuwe banden is 10.500,-. Een nieuwe is nu 80k, met dank aan onze overheid.

-
Onlinesitechris
- Auto: BMW M2 G87/SEAT Ibiza 1.5 TSI
Ik heb er vandaag ook even in mogen rijden. Ben diep onder de indruk van de auto. Wat een beest! Wat een bijzondere auto om mee te rijden. Echt een feestje 

-
Toch maar weer in verkoop.
Paar weken geleden een test met 2 andere DF-ers gedaan. Verhaal kan je hier lezen:
http://driveaholic.nl/triotest-bmw-130i ... eon-cupra/
Geeft een goed beeld van de auto. Ter info: het onderstel is handmatig 40 kliks verstelbaar met een draaiknop onder aan de veerpoten.
Recent ben ik erachter gekomen dat de snaar van de airco-pomp eraf is gelopen. Dit moet nog gefixt worden. Spatbord en velg zijn ook nog niet gespoten en vervangen. Auto hangt momenteel aan de druppellader in de garage.
Paar weken geleden een test met 2 andere DF-ers gedaan. Verhaal kan je hier lezen:
http://driveaholic.nl/triotest-bmw-130i ... eon-cupra/
Geeft een goed beeld van de auto. Ter info: het onderstel is handmatig 40 kliks verstelbaar met een draaiknop onder aan de veerpoten.
Recent ben ik erachter gekomen dat de snaar van de airco-pomp eraf is gelopen. Dit moet nog gefixt worden. Spatbord en velg zijn ook nog niet gespoten en vervangen. Auto hangt momenteel aan de druppellader in de garage.
- Vlokmans
Re: Subaru Impreza WRX STI
Ben echt groot fan van de STI, zo'n auto kruipt in je bloed (en staat nog steeds op de bucketlist
).
Leuk verslag ook. Is de STI echt zo ongeschikt als daily drive? Ik denk daar toch wat genuanceerder over, maar misschien heeft het in dit specifieke geval wel alles van doen met het onderstel.

Leuk verslag ook. Is de STI echt zo ongeschikt als daily drive? Ik denk daar toch wat genuanceerder over, maar misschien heeft het in dit specifieke geval wel alles van doen met het onderstel.
-
Ligt voornamelijk aan de camberplaten. Standaard onderstel heb ik er ook nog bij. Voor dagelijks gebruik zou ik de camberplaten vervangen door de rubberen topmounts.Vlokmans schreef:Ben echt groot fan van de STI, zo'n auto kruipt in je bloed (en staat nog steeds op de bucketlist).
- Macboy
Als jij die M135i nou overneemt van mij en ik deze tegen een leuke prijs. Overwegen waard ?
-
Ik heb liever een grijze/zwarte met automaat. Deze heeft overigens al een leuke prijs, dus overnemen voor een leuke prijs is mogelijkMacboy schreef:Als jij die M135i nou overneemt van mij en ik deze tegen een leuke prijs. Overwegen waard ?

-
Even een update voor de geïnteresseerden:
Snaar van de airco is eraf gelopen omdat een pully/rol versleten is. Deze rol wordt vervangen, samen met de twee snaren die er overheen lopen (ben niet zo technisch, maar eentje is volgens mij voor de dynamo en de ander voor de aircopomp). De snaar van de airco heeft een gleufje in de distributiekap gesleten toen hij eraf liep. Die kap laat ik ook vervangen, samen met het spatbord. Enige wat dan nog overblijft is het wiel linksvoor dat een andere kleur heeft.
Snaar van de airco is eraf gelopen omdat een pully/rol versleten is. Deze rol wordt vervangen, samen met de twee snaren die er overheen lopen (ben niet zo technisch, maar eentje is volgens mij voor de dynamo en de ander voor de aircopomp). De snaar van de airco heeft een gleufje in de distributiekap gesleten toen hij eraf liep. Die kap laat ik ook vervangen, samen met het spatbord. Enige wat dan nog overblijft is het wiel linksvoor dat een andere kleur heeft.
- Tom V
Ga je die velg nog wel laten spuiten en de topmounts vervangen? Het lijkt me dat je dan wel een prima STI te koop hebt staan. Nu blijft de advertentie me elke keer een dubbel gevoel geven, dat is eigenlijk zonde want het zou volgens mij niet nodig hoeven zijn.
-

Laatst gewijzigd door vrvlnd op 04 apr 2015, 08:30, 1 keer totaal gewijzigd.
-
OnlineBram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Zo werkt dat hier niet. Neem gerust even de moeite om jezelf fatsoenlijk voor te stellen.
- Riceaux
Al de 2de keer dat ie het probeert. Vorige keer was het verwijderd. Als ie nou eens niet 1,5k onder de vaste prijs zou gaan zitten...
-
Pully en snaren zijn vervangen. Airco doet het nu ook weer goed. Distributiekap is ook vervangen en volgens de monteur zag de distributie er nog als nieuw uit. Markeringsstreepjes zaten er nog op. Riem heeft ook nog maar 30.000 km gelopen. Spatbord ligt bij de spuiter. Helaas is er nog wel een scheurtje gevonden in een ashoes. Deze staat in bestelling en wordt ook vervangen. Bieden onder de vaste prijs mag altijd, maar bod wordt niet geaccepteerd. Ik heb twee kijkers gehad. Eentje bood 9.800 ,- en dat heb ik niet gedaan. Is een principe kwestie. De ander heeft een GTT met STI motor en die auto had nog meer beleving dan deze, dan heeft het geen zin om deze te nemen. Terugzetten standaard onderstel ben ik nog aan het overwegen omdat ik het zonde vind.
Nieuwe pully:

nieuwe kap:

Groeten,
Rnd
Nieuwe pully:
nieuwe kap:
Groeten,
Rnd
Laatst gewijzigd door Rnd op 04 apr 2015, 16:55, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Antwoord gestuurd.vrvlnd schreef:PM
-
Aan iedereen die onder de vaste prijs wil gaan bieden: ik ga daar niet op in. Sterker nog, ik zou de prijs moeten verhogen met de kosten die ik er nog aan heb gehad en nog ga besteden. Dat doe ik hier niet, maar als hij klaar is en op Marktplaats gaat, dan wordt de vraagprijs 13.500. Het is een cliché, maar ik heb er echt geen haast mee. Anders zou hij hier ook niet zo lang staan.
-
Gisteren de dempers van "helemaal dicht" naar "helemaal open" gezet. Dat had ik eerder moeten doen, wat een verschil. Hij is een stuk comfortabeler geworden en zo is hij als dagelijks vervoer te gebruiken...vind ik.